Sori hei, oon pahoillani!

• 5 replies
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      :f_biggrin: ?
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Joo kyllähän tuo omien affidiilien linkkailu foorumille on semmoista hommaa, josta sietää pikkuisen pahoillaan ollakin.
    • Kamu747
      Kamu747
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
      Joo kyllähän tuo omien affidiilien linkkailu foorumille on semmoista hommaa, josta sietää pikkuisen pahoillaan ollakin.
      Mä oon niin todella pahoillani! Luin säännöt vasta jälkeen päin. Aivan täysin mun moka. Nyt kyllä masentaa niin pirusti. En mä tarkkonut kusta kenenkään toisen kuppiin. Voitteko mitenkään antaa mulle anteeks? Mä en tiiä mitä mä teen. Meni elämänhalu kokonaan.

Sori veljet.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kamu747
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
      Mä oon niin todella pahoillani! Luin säännöt vasta jälkeen päin. Aivan täysin mun moka. Nyt kyllä masentaa niin pirusti. En mä tarkkonut kusta kenenkään toisen kuppiin. Voitteko mitenkään antaa mulle anteeks? Mä en tiiä mitä mä teen. Meni elämänhalu kokonaan.

Sori veljet.
      Jaa vai semmosta. Ei osunu omiin silmiin eli ainakin moderointi toimii!

Tän ketjun avaaminen oli kyllä turhaa... soo soo. Itse näen noi sun viestit oikeana kettuiluna. Virallinen anteeksipyyntö ylläpidolle tiketillä/sähköpostilla olisi ollut paljon parempi.

Sietääkin hävetä! Kärsi kurja. Toivotaan kuitenkin, että elämänhalu tulee kahden viikon katumisen jälkeen takaisin.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      No jostain se on lähettävä rakentamaan. Tästä on hyvä alottaa :f_love: