09.01.2012 Armeijan vihreisiin

• Jolluu
      Jolluu
      Platinum
      Onko strategyltä lähdössä heron lisäksi muita leikkimään sotamiestä? Hero itse lähtee palvelemaan kainuun prikaattiin ja kai tää rupee jo hajottamaan pikkuhiljaa, vaikka toisaalta ihan mielenkiinnolla ja kunnon kohotuksen kannalla lähdössä matkaan.
  • 70 replies
    • webfinski
      webfinski
      Bronze
      ai hittolainen, ite sitä tuli 2005 tammikuussa jännitettyä samoissa merkeissä Kainuuseen lähtöä

nimimerkillä TJnolla ja kauan kauan sitten :D
    • Spena
      Spena
      Bronze
      Ite menin 2/2002 eli 9.5v sitten. Ainakin näin jälkeenpäin ajateltuna opettavainen ajanjakso. Muutaman kerran ketutti huolella mutta nyt oon onnellinen etten luovuttanu ja niitä muistelee naureskellen. Tsemiä!
    • webfinski
      webfinski
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Spena
      Ite menin 2/2002 eli 9.5v sitten. Ainakin näin jälkeenpäin ajateltuna opettavainen ajanjakso. Muutaman kerran ketutti huolella mutta nyt oon onnellinen etten luovuttanu ja niitä muistelee naureskellen. Tsemiä!
      jup, olin lukossa edellisenä iltana ja muistan kun kävin kävelyllä, ja kelasin et mitähä vittua tästäkin tulee, mut nyt lähinnä naurattaa ne turhat tuskailut ja oon tyytyväinen etten luovuttanut missään vaihessa vaikka välillä oli fiilis, etten jaksa enää päivääkään tätä paskaa

tsemiä kaikille inttiin lähtiöille, ei kannata jännittää turhia vaikka jännittääkin. löysin rantein vaan, niin hyvä tulee. puolvuotta menee yllätävän nopsaan ellein sekoa ja viihdy pitempään
    • VanHalen812
      VanHalen812
      Bronze
      Kyllä mua ois nurmiporana oleminen hajottanut. Onneksi valitsin Ilmavaivat, oli leppoisa vuosi :f_cool:
    • vaakkulintunen
      vaakkulintunen
      Bronze
      Jossain vaiheessa ihmisellä tulee vaihe jossa tuntee itsensä vanhaksi...
      Tätä ketjua lukiessa alkoi... tuntua...siltä... :f_cry:
      Ei ollut naisia armeijassa,ei armeijan vihreitä vaan harmaat
      No,onnea ja jaksamista poteroon :f_cool:
    • ruotsalainen
      ruotsalainen
      Bronze
      III/-90, Kainuun Prikaati, sissikomppania.

TJ 0.

edit: korjattu vuosi oikeaksi
    • vaakkulintunen
      vaakkulintunen
      Bronze
      Ja Jolluu ei syytä huoleen,ei tänne voi maantieteellisesti ottaen hyökätä kuin yksi valtio ja he keksivät reilut 50 vuotta sitten tämän..

joten ei hätää...
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      :D Voi kuinka mukavaa Jolluu! Tsemppiä.

Vedetään nyt pohjat tähän I/-95, Vekaranjärvi. 9.1 maanantai taisi minullakin olla lähtö.
    • sirdalux
      sirdalux
      Bronze
      Paras paikka Pohjolassa, PkarPsto Karjalassa, eipä oo enää sitäkään paikkaa olemassa.
    • masa9
      masa9
      Bronze
      meikä kans kajaanii maanantain, fml
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Ite olin ollu tovin tekemättä mitään ennen armeijaa ni odotin sitä innolla. Ja hauskaa siellä olikin; AUKin verkkarit löytyy vieläkin kaapista. Armeijan jälkeen oon tainnut pitää kerran. Lenkillä en oo käynyt kertaakaan. Kippis. :f_cool:

Ai nii ja te lähtevät, have fun :f_love:

06 kotiuduin ja hyvät on muistot.
    • vaakkulintunen
      vaakkulintunen
      Bronze
      Muistoja armeijasta:

Vääpeli : Persettä alokkaat...
      Alokkaat+vaakku: Persettä ,herra vääpeli
      Vääpeli : Ei tipu ,taakse poistu...

Ja Vääpelinä oli Gladiaattoritkin tv ohjelmasta tuttu vääpeli.
    • Wuhf
      Wuhf
      Bronze
      Jaah, sitä on oltu nemokalan kanssa samaan aikaan,

tosin itse menin 2/95 joten nemo on ollu gona siinä vaiheessa jo...

Nii ja tsemppiä vaan lähtijöille, se voi olla ihan mukavaa aikaa kun ottaa sen niin ettei ressaa turhista.
      Loppupelissä todella lyhyt aika elämästä ja kyllä itselle ainakin jäi pirusti hyviä muistoja.
    • tilttari
      tilttari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja NemoKalaVedetään nyt pohjat tähän I/-95, Vekaranjärvi. 9.1 maanantai taisi minullakin olla lähtö.
      Samaa ikäluokkaa ja maanantai se oli.

Tästäpä voi juontaa semmosen kysymyksen. Mistä tietää, että on tullut vanhaksi?

V:

Varusmiesten äidit alkaa näyttää paremmalta ku niiden tyttöystävät.

:s_biggrin:
    • vikitz
      vikitz
      Gold
      Maanantaina astun Kotkaan Kirkonmaahan. Positiivisin mielin viellä, no ehkä se mieli ehtii muuttua monta kertaa seuraavan vuoden aikana...
    • vaakkulintunen
      vaakkulintunen
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja NemoKala
      :D Voi kuinka mukavaa Jolluu! Tsemppiä.

Vedetään nyt pohjat tähän I/-95, Vekaranjärvi. 9.1 maanantai taisi minullakin olla lähtö.
      Uudet pohjat..

Loppu aikoina intissä on vähän leppoisampaa kuten kuten kaikki käyneet tietävät.

klo:11.00 = Vaakku nukkumassa
      klo:11.01 = kaveri tönii Vaakkua hereille..
      klo:11.03 = "Kaveri"-> Herää,800 ihmistä on kuollut...!
      klo:11.03 = Tä..
      Klo:11.04 = Herää Vaakku! 800 ihmistä on kuollut..
      klo:11.05 = wtf!

By vaakkulintunen at 2012-01-07

eli vuosi oli -94 jolloin tuo purkki uppos/upotettiin
    • iiikrrr
      iiikrrr
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Jolluu
      Onko strategyltä lähdössä heron lisäksi muita leikkimään sotamiestä?
      Juu... :)

Vähän toisaalta tylsää lähteä, toisalta ihan hauskaa... Vaikee päättää että vituttaako vaiko meenkö hyvillä mielin.. :f_confused: :f_biggrin:
    • Zanfess
      Zanfess
      Bronze
      Sodankylän sissikomppania -05 ja vuosi tuli oltua. Mahtavat muistot ja paljon (toivottavasti) elinikäsiä kavereita.

PS. Hero otti aukissa kahen viikon penaltyn ku jäi kiinni naisten tuvassa yöpymisestä, top that! :f_cool: :f_biggrin:
    • Jolluu
      Jolluu
      Platinum
      Alkuperäinen kirjoittaja masa9
      meikä kans kajaanii maanantain, fml
      ite laittelin lappuun ensimmäistä jääkärikomppaniaa, mihin oot ite siel suuntaamasa?

Kiitos kaikille tsemittelyistä, pitää toivoo, että selviäis suurinpiirtien hajoamatta tästäkin urakasta. Itellä takana niin kiireinen syksy, kun piti hoitaa työharjoittelut, valmistumiset ja ajokortit kuntoon, että voi olla ihan hyvä lähteä paikkaan, jossa ei tarvitse ajatella omilla aivoilla!

Mikä on ollu teidän mielestä armeijassa niin sanotusti paskinta? että tietää mihin varautuu.. :s_biggrin: