Lohruttakaa Mua!

• Lapmas
      Lapmas
      Bronze
      Lapmaksen päiväkirja, tähtivuorokausi 2003399219210 Ja 80 egen macrohiirulaisesta vasen näppylä paskana.

Häviö 4 parsekkia. AKs BBllä turnauksessa.

Mietin mitä vihulla liikkuu päässä, tai miten intuitio on puhutellut vastapäätä pöytää istunutta herrasmiestä / neitä / rouvaa jne.

Mikä meihin järkeviin ihmisiin menee pokeripöydässä?

Mikä saa vastustajan puskemaan allin 62 offarilla? Ottaen huomioon että hänen stäkki on yhden bbn isompi kuin HERO:n

Mitä pahaa olen tehnyt että se voittaa potin 26k 2 osumalla=D? preflöp.

Varianssia? Mjoo sitä varianssia on nyt piisannut ihan riittämiin. Kun se varianssi on loppu niin ilmeisesti voin suoraan mennä koko omaisuudellani ja puskea millä tahansa ja voitan pajon ja kauniisti.

Nämä on niitä hetkiä kun ei toimi missään ei mitenkään eikä mikään.
      Menen WOW:iin summoan goulin jonka nimi määräytyy randomisti, eikö vittu sen nimi ole " Blindstealer", vittu ei toimi tuokaan =/ keleen mörrpikin sahaa vastaan.

Nyt otan kohta kännit ja käytän salaista asetta JUAPONTUURII.

Todennäköisesti triplabädbiittiä tulee mutta kun olen kohta juovuksissa en huomaa ees moisia elän hetkessä, on vain minä ja mun käpälä ja ton jaton jaton ton käpälä.

Mutta ajattelin kuitenkin kysyä josko joku tietää miten vittumainen homma on saada Lamda-arvot kohdalleen lullasta kun katsastusmies olis sitä että anturi on paskana? Ammattimies oli sitä mieltä ettei se näyttäis olevan anturi ollenkaan. niin ja pallonivellyskin on vituillaan?
  • 3 replies
    • Lapmas
      Lapmas
      Bronze
      "Ja vaikka Pöllö osasikin lukea ja tavata oman nimensä PÖÖLÖ, tuottivat sellaiset sanat kuin*****ja paahdettualeipää vaikeuksia."

Ps:jos joku haluaa lukea lapselleen iltasatua, suosittelen AA.Milnen Nalle puh , se aito ja alkuperäinen. Jos pystyt lukemaan tämän tuotoksen nauramatta alusta loppuun, niin ei edes Juoppohullun päiväkirjat auta. Pokeristrategioista puhumattakaan. =D
    • webfinski
      webfinski
      Bronze
      Sanoiko ammattimies, että kuuluuko moottorissa olla lambda-anturi vai oliko se jälkeenpäin poistettu? Jos oli poistettu, niin sitten on moottorinohjaustakin muutettu. Merkki ja malli auttaisia analyysia. Jos autossa on lambda-anturi ja se on rikki, niin se on helppo vaihtaa. Pallonivel on vähän vittumainen, jos ei oo enemmin vaihtanu. Niin ja niitä lambda-anturi arvoja ei saa kohilleen kun anturin vaihtamalla, uus maksaa autosta riippujen joistain kympeistä satasiin. Aluksi kannattaa tsekata, että onko piuha kunnolla kiinni ja ehjä jne.
    • Lapmas
      Lapmas
      Bronze
      kiitoksia tuosta , yritän irrottaa aikaa pokerilta että vanha vulva saa taas potkua=D