Yrittäjänpoikanen

• Kekkone
      Kekkone
      Basic
      Terve,

Oon alkanut tekemään tässä sivussa pientä kuljetusbisnestä, ja kaikki näyttäs menevän hyvin, yks juttu vaan puuttuu: nimittäin käyntikortit.. En oo tajunnu että sellasia ihmiset vielä käyttää näin interwebin aikana? Miksi? Kai ne vissiin on pakko hommata kun ihmiset niitä kyselee...? Eihän siihen vissiin muuta kaipais kun yhteystiedot ja joku slogani, pikku kuva kulmaan? Mutta siis itse kysymykseen; millähän ohjelmalla kannattaisi alkaa suunnittelemaan sitä leiskaa? Googletuksen perusteella ainakin semmonen ku GIMP vois olla hyvä, ja ainakin on ilmainen... En ole mikään ihan toivoton tietokoneiden kanssa mutten mikään velhokaan. Meinattiin ensin pitää koko projekti meidän kulmilla (Helsinki) mutta paikalliset painot antoi todella korkean hinnan johon ei oo varaa. Kellään tietoa edullisesta paikallis-painosta pk-seudulla? Etiskelin myös googlella ja löysin muutaman ihan kelvollisen oloisen jotka on kyllä edullisempia, esim. semmosella kun print24 oli valikoimissa myös käyntikortit, onkohan kellään kokemusta tuosta?

jos on mitä tahansa suosituksia/ehdotuksia niin otetaan ilomielin vastaan, kiitos ja hyvää kevättä kaikille! :)
  • 3 replies
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Koska se on kuitenkin sun käyntikortti niin siihen ihan oikeasti kannattaa hieman panostaa eli joku lafka joka vähän suunnittelee ja painaa noin niin saat pienellä rahalla paljon hyvää aikaa. Se on kuitenkin se mikä jää susta jäljelle kun poistut asiakkaan luota.
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Samoilla linjoilla Asslaken kanssa. Hyvä neuvo on, että mitä tahansa teetkin niin tee huolella kaikki mikä näkyy asiakkaalle päin.

Mm vaikka itsekin olen täysin atk aikakauden lapsi, niin pidän pöydälläni käyntikorttikansiota, josta sitten aina välillä kurkkaan sen yhden kaverin nimen ja yhteystiedot joka kävi kesälllä 2009 morjenstamassa, mutta silloin ei ollut tarvetta hänen palveluilleen.

Nopealla haulla esim vistaprintistä saat ilmaisia malleja ja juuri nyt tarjouksessa 10 eurolla 250 korttia, jotka on mielestäni ihan ok kortteja tarkoitukseesi.
    • Kekkone
      Kekkone
      Basic
      Okei kiitti vastauksista! :)