PS3 online pelaajia?

• NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Löytyykö foorumilta ketään jotka pelailevat Playstation3 pelejä online?

Itse en ole juurikaan tätä lajia harrastanut pleikkarilla tai tietokoneella. Mieli tekisi kokeilla.

Pystyykö tällainen noob menemään rohkeasti sekaan vai nauretaanko sieltä ulos? Löytyykö esim nhl ja UFC undisputed peleihin aloittelijalle tasavertaista peliseuraa?

Vinkkejä kiitos.
  • 8 replies
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      mä voin joskus änärissä vääntää en oo noita koskaan niin kauheesti pelannu ni ainakaan en sua ulos naura ;)
    • inekarma
      inekarma
      Bronze
      onhan sitä tota fifa 10:iä joskus tullut vedettyä ja kunhan ens maaliskuussa tulee final fantasy XIV ps3:lle niin sitten sitä! jumankauta on salee kova.
    • vekkuuu
      vekkuuu
      Bronze
      Harmi vaa et mun lempipeleihin ei nää urheilut oikee kuulu. :p

Ite pelannu tosi paljon Call of Duty Modern Warware 2:sta. MY GAME!!:D
    • Ekstriim
      Ekstriim
      Bronze
      Mites muuten onko porukka ostanut uutta Medal Of Honorii? Onko minkälaisia kokemuksia pelistä? Niin SP, kuin MP. Onko kannattava ostos? Yksin pelistä olen sen verran kuullut, että ei ainkaan pituutella ole pilattu.

Entä onko kukaan ajatellut ostaa/ennakkoo tilannut Call Of Duty - Black Ops ?
      Vähän kahden vaiheilla kumman sitä ostas. COD on tullut pelattua sieltä ensinmäisestä asti tietokoneel onlines. :s_biggrin:

Itse onlines pelaan CODWaW
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Super Street Fighter 4 aka paras mätkintä ikinä! Silloin tällöin pelaan sitä PSO:ssa.
    • masterfish
      masterfish
      Silver
      itse pelaillut aika paljon call of dutyä ja nhl 11, PS3:sslla
    • Ekstriim
      Ekstriim
      Bronze
      Call of Duty - Black Ops lähti tilaukseen. Nyt vaan ootella sitä, et pääsee pelaileen :f_cool:

Aika hienolta vaikuttavat nuo uudet peli moodit tohon online pelaamiseen. Pitää jo osta pelata, et nuissa rupeaa kunnolla pärjäämää.
    • raver81
      raver81
      Silver
      ite pelailen raver811 nickillä netissä ps3 pistäkää kaveri pyyntöö tuleen ja vaikka pokerstradegy viestiin niin tiedän että on asiallista porukkaa kekkä kyselee kaveriks... :f_love:

ite nhl11 ja uncharted 2 pääosin pelannu vaikka aina turpaan tulee niinkun poksussakin