Hajootko ääneen tai hajotatko paikkoja pelatessasi?

• TKK2010
      TKK2010
      Bronze
      Tuli tälläne mieleen että kuinka paljon isot ohivedot vaikuttavat käyttäytymiseesi pelin aikana tai vaikka heti pelin jälkeen?puratko muihin kiukkuasi huonosta pelipäivästä johtuen?

Mä en oo ite hajottanu mitää lukuunottamatta entistä kännykkää jonka heitin seinään harva se päivä niin kaun ku se suostu elämään.

Ite en pura muihin kiukkuani livenä mutta yksikseni saattaa tapahtua seuraavaa : sunnuntaiyönä ku TT hävis AT preflop allininnis joka oli about 3.5tonnin ohiveto huusin täysillä keskellä yötä kolmen aikaan SAATANAN ÄPÄRÄ,VITUN HUORAPAISTI KUOLEEE, Ja mä tosiaan huusin sen, ihme ettei perhe heränny.

Joten mä tiedän että oon äkkipikainen mutta lauhdun toki nopeesti, mutta onko muilla vastaavia tilanteita vai oonks mä vaan ultimate nutcase?

Tän lisäks joskus saattaa edellispäivän tappiot vituttaa niin paljon että tiedän että seuraavana päivänä ei pitäisi pelata ollenkaan ja joskus oon jättäny pelipäivän sen takia väliinki, tää ny varmaan ihan fiksua.
  • 40 replies
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Kyl mä joskus jotain itsekseni mutisen. Uus kehitys, ennen vain katsoin tyhjyys silmissäni näyttöä. Yleensä kyllä tulee vaan "täh?" ääneen, joskus lavennan "no voi vi...". "Niinpä niin" oli myöskin aika kova juttu jokin aika sitten, ja "no just." Jos olen varsinaisen kettuilevalla, sarkastisella tuulella, lentää ilmoille "aijjaa" silmien pyörityksen kera. Pahimmillaan läimäytän hiirtä ja totean, että elämä on laiffia, ja reloadaan.

Ehkä sen takia onkin aina tuommoinen pakottava tunne. Jonakin kauniina päivänä lentää kaikki, näytöt, hiiret, näppäimistöt koneen kera tuonne lumihankeen, ehkä tuo Ikean hyllykin tuosta, ja sitten kaavin itseni lasin läpi ja huudan alasti aamuyöhön jotain perisuomalaisen runollista?

Sitä odotellessa. :f_cool:
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Ehkä koomisin oli kyllä ku ragetilteissä repäsin hiirestä johdon helvettiin ja heitin sen seinään. Eipä saanu pistettyä rollia haisemaan lämmöissä :heart:

En mä normisti huuda enkä paisko kamoja, mutta sillon sattu olemaan semmonen downswing päällä että ei muna... Ko tilanteessa bubblasin MTTn. Olin chippikakkonen bbllä, CL puski jonkun aivopierun seurauksena COsta. Helppo maksu AAlla, vihulla A6 ja out :)
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Joskus saattaa pari voimasanaa päästä ja Jimin mainitsema "no just", on myös melko tuttu lausahdus. Vielä nyt en niin isoista rahoista pelaa että kovin pahasti hajoisin, mutta epäilen että tasojen noustessa saattaa lämmötkin olla kovemmat. Yleensä yritän kanavoida kiukun niin että ajattelen mielessäni "Kyllä mä paisti sulta pian ne rahat takas otan." Ja yleensä niin käykin ellei ne ota hit&run:eja.
    • TillYouCollapse
      TillYouCollapse
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Jim9137

Ehkä sen takia onkin aina tuommoinen pakottava tunne. Jonakin kauniina päivänä lentää kaikki, näytöt, hiiret, näppäimistöt koneen kera tuonne lumihankeen, ehkä tuo Ikean hyllykin tuosta, ja sitten kaavin itseni lasin läpi ja huudan alasti aamuyöhön jotain perisuomalaisen runollista?

Sitä odotellessa. :f_cool:
      Tiedetäänpähän ainakin kuka ja mitä, kun keltaisen lehdistön lööpit huutaa isolla "peliriippuvaisen sekoamisesta" :f_biggrin:

e. Niin ja itse kysymykseen. En juurikaan tilttaa, mutta kyllähän sitä pahoissa paikoissa tulee itsekseen murpatettua ja silmiä pyöriteltyä. Epäuskoinen: Ei saatana! on aika vakio.
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Oon sen verran rauhaa rakastava ihmistyyppi, että mitään raivopäisiä tai fyysistä mesoamista aiheuttavia tilttejä ei oo tullut. Lähinnä vaan alkaa ketuttaa niin paljon, että menee peli hälläväliä-roiskimiseksi ellei löydy itsekuria laittaa softia kiinni tasaantumista odotellessa.
    • Cruul
      Cruul
      Bronze
      Kyllä se tahtoo mun kohdalla olla sitä perus manaamista ja varsinkin jos megapaisti vetäa ohi jollain roskakädellä niin kyllä siinä hiiri saa tuta Cruulin raivon :)

Olis varmaan viisasta hommata se "vara-rotta" jossain vaiheessa.
    • Leakmund
      Leakmund
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Mikko
      Lähinnä vaan alkaa ketuttaa niin paljon, että menee peli hälläväliä-roiskimiseksi ellei löydy itsekuria laittaa softia kiinni tasaantumista odotellessa.
      Toi on ehkä se vaarallisin tiltin muoto.

Reaktiot pähkinänkuoressa:

1) 0 - 0.1 s: inhottava paineaalto kropan läpi
      2) 0.1 - 10 s: hiljaista itsesääliä + alustava jälkianalyysi kädestä
      3) 10 - 30 s: itsensä ruoskimista kohdan 2. itsesäälin turhuudesta + note vihusta jos paisteili sekä mental note herolle, jos paisteili tai käsi ylös analyysiä varten, jos epävarma paisteilusta.
      4) 30 s - 2 min: laimeaa mököttämistä
      5) 2 min -> : normaalitila ja hiljaista naureskelua kohtien 1.-4. tunnereaktioille ja tyytyväisyyttä, jos tajusi tehdä em. korjaavia toimenpiteitä.

Kohdan 3. toimenpiteet unohtuu liian usein.
    • JiiHietis
      JiiHietis
      Bronze
      Parhaillaan ohivedot vaan naurattaa ääneen. :f_biggrin: Sit peli jatkuu odotellen seuraavaa kertaa, ku pääsen shovettaa samoista asetelmista.

Ikävintä on jos tekee ite virheitä. Kuten jätän jonkun melko selvästi vihulla täyttyneen vedon huomiotta ja meen AI jollain yliparilla tms. Sit saattaa hajota pää tai saatan rikkoa pelini puolitahallaan.

Joskus tekis myös mieli lyödä vaikka käsi läpi läppärin näytöstä, mut oon aatellu että se saattas olla EV-. Mitään muutakaan en oo päätyny hajottamaan, sessiomuistiinpanot korkeintaan lentää roskiin silppuna..
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Vähän niinkun JiiHietis niin hyvässä mielentilassa eniten ketuttaa huonosti pelatut kädet. Mut myös niinkun Sawkolla, että kun riittävän kauan tullaan alaspäin ja niille ohivedoille ei näy loppua niin on mun rystyset ollu muutaman kerran mustelmilla kun tossa on mukavasti toi betoniseinä vieressä. Hiirtä en vielä oo paiskonu vaikka sekin on lähellä ollut. Langattomana se lähtis tosta komeesti. :f_cool:
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja poupou
      Mut myös niinkun Sawkolla, että kun riittävän kauan tullaan alaspäin ja niille ohivedoille ei näy loppua niin on mun rystyset ollu muutaman kerran mustelmilla kun tossa on mukavasti toi betoniseinä vieressä. Hiirtä en vielä oo paiskonu vaikka sekin on lähellä ollut. Langattomana se lähtis tosta komeesti. :f_cool:
      Tämän takia lämpeävä pokerinpelaaja ei luota langattomaan teknologiaan eikä käytä läppäriä - ne on liian helppo heittää seinään...
    • Lapmas
      Lapmas
      Bronze
      Tunnustan tekeväni seuraavia:

1.Hiiri:
      Se pieni vikisevä möykky tuossa pöydällä. On vähintäänkin sen vika että ylipäänsä dunkkuun on tullut, "Se on vähintäänkin misscklikkaillu"

2.Chipit:
      Nämä pienet ja pirulliset näppylät jotka tuntuvat hakeutuvan toiselle puolelle pöytää. No menkööt sinne, mutta vähän vauhdilla sittenkin!

3.Monitori/monitorit:
      Ainoa asia minkä vuoksi joku voi vetää ohi, on se, että ne kaikki "paskapää-äpärät" ovat niiden laitteiden sisällä ja nuo helvetin näköradiot tuovat ne silmille!Vieläpä aivan nenän eteen! Siis vittuilevat tuossa sit, kun luulevat etten voi käydä ryysyihin kiinni. VÄÄRÄ LUULO,KYLLÄ VOIN! KATSOKAA VAIKKA!

4.Huuto:
      Pahaa oloa ei saa hautoa sisällään vaan miehenkin pitää osata näyttää tunteensa. Olen herkkä taiteilijasielu ja siksi ilmaisen tunteeni värikkäästi ja kursailematta.

5. Näppis:
      Joutava keksintö, jolla VIHRE ja pelivirheet siirretään tietokoneelle. Sen sietääkin saada pieksemistä.

6.Headset! Tämä loistava keksintö joka on muotoilultaan kuin luotu lennätettäväksi maata kiertävälle radalle. Katsotaan kuuluuko se naurunremakka sieltä asti!?

Viimeaikoina olen hionut esintymistäni ja lyön nyrkin pöytään sen sijaan että välttämättä paiskon tavaroita.Tämä saattaa aiheuttaa patoumia pitkällä aikavälillä. Lyhyen aikavälin ennustukset ovat sitäkin värikkäämpiä, kun kaffit ym. lentelevät pitkin pöytää.

Että näin meillä.
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Langaton hiiri on pari kertaa tullu paiskottua tuohon viereiseen sänkyyn, mutta ei oo vielä seinään asti kolahtanut. :f_biggrin:
    • target90
      target90
      Bronze
      itellä nykysi aika hyvin pysyy hermot kurissa jos pahaki päivä sattuu.. joskus enne saatto olla reteä ote näppiksestä ja pyödän kulmaan poks :D
    • TheMan1984
      TheMan1984
      Bronze
      Aivan pakko heittää äskettäin löytämäni linkki tilttiherkkiä helpottamaan :D

http://www.nooooooooooooooo.com/
    • Ekstriim
      Ekstriim
      Bronze
      Kerran oon heittäny hampurilaisen lautasineen pitkin seiniä, kaameaan ohivetoon :f_mad:
      Yleensä tulee vaan pistettyä sitouttiin ja lähettyä röökille hermoja rauhottelemaan.
    • Kenraali
      Kenraali
      Bronze
      Lampas heitti kyllä parhaan listan ilmoille,ei voinut olla repeemättä.Erityisesti huvitti se "headset on juuri sopivasti muotoiltu maata kiertävälle radalle".

Tota itse olen hajoittanut hiiren ja kyllä ne hiiren palaset nätisti sinkoilee pitkin huonetta,kun lyö hiirtä.On tullut hajoitettua myös yksi näppis,nyrkin isku suoraan keskelle näppäimistöä,muutama kirjain lähti prosessissa lentoon.Olen myös lyönyt Gus Hansenin kirjaa Every Hand Revealed,sattu olemaan lähellä.

Nykyään mikäli lämpenen,niin saatan manata hetken,päästää mahdollisesti hiljaisen perkeleen ja näyttää keskisormea näytölle.Yleensä kuitenkin vain katson tapahtunuttta ja säilytän malttini.Tulee mietittyä,että tossahan on kiva fisu,kun tollaisilla painelee ja kohta merkit löytääkin tien heron luokse.

Tossa hieman hubaa tiltinhallintaan

• poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Ekstriim
      Kerran oon heittäny hampurilaisen lautasineen pitkin seiniä, kaameaan ohivetoon :f_mad:
      Mä tilttaisin siiheen siivoomiseen :f_biggrin:
    • xMadFishx
      xMadFishx
      Bronze
      Yhen hiiren oon hajottanu. Tulee aina lyötyä sitä pöytään, ohivedosta riippuen sit kuinka lujaa, mut viimistä isompaa beattia se ei sit enää kestänykkään. :f_frown: Tosin oon kyllä hakannukki sitä jo ainaki vuoden.. Yritin vielä jälkeenpäin elvyttää mut tuloksetta :f_cry:
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Onneks on ymmärtäväinen tyttöystävä ettei hätkähdä mun sekoomisia :f_love: