Euroviisut 2012

• MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      57. Eurovision laulukilpailun finaali järjestetään tänään Bakussa, Azerbaidzanissa. Suomen tie nousi pystyyn jo välieränvaiheessa.

Vedonvälittäjien suosikkina kisaan lähtee Venäjän mummot, joille kovan vastuksen uskotaan tulevan mm. Ruotsin ja Viron suunnalta.

Kuka voittaja sitten onkaan on luvassa valtavaa musiikillista tykistystä tänään kello 22.00 alkaen.
  • 10 replies
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Ekoja semifinaaleja en kattonut, tokat sen sijaan katoin ja oli kyllä aika kaameeta kuraa. Toivottavasti ne hyvät veisut oli siel ekassa koska saatan "olla pakotettu" tänään tsekkaamaan finaalin :s_confused:
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Tulihan se finaali sit katottuu.. Mut Ruottista en kyl erityisemmin pitäny, Albania ja Serbia iski paljon enemmän :s_frown:

e. niin ja Venäjä ofc :P

sori jos oon maanpetturi nyt
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Aika murskaavaa oli Ruotsin ylivoima. Finaalin "sävähdyttävin" esitys oli mielestäni Turkki. Vielä ei ollut seilori-popin vuoro... :s_biggrin:
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja HitThe1Out
      sori jos oon maanpetturi nyt
      :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
    • elGrandes
      elGrandes
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja HitThe1Out
      Ekoja semifinaaleja en kattonut, tokat sen sijaan katoin ja oli kyllä aika kaameeta kuraa. Toivottavasti ne hyvät veisut oli siel ekassa koska saatan "olla pakotettu" tänään tsekkaamaan finaalin :s_confused:
      I feel you man, mikäli tää "pakottaminen" liittyy millään tavalla vastakkaiseen sukupuoleen, uhri olen itsekkin! :f_cry:

Itse en ole Euroviisuista, koskaan välittänyt. Suomen esitykset lähinnä "hävettänyt" Ruotsin kipalettahan on radiossa pimputellu jo aivan liikaa, joten olisin toivonut jonkun toisen maan voittoa. Noh, massamusiikki jyrää ja sitä rataa :f_cool:
    • Jolluu
      Jolluu
      Gold
      onneks oon iha vitu kännissä, niin sama etmikä voitti. Mut ruotti on paras ja ronyan hyperventilating on paras biisi ever !!
    • elGrandes
      elGrandes
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Jolluu
      onneks oon iha vitu kännissä, niin sama etmikä voitti. Mut ruotti on paras ja ronyan hyperventilating on paras biisi ever !!
      Haha, toi on kyl hyvä. Känni päälle vaan, oli syy jääkiekko, jalkapallo taikka euroviisut :D Harmi kun ei itte aina viitti :f_cry:
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Onneksi en joutunut ite kattomaan kuin yhden kipaleen. Ruotsalaisen esityksessä oli kuulemma jonkun suomalaisen tekemä koreografia. Voi sitä myötähäpeän määrää...
    • zamwise
      zamwise
      Bronze
      Oli kyllä ruotsalaisilta taitavasti hoidettu se ihmisoikeusaktivistien tapaamisjuttu, saatiin maksimoitua kohun määrä ja siten varmistettua voitto, mutta ei kuitenkaan jouduttu hylkäämisuhan alle.
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Albanian biisi ehkä kaameintaa moskaa ikinä (jos nyt muistan oikein, että se oli se yksinäinen naisesiintyjä, jolla oli joku dracula-viitan näköinen asuste päällä).

Ruotsin kipale oli kyllä hyvä ja Venäjän mummot oli maxihauskoja kun ekan kerran näin ja kuulin esityksen. :D

Turkin seilori-popista ei oikein tiedä mitä sanois. Aika kauhee lallatus sekin.