mitä tyhmää(rohkeaa) uutenevuotena

• 5 replies
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Onhan noita omia pommeja kyhätty, ja just tänään mietin että ihme kun on sormet (tai henki) vielä tallella.
      Tosin tosta alkaa oleen varmaan 15 vuotta aikaa, nykysin mennään ihan rauhallisen naamat. :f_love:

Tähtisadetikkujen lisäks ainoot pommittelut tapahtuu QuakeLiven merkeissä :D
    • olio1978
      olio1978
      Bronze
      apaut kymmenen vuotta takaperin parin kaverin kans kokeiltiin dynyä :/

ok laitettiin kolme pötköö kiven taa ja sytytys......... pum ja vaaaauuuuuuuu

no sittenhän se kaverin mökkinaapuri paukahti paikalle ja haukkus meijät, otti kaks pötkyläää ja posautti sen ison kiven taivaalle ja kaiken muun lisäks se otti syyt niskoille poliisin saapuessa saamatta sakkoja (kun nyt oli joku pioneeriporukan eläkkeellä oleva aliluti)

no mut loppuilta oli ihan kiva kuunnella inttijuttuja ja paukutella nätisti. :sun:
    • webfinski
      webfinski
      Bronze
      joko uutena vuotena juon maaniset kännit tai istun kotona ja mietin, että miksi istun kotona. Kotona istuminen on tosin yleensä fiksumpi vaihtoehto kuin maaniset kännit, jotka johtaa yleensä kylmettymiseen tms. epämukaviin tiloihin, kerran esim. meinasin loikata pressanlinnan edustalla mereen kun vitutti, mutta en sitten kehdannutkaan ja lopulta istuin dösäpysäkillä yksin kylmissäni

eli mulla on tapana epäonnistua, se on mun juttu
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja webfinski
      kerran esim. meinasin loikata pressanlinnan edustalla mereen kun vitutti
      Ite muistan kerran kun oltiin ruotsinlaivalla, ja kaverin kanssa roikuttiin kannella kaiteen väärällä puolella aamuysiltä pari päivää juoneina, et kumpi hyppää. Luojan kiitos herättiin hyteistä, kiitos sen lapsiperheen joka hälytti laivapoliisit ja valvoutuneen serkun kuka lupas kattoo mun perään.

Kun riittävästi muistelee taakseppäin, niin paljon siellä on typerää. Onneks on tullut järkevöidyttyä sittemmin.
      Ainakin siinä määrin, ettei oo henki vaarassa. :f_mad:
    • webfinski
      webfinski
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja poupou
      Alkuperäinen kirjoittaja webfinski
      kerran esim. meinasin loikata pressanlinnan edustalla mereen kun vitutti
      Ite muistan kerran kun oltiin ruotsinlaivalla, ja kaverin kanssa roikuttiin kannella kaiteen väärällä puolella aamuysiltä pari päivää juoneina, et kumpi hyppää. Luojan kiitos herättiin hyteistä, kiitos sen lapsiperheen joka hälytti laivapoliisit ja valvoutuneen serkun kuka lupas kattoo mun perään.

Kun riittävästi muistelee taakseppäin, niin paljon siellä on typerää. Onneks on tullut järkevöidyttyä sittemmin.
      Ainakin siinä määrin, ettei oo henki vaarassa. :f_mad:
      mä saan kiittää poliiseja ja lanssimiehiä, jotka kyttäs siinä rannas populaa ja kelasin, että ei kannata hypätä ku noi huomaa kuitenkin ja kerkee pelastaa. Helvetin pienestä kiinni noi kännisen toilailut, voi päättyä helvetin huonosti tai hyvi

nyt ollaan onneksi aika hyvissä, siis henkisesti, paras uusivuosi hetkeen, vaikka tosin vedänkin tässä kalsarikännejä, niin on kuitenki hyvä fiilis ei vituta tms. negatiivista. Ehkä 2011 paras vuosi koskaan? tiovotaan toivotaan