iPhone 4 - parhaat appsit?

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Tuli tosiaan tuo iPhone 4 hankittua viime lauantaina (lisätietoa blogissa).

Nyt olisi haussa puhelimeen parhaat appsit, eritoten ilmaiset - vaikka onko joku niin hyvä, että kannattaa siitä maksaakin?

Itse olen ladannut muutaman ilmaisen tähän saakka, tosin aikaa ei ole ollut enempään tutustua. Tässä omat tähänastiset suosikit:

* Teksti-tv (helppo selailla YLEn, maikkarin ja Nelosen teksti-tv:tä)
      * HS.fi (saa Hesarin verkkoversion ja näköislehden puhelimeen)
      * Labyrinth 3D (toistaiseksi ainoa peli, perinteinen labyrintti jossa kuulaa kuljetetaan reittiä pitkin ilman että se saa pudota koloon)
      * Facebook (luen PokerStrategy.com Suomen sivua)
      * Skype (jopa Skype-puheluiden pitäisi tietenkin toimia tällä)
      * LiveScore (urheilutuloksia livenä puhelimeen)

Mitä muilla on ja mitä minä vielä tarvitsen? :f_cool:
  • 5 replies
    • Zanfess
      Zanfess
      Bronze
      Itellä Iphone 3 ollu käytössä jo jonkin aikaa, tällä hetkellä ohjelmia on mm. Iltalehti, Iltasanomat, Facebook, Unibet, HS.fi, IMDb, Liberon joku raskauskalenteri juttu, Messenger, Skype, iUutiset, Sketchbook, Shazam, Speedtest, Veikkaus, Wikipedia, Online tourneys (näyttää valitsemillasi saiteilla pian alkavat turnaukset, voi ite filtteroida mitä turnauksia se näyttää, esim meikäläisellä texu turneet gara poteilla) ja sitte viimiseksi WCOOP joku turnauspakettisofta.

Siinä lista :f_biggrin:
    • Ville666
      Ville666
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja PokkAA
      Mitä muilla on ja mitä minä vielä tarvitsen? :f_cool:
      Väitätkö tosissaan, että TARVITSET jotain noista edellisistä? :f_confused:

En tiedä iPhonen softista, mutta nokian puhelimeen olen onnistunut lataamaan tasan yhden oikeasti hyödyllisen softan. Se on taskulamppu-sovellus, joka käyttää kameran salamaa valona. Oli vieläpä ilmainen.

Sitten tietokoneella mulla oli joskus sellainen konvertteri, jolla sai DVD:t kopioitua kännykkään sopivaan muotoon. Tuon ansiosta oli intissä leireillä jotain tekemistä. :D Muuten se sitten olikin harvinaisen turha ohjelma.
    • risto
      risto
      Bronze
      -Angry birds. Huikee peli, jossa ammutaan linnuilla erimoisia rakennelmia kasaan
      -Remote HD. Iphone Imacin kaukosäätimenä
      -PDF Reader
      -Skype. On ollut aktiivisessa käytössä muutaman kaverin kanssa
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Alkuperäinen kirjoittaja risto
      -Angry birds. Huikee peli, jossa ammutaan linnuilla erimoisia rakennelmia kasaan
      +1

Itellä on:

Sol Free (5? ilmaista pasianssia)
      iChess (ilmainen)
      Alchemy (ilmainen)
      Igowin Tutor (ilmainen)
      Igowin Pro (maksaa)

Offia: Googlen Androidille tuli just Rush Pokerin beta, olis kannattanut ottaa Samsungin puhelin :/
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Loistava puhelin valinta. :f_thumbsup:

Itsellä ei hirveästi appseja ole käytössä.

- Uutiset (HS, iltasanomat)
      - PDF reader
      - Telkku

PDF reader ja iBooks "kirjahylly" on loistava juttu duuni asioiden kannalta. "Kirjahyllyyn" saa helposti tallennettua s-postissa tulleita liitteitä (esim jonkun tuotteen tekniset tiedot jne...) josta ne on sitten helposti löydettävissä ja kulkee aina mukana.