Tällaista unta näin

• Mikko
      Mikko
      Bronze
      Jäsenemme Lour6esin blogin innoittamana aloitellaan uusi, unille omistettu ketju. Tässä ketjussa voit jakaa näkemäsi kiinnostavan, surrealistisen, hupaisan, pokerimaisen, synkän tai jonkin muunlaisen unen ja kommentoida/analysoida muitten unia.

Hyviä unia! :f_zZz:
  • 6 replies
    • TKK2010
      TKK2010
      Bronze
      Mikään ei oo niin vittumainen uni ku oot just hieroskellu hyvännäkösen ämmän kans ja oot pääsemäs pukille,sit ku oot huulilla ni heti herää :s_mad:

Toinen vittumainen on jonka viimevuonna näin kahdesti, toisessa pelaan jotain paffin hedelmäpeliä ja voitan 100k,herään ja eka mielikuva et jes vittu nyt on massii,sit karmee pettymys ku tajuu heti et se oliki unta :) Toinen oli et voitin pokerissa,mut sehän onki haaveuni et mä voittasin pokeris :s_biggrin:
    • partane
      partane
      Gold
      Varmaan yksi omituisimpia ja typerimpiä unia on semmonen jossa just oottelin yhestä kaverista affirahoja.

Sit se kaveri kuoli yllättäen ja muistaakseni en saanut mitää ja kaverin status oli muuttunut pronssi-tasosta, kuollut-tasoksi. (logo oli semmonen pääkallo) Sit muistaakseni PS sulki mun tilin koska olin suositellu kaverin jota ei oo olemassa tai jotain vastaavaa.

Tuosta on jo usea kuukausi aikaa niin ei muista yksityiskohtia kovin tarkasti. Vissii pyörin liikaa täällä foorumilla ku näen tuollasia unia. :D
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Omista hyvistä on niin pitkä aika, etten muista niitä enää.
      Pitäis olla unipäiväkirja, on tullut nähtyä muutamia melkosen surrealistisia unia.

Yks parhaiten mieleen jäänyt on kaverin uni minkä se kerto heti herättyään. Tai no, itse se mitä unessa tapahtu, jäi kokonaan pois, mutta se uni oli mustavalkonen, kaikki puhui ranskaa ja siinä oli tekstit. :s_biggrin:
    • Phinski
      Phinski
      Bronze
      Söin joskus unessa pingismailoja vaikka mua ärsytti kun ne maistu raudalle. Unitutkijoita anyone?
    • Ekstriim
      Ekstriim
      Bronze
      Jos minun toissa öinen uni pittää paikkaansa, niin mie voitan sit sunnuntaina staarsil sunday millionin :f_eek:
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Pelasin tässä yksi yö livehuppia Pimp Daddy Ho´nimistä leopardinnahkaviittaista parittajaa vastaan jossain sen yksityisklubilla. Vähän semmonen Snoop Doggin näkönen kaveri ja aika iso porukka semmosia isoja karjuja ympärillä. No menin sitte katkipoikki ja jäin velkaakin enkä pystynyt maksamaan. Oli aika nihkee fiilis herätessä, kun oli just tunnelma alkanut tiivistymään kun olin ilmottanu et nyt ei olekaan rahaa maksaa.

Unen opetus: BRM kunniaan?