Pokeripelaajan hiiri?

• maketchup
      maketchup
      Bronze
      Tämä päivittäinen työkalu on kovasti käytössä. Pitkään ollaan menty logitechin valmistamalla langallisella kapulalla toissa vuosisadalta.

Hetken oli käytössä Microsoftin wireless kapula, joka sanoi sopimuksen irti ku läppäri tippu lattialle ja USB vastaan otin halkes keskeltä kahtia.

Nyt ois tarvetta uudelle, jotain tommosta logitechin G500 tjsp mitä noi onkaan gaming mousea oon katellu, varmaan ihan perus hyvä. Langatonki ois ihan kiva.

Minkälaisia muilla on käytössä ja mikä ois paras? :)
  • 24 replies
    • mesisification
      mesisification
      Bronze
      http://www.jimms.fi/tuote/8886419310945

ite käytän tollasta :D 12 sivunappia, joihin voi laittaa hotkeyt. Käytän itse tosin vain fold (1) check/call (2) ja bet/raise (3)
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      On sama juttu edessä,meinasin sellasta R.A.T 3 pelihiirtä ovh. jossakin 40€ tietämillä...ja langallisen haluan,en halua et virta loppuu kesken session,tosin langaton joka lataa itse tai on telakka,vois olla myös hyvä...ideoita?
    • risto
      risto
      Bronze
      Käteen hiiri ja testaamaan. Verkkokaupas noita on hyvin esillä. Itellä menee nyt toinen tälläinen razer. En liputa langattoman puolesta, jos ois lataus ständi näytön vieressä/näppäimistössä vois olla ok. Hiirijalustaan kannattaa myös panostaa.
    • Zanfess
      Zanfess
      Bronze
      Mulla kans toi razerin naga, aika uusi kylläki enkä ole saanu aikaseks tehä mitään keybindeja tai makroja. Tykkään siitä että hiiren alla oleva liukupinta kiertää koko hiiren ulkomitat, eikä tyyliin ole joku muutama nasta jotka sitte kerää ympärilleen likaa. Toi liukupinta + razer vespula kakspuolinen hiirimatto on kyllä toistaseks paras setti mitä oon eläessäni käyttäny.
    • Lurjus
      Lurjus
      Gold
      Itellä on ollu logitechin G5 jo pitemmän aikaa. Oon nipo perfektionisti niin langaton ei sovi mulla pienen "lagin" takia. Ei oo kyllä mitään huonoa sanottavaa. Toimii kaikessa pelaamisessa. Eli tuo G500 ei varmasti oo huono valinta!
    • maketchup
      maketchup
      Bronze
      Jeps, pitänee huomenissa käyä gigantista katteleen ku verkkokauppa on kiven takana, jossain jätkäsaaressa. Minkälainen tuo alusta kannattis olla, tai kai se on vähän makuasia mut onko tommonen rannetuki hyvästä vai pahasta/ onko kokemuksia?

Edit: Semmonen vielä noihin hiiriinki liittyen et mitä merkitystä onko se laserhiiri vai optinen ja mitä noita nyt vielä onkaan? Optisia ja rullahiiriä herolla ollu käytössä.

Lähinnä se et onko se ero jotenki huomattava hyvään vai huonoon suuntaan laserissa?
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Gigantista saa vaan verkkokaupasta näköjään useimpia hiiriä,joten vaikea testata...kävin kiertelemässä liikkeitäkin,mut ei oikein ole..eipä nuo voi n.50€ olla huonoja tai epäergonomisia kauheesti jos on useallakin käytössä...Tuo razer on kovin kehuttu hiiri kylläkin.
    • maketchup
      maketchup
      Bronze
      Joku tämmönen vois olla kyl hyvä http://www.verkkokauppa.com/fi/product/47987/cmgrc

Pelottaa vaan et tilttaan ku tos on noita näppäimiä sivussa ja niitä sit vahingossa painelee.

Edit: http://www.razerzone.com/ap-en/store/razer-taipan

Toi ois unelma, ei vaan taida vielä suomesta saada.. Tuossa ei tarvis pelätä noita sivunappejakaan.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Vasta muuten huomasin myös pitäväni peukaloa koukussa tossa vasemmalla (oikea kätinen) joten tuossa se ottaisi suoraan nappiin kiinni kun liikuttaa hiirtä...silti tuo mun on joku ikivanha fujitsun minimallikin :D
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      E: Tilasin sitte Logitech G700 hiiren,saa nähdä millanen sit on,ainakin siinä on akku + johto ja molempia voi käyttää mkä on kyllä todella hyvä juttu...
    • maketchup
      maketchup
      Bronze
      Nonni, toi ois kyl aika ideaali et vois molemmin käyttää, mistä tilasit? :)

Tulin kyl siihen tulokseen et mulle paras ois joku semmonen aika pelkistetty, joku steel serieksen tahi sitten toi G400, G500 akselilta.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja maketchup

Tulin kyl siihen tulokseen et mulle paras ois joku semmonen aika pelkistetty, joku steel serieksen tahi sitten toi G400, G500 akselilta.
      Tilasin CDON:ista kun oli muutenkin sinne asiaa.
      Maksoi 69€,saattaa olla halvempikin jossain muualla...mut onpahan sitten kunnon työkalut.Vielä pitäisi sada pari näyttöä alle 150€:n mahd. isoja tietty,mut se ei oo tän hetken aika...
      E: kuuleman mukaan G300 ja G400 tuo rulla ei toimi kovin kauan ammuskelupeleissä varsinkaan,en sitten tiedä normaalissa käytössä,mutta sen takia jätin itse ne pois laskuista...
    • maketchup
      maketchup
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja kauris84
      Alkuperäinen kirjoittaja maketchup

Tilasin CDON:ista kun oli muutenkin sinne asiaa.
      Maksoi 69€,saattaa olla halvempikin jossain muualla...mut onpahan sitten kunnon työkalut.Vielä pitäisi sada pari näyttöä alle 150€:n mahd. isoja tietty,mut se ei oo tän hetken aika...
      E: kuuleman mukaan G300 ja G400 tuo rulla ei toimi kovin kauan ammuskelupeleissä varsinkaan,en sitten tiedä normaalissa käytössä,mutta sen takia jätin itse ne pois laskuista...
      Okei, no pitää harkita tuota razoria tai steelseriestä sitten. :) Kyllähän se rulla kuluu ihan sama mitä tekee.

OT: En tiiä minkäkokosta oot hommaamassa ja vähän, mut itellä ainaki heti vesi tuli kielelle ja hintaki sopiva http://www.verkkokauppa.com/fi/product/46573/dbdnt/Asus-24-VE247H-Full-HD-LED-naytto

Edit: Laitoin tulemaan tuon razerin deathadderin jimmssiltä, toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Eiköhän se tän vanhan hiiren kuitenki päihitä. Vielä pitäs tuuletin saaha kannettavalle ja sit jossain vaihees jos laittas kunnon matonki nii grindinurkkaus ois jo askeleen lähempänä parempaa.
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Läppärin kylkeen bueno: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/44305/cjvvq/Logitech-Marathon-Mouse-M705-langaton-laserhiiri. Pöytäkoneessa on joku parivuotta vanha mikksoftan kombo, joka on kyllä palvellut tarvittavan.
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Hiiren valinnassa kannattaa käydä jossain myymälässä testaamas et mikä on käteen hyvä eikä niinkä kattelle montako nappia löytyy jne :D

Itse löysin vuosien etsinnän jälkeen omalle kädelle lähes täydellisen hiiren mut bad beattia tuli siinä et valmistaja on konkassa ja toista samallaista en tuu saamaan =(

edit: http://www.aceofsweden.com/ace/gaming/edge3200t2.html on siis tuo
    • maketchup
      maketchup
      Bronze
      Juu, mul on tämmönen läppäri+ näyttösysteemi grindialustana. Ei tarvi niinkään matkahiirtä, ei jaksanu lähtä testaileen noita mut toivotaan et toi razer ois nyt hyvä.

Yllätyin muuten siitä miten hyviä hiiriä porukalla on, ku ite painellu tämmösillä vähintäänki kyseenalasilla useamman vuoden. :D Toki onhan se yks tärkeimmistä työvälineistä et ihan aikaki päivittää.
    • Hnngh
      Hnngh
      Silver
      Mulla on ollut sama hiiri varmaan yli 15 vuotta käytössä, kun ei tuo vaan hajoa käytössä (intellimouse explorer, ilmeisesti maailman ensimmäinen optinen hiiri). Silti on jo pidemmän aikaa tehnyt mieli ostaa uus, kun ei tuo oo käteen mikään mukavin mahdollinen.
      Kiinnostaa lähinnä jotkut oikeaan käteen muotoillut, johdolliset, kämmenotteella käytettävät, edulliset ja mahdollisimman vähillä nappuloilla varustetut hiiret. Nopeesti katoin, että ms comfort mouse 6000, steelseries ikari, logitech m500 ja g400 vois olla vaihtoehtoja. Onkohan muita ja onko kellään suosituksia?
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Samaa ku aikasemmillekkin käy jossain putiikissa testaamassa kuinka hiiri käteen sopii niin on helpompaa :P
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja smaster
      Läppärin kylkeen bueno: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/44305/cjvvq/Logitech-Marathon-Mouse-M705-langaton-laserhiiri. Pöytäkoneessa on joku parivuotta vanha mikksoftan kombo, joka on kyllä palvellut tarvittavan.
      Katselin kyllä tätäkin. Pikkuveljellä oli pelihiirenä tämä mut siitä hajos osat käsiin,tiedä sitten miten paljon sekin käytti sitä,pelaa meinaa melkein 16h/vrk. tahtia jotain cod:a tms.Langattomuuden takia en osta tätä.On muuten mukava käteen ja napit hyvät mitä kerkesin sitä kokeilemaan :)
    • 1
    • 2