Outoja unia

• NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Laitetaas tällänen ketju pystyyn kun on tullut luettua muilta foorumeilta vastaavia ja naurettua lähes kippurassa. :D Eli kaikki vähintään jollain tavalla hämärät unet tänne.

Aloitan ite unella, josta kirjotin tonne omaan blogiinkin jossain vaiheessa. Siinä olin siis kaupan kassalla töissä. Jossain vaiheessa siihen tuli sitten Sharkie (arskat päässä ja lippis väärinpäin) joka halus pelata huppia siinä kassalla ja olin et mikäs siinä. Panoksiks sovittiin 1k€/2k€+ante 1€ :D Sitten tajusinkin, että stäkit on vaan joku 1bb et meneekin push/fold-peliks. No sain isoon blindiin JJ ja särki puski napilta jonkun 39o roskan, koppasin ja voitin. Tän jälkeen särki kiros, että eihän mun pitänyt maksaa sitä et kai se oli sit joku bluffi...
  • 7 replies
    • gutted
      gutted
      Silver
      Näin joku aika sitten unta:

Olin ala-asteikäinen ja erään silloisen luokkalaiseni isä alkoi seksuaalisesti ahdistelemaan minua koulun liikuntasalissa. Muita luokkalaisia nukkui vieressä jollain patjoilla tms. Kun sain riuhdottua itseni irti hänen käsistä, muttui hän mustaksi isoksi madoksi, vähän semmoiseksi mureenan näköiseksi. Otin madon käsiini ja hakkasin sen pään paskaksi lattiaan jonka jälkeen nykyinen kaverini tuli syömään madon sisälmyksiä suoraan siitä raadosta.

Heräsin ja olin hämmentynyt. :D
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja gutted
      nykyinen kaverini tuli syömään madon sisälmyksiä suoraan siitä raadosta
      Gutted! :f_biggrin:
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Semihäröjä unia.

Ajan omaa autoa joku kaveri kyydissä, mutta unessa olen Mikko Koivu. Pysähdyn vähän ennen liikenneympyrää ja alan itkeä vasten rattia ja valittaa kuinka olen henkisesti ihan poikki. Sitten poliisit toki pysähtyvät ympyrässä kun olen pysäyttänyt auton keskelle tietä ja tulevat jutulle. Huomauttavat vaan jostain ja olen tyytyväinen kun en saa sakkoja.

Toissayönä tällainen.

Olen tän talon nurkalla. Pihassa on parkissa vaalea uudemman mallin Volkswagen Jetta jonka ympärillä pyörii joku kanan tapainen eläin. Yritän kuvata sitä kameralla. Samalla tiedän, että nurkan takaa on tulossa joku ja sieltä ilmestyy jonkinlaisessa tummassa kokovartalopuvussa harmaan värinen humanoidi. Kun näen sen, jähmetyn paikalleni ja alan huutaa unissani ja emäntä tönii hereille. :rolleyes:
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Herätessäni tänään aamulla viimeinen muistikuva oli, että kuuntelin unessani radiosta "Jose & Vesa hevosilla" nimistä aamushowta. Ohjelman päätähtenä oli jonenikulamainen hahmo ja studioon soittaneet kuulijat antoivat ohjelmalle äärimmäisen murskaavaa palautetta.
    • Phinski
      Phinski
      Bronze
      Tuossa muutama viikko sitten näin unta, jossa katselin ring 3 traileria. Siinä ryhmä nuorehkoja aikuisia lähti purjeveneellä lomailemaan. Yksi miehistä sai idean: "Otetaan vessapaperin tilalle pelkkää olutta!". Sitten laiva haaksirikkoutui autiolle trooppiselle saarelle ja ainoa mukana oleva elintarvike oli olut. Ei kuulosta pelottavalta mutta musiikit ja tunnelma oli niin karmivat et näin liikettä silmäkulmissa hämärän tullen koko loppuviikon :D
    • Milkou
      Milkou
      Bronze
      Kelailin päivän tapahtumia joskus 23:30 aikaan kun olin melkeen nukahtamassa, ja muistelin kun olin olin käväissyt päivällä pelaamassa sulkapalloa. Sitten muistelin komeinta lyöntiäni ja yhtäkkiä 'oikeassa maailmassa' herään siihen, että olen istuallani ja huidon kädelläni niinkuin olisin juuri toteuttamassa lyöntiäni. Oli jotenkin creepy.
    • gutted
      gutted
      Silver
      Nää on aika häiriintyneitä mutta pistetään jakoon:

Unessa kävin kaupungilla jotain asioimassa ja kun tulin kämpille niin naapurin ja oma ovi oli raollaan. Menin kämppään sisään ja tuntematon pappa nosti pään tuolin takaa lattialta. Huomasin että siellä oli patjalla myös naishenkilö (mummo). Pappa ei osannut kuin englantia ja selitti että ovat vahingossa tulleet väärään kämppään ja lähtivät vähin äänin. Mietin miten ei voi huomata jos väärässä paikassa ja pistin vanhuudenhöperyyden piikkiin. Hetken päästä huomasin että lattialla olevan patjan lakanalla oli verta ja spermaa. Veri siis oli mummon vaginsta peräisin tässä unessa. :D Yökkäillen kannoin lakanan roskikseen tms. tuhosin sen. Menin tietokoneelle istumaan ja kirjoittaessani huomasin että verta oli jotenkin joutunut sormiin ja vahingossa pyyhkäisin sitä huuliini/suuhun. Juoksin helvetin täysiä vessaan pesemään suun.

Heräsin taas ja mietin että mitä helvettiä. :D