On se äijä

• 12 replies
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Nunnan kertomusta epäiltiin viime vuonna, sillä hänen diagnoosinsa epäiltiin olevan väärä. Kirkon tutkimusryhmä totesi kuitenkin, ettei diagnoosin kanssa tehty virhettä.

OMFG.

• AAkthxbye
      AAkthxbye
      Bronze
      Tuo edellinen paavi kyllä näkyy ja tuntuu Puolassa vielä tänäkin päivänä. Kovasti suosittu henkilö.
    • webfinski
      webfinski
      Bronze
      Satuolennon kätyri on parantanut ihmisen. Hyvä jumala mitä skeidaa. Ihmiskunnan tyhmyys ilmenee sen palvomisien kohteina. Jos ihmiset olisivat älykkäitä, niin Paavin tilalla olisi pullo, jota joukoin aina lähdettäisiin katsomaan ja jota turvamiehet pyssyineen suojelisivat särkymästä.

Kaksi taluttaa ja yksi tulkkaa, vai miten ne paavikännit meni?

Paavi on kusetusta, kultalonkero ei.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja webfinski
      Paavi on kusetusta, kultalonkero ei.
      Haha. Tiputti. :f_love:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Me käytiin muuten kans Roomassa, siinä sivussa tuli poikettua myös Vatikaanissa. Ohessa mun terveiset Paaville. :f_love:

Harmi kun siihen ei mahtunu "was here". :f_o:
    • liina
      liina
      Bronze
      enkä suuttunut ku iha törkeesti ^ :f_biggrin: :f_cool:
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Höh, mä luulin ensin että ihme on että se antaa ford focusesta 2700 euron edun. On se kova jätkä.
    • Lour6es
      Lour6es
      Bronze
      Mä kuvittelin kerran muuttuneeni pyhimykseksi kun erään illanvieton yhteydessä pääni yläpuolelle kohosi sädekehiä miellyttävän kihelmöinnin saattelemana. 7 kertaa sen illan aikana eikä koskaan enää sen jälkeen. Nämä pystyin pelkästään tuntemaan, en näkemään. Senhetkiseen psykoosiini liittyi myös kuvitelma siitä että eräs läsnäolija näkee lävitseni ja lukee ajatukseni mutta kokemus oli miellyttävä, ilmeisesti sitten luotin tähän melkokybällä. Tiipiin lähtö lentoon tekemään taitolentokuvioita rummutuksen tahtiin voitaisiin kait luokitella myös ihmeeksi, mutta kun mä en jaksa ravata maineen ja aseman perässä niin soitto Vatikaaniin jäi tekemättä ja inkvisitiot kokematta. :D
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Lour6es
      Mä kuvittelin kerran muuttuneeni pyhimykseksi kun erään illanvieton yhteydessä pääni yläpuolelle kohosi sädekehiä miellyttävän kihelmöinnin saattelemana. 7 kertaa sen illan aikana eikä koskaan enää sen jälkeen. Nämä pystyin pelkästään tuntemaan, en näkemään. Senhetkiseen psykoosiini liittyi myös kuvitelma siitä että eräs läsnäolija näkee lävitseni ja lukee ajatukseni mutta kokemus oli miellyttävä, ilmeisesti sitten luotin tähän melkokybällä. Tiipiin lähtö lentoon tekemään taitolentokuvioita rummutuksen tahtiin voitaisiin kait luokitella myös ihmeeksi, mutta kun mä en jaksa ravata maineen ja aseman perässä niin soitto Vatikaaniin jäi tekemättä ja inkvisitiot kokematta. :D
      Lour6es... Sun aamupuuroissa on kyl jotain muuta ku kaurahiutaleita ;)
    • mikroi666
      mikroi666
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Wlore
      Mulle satasella samoja :D
    • webfinski
      webfinski
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja mikroi666
      Alkuperäinen kirjoittaja Wlore
      Mulle satasella samoja :D
      Muutama teoreettinen kysymys kaikille: Jos aamupuurosi voisilmä huutaen alkaa anomaan armoa, niin armahdatko? Tai jos näet tyrskyävässä maidossa merihädässä olevan laivan, niin mitä teet? Tai mitä jos lusikkasi kieltäytyy yhteistyöstä, niin mitä teet? Vedätkö puuron maitoineen ja voisilmineen paljain käsin napaan?
    • Lour6es
      Lour6es
      Bronze
      Muutama teoreettinen kysymys kaikille: Jos aamupuurosi voisilmä huutaen alkaa anomaan armoa, niin armahdatko?

Kaikkia tietoisia ja kärsiviä olentoja kohtaan tulee tuntea myötätuntoista rakkautta.

Tai jos näet tyrskyävässä maidossa merihädässä olevan laivan, niin mitä teet?

Kunnon draamaa tarjolla, sitä voisi olla mukava seurata vierestä pitkänkin aikaa. Siinä vaiheessa kun botski alkaisi upota voisin tyynnyttää keliä senverran että saavat pelastusveneet vesille. Jokin sumea korkeamman todellisuuden eettinen sääntö estää liian voimakkaan puuttumisen. Ihan taatusti jostain Zoharista löytyisi vastaus tähänkin dilemmaan tai siis näitä maitohätäjuttujahan ei ole tapahtunut vuosikausiin sen jälkeen kun Sumerissa vierailleet ufot komentajakapteeninsa Erich von Dänikenin johdolla järjestivät pikku-ukoille merenkulkutaidon peruskurssin. Tämä salainen tietämys vuosi sittemmin foinikealaisille ja johti uuden meri-imperiumin syntyyn. =)

Naapurin sedältä ei ainakaan kannata mennä kysymään neuvoa. :D

Tai mitä jos lusikkasi kieltäytyy yhteistyöstä, niin mitä teet? Vedätkö puuron maitoineen ja voisilmineen paljain käsin napaan?

On tärkeää säilyttää sisäinen vapaus, voi syödä tai olla syömättä. "Pakko" ja "täytyy" ovat rumia sanoja, toimintakaavojen orjallisen noudettamisen sijaan voi vaikka hiljentyä nöyränä itseään suuremman mysteerin äärelle.