Loistava vitsi

• 52 replies
    • zed91
      zed91
      Bronze
      Miksi Ruotsissa juodaan enemmän punaviiniä kuin mitään muita alkoholijuomia?

Koska ruotsalaiset luulevat ettei se näy veressä.
    • liina
      liina
      Bronze
      haha, sunnuntait :f_love: :f_love: :f_love:
    • SharpClaw666
      SharpClaw666
      Bronze
      Kaksi ruotsalaista on hirvimetsällä. Toinen heistä lyyhistyy yhtäkkiä maahan ja menee tajuttomaksi. Hänen toverinsa soittaa heti kännykällä hätänumeroon ja sanoo: "Kaverini kuoli! Mitä minä teen?"

Hätänumerosta vastataan rauhoittelevalla äänellä: "Älä hätäile, minä autan. Varmista ensin, että hän tosiaan on kuollut."

Puhelin vaikenee, kunnes kuuluu laukauksen ääni.

Ruotsalainen palaa puhelimeen ja sanoo "Selvä on. Mitä sitten?"

Suomalainen, venäläinen ja saksalainen arkeologi vertailivat näkemyksiään oman maansa aikaisemmasta kehityksestä arkeologisten kaivausten perusteella:

Saksalainen kertoi löytäneensä 10 metrin syvyydestä kuparilankaa ja julisti: "saksalaiset ovat jo 1000:nen vuoden ajan viestineet sähköisesti!"

Venäläinen kertoi kaivaneensa lähes 100 metriin ja löysi sieltä lasinpalasen ja julisti: "Meillä venäläisillä on ollut jo kauan ennen sitä käytössä valokuidut!"

Suomalainen kertoi tehneensä kaivauksia eri puolilta Suomea yli kilometrin syvyyteen ja totesi: "Minä en ole löytänyt yhtään mitään. Tämä todistaa, että suomalaiset ovat hallinneet langattoman viestinnän jo aikojen alusta".
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Suomalainen, venäläinen ja ruotsalainen tuomittiin 10 vuoden rangaistuksiin eristyssellissä. Tuomari oli lempeä, ja antoi jokaisen ottaa selliinsä jotain mukaansa.

Suomalainen halusi kossua, ja hänelle lastattiin selli täyteen viinaa. Venäläinen halusi vaimonsa, ja hänet lukittiin vaimonsa kanssa selliin. Ruotsalainen halusi tupakkaa, ja hänen sellinsä lastattiin täyteen tupakkaa.

10 vuoden päästä ovet avattiin, ja suomalainen hoiperteli ulos turkasen kännissä. Venäläinen tuli ulos vaimonsa ja 7 lapsen kanssa.

Ruotsalainen tuli ulos suussa 5 tupakkaa, ja kartongit molemmissa käsissä. Sylkäisi tupakat maahan ja kysyi "oisko kellään tulta?".
    • SharpClaw666
      SharpClaw666
      Bronze
      "Minulla oli 12 pulloa wiskiä pahan päivän varalle. Vaimoni ei sietänyt tätä varastoa ja hän pyysi minua kaatamaan pullot tyhjäksi ämpäriin ja viemään sen kaatopaikalle.

Koska en pystynyt vastustamaan vaimoani aloitin tuon mielettömän urakan. Otin korkin ensimmäisestä pullosta ja kaadoin kaikki ämpäriin, lukuunottamatta lasillista jonka join.

Sitten otin korkin toisesta pullosta ja kaadoin kaikki ämpäriin, paitsi lasillisen, jonka join. Otin kolmannesta korkin ja kaadoin lasillisen ämpäriin ja loput join. Neljännestä ämpäristä otin korkin ja kaadoin pullon lasiin jonka sitten join.

Sen jälkeen otin korkin seuraavasta lasista ja kaadoin korkin pulloon ja join lasin. Sen mentyä otin korkin pullosta ja kaadoin ämpärin pulloon ja laitoin korkin lasiin ja kaadoin viskin pulloon.

Kun kaikki pullot olivat tyhjänä, tuin taloa toisella kädellä ja laskin pullot, korkit, lasit ja ämpärit. Siitä tuli tasan 29 pulloa. Ollakseni täysin varma laskin toiseen kertaan ja sain taas 74. Kun talo meni ohitseni laskin kaikki uudelleen ja viimeiseksi kaikki talot, pullot, ämpärit paitsi yhden jonka korkin kaadoin taloon ja join pois."
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Churchill, Mussolini, Hitler ja Stalin riitelivät siitä, että mikä olisi paras tapa jolla nämä poliitiiset voimamiehet saivat tahtonsa läpi kansan riveissä.

Churchill aloitti: - "Olen aina saanut kansan tahtooni, vetoamalla sen terveeseen järkeen... Kun olen selittänyt heille tosiasiat, syyt ja seuraukset, niin he tekevät kaiken tarpeelisen asiani eteen. Kansa osaa päättää itse terveitten faktojen pohjalta."

Mussolini jatkoi: - "Imartelen aina kansaa, jolloin saan sen seuraamaan tahtoani. Imartelu on siis paras tapa."

Hitler sanoi: - "Olen voittanut kaiken vastarinnan äärimmäisellä voimalla ja pakolla! Johtajan tulee pakottaa kansa tahtoonsa äärimmäisellä kovuudella!"

Viimeisenä Stalin hypisteli viiksiään ja sanoi: - "Olen päässyt Generalissimukseksi vapaaehtoista pakkoa käyttäen, se on yksinkertaisesti paras tapa."

Koska asiasta ei muuten päästy sopuun, päätettiin asiasta sopia eläinkokeella. Se joka ensimmäisenä syöttäisi kissalle ruokalusikallisen sinappia, olisi voittaja.

Churchill otti ensimmäisenl lusikan ja ilmoitti kissalle faktat ja kertoi sille, että sen on vaan nyt syötävä sinappi lusikasta. Kissa ei edes suostunut nuuhkaisemaan sinappia.

Seuraavaksi lusikan otti Mussolini. Hän ojenteli lusikkaa ja maanitteli:- "Kisu, kisu, tule tänne. Isillä on sinulle nannaa," hän sanoi. Kissa vain väisteli lusikkaa ja sähisi ilkeästi.

Hitler otti lusikan, tarrasi kissaa niskasta ja huusi: "DONNERWETTER! Nyt sinä syöt tämän sinapin!" Kissa potki, puri, sähisi ja raapi niin, että Hitler joutui kädet verisinä irroittamaan otteensa kissasta.

Lopulta Stalin otti lusikan. Hän odotti, että kissa rauhoittuisi ja alkoi silittämään sitä. Kun kissa köyristi selkäänsä ja nosti häntänsä, Stalin pyyhkäisi sinapin kissan hännän alle. Kissa heittäytyi oitis lattialle ja alkoi nuolla takapuoltaan puhtaaksi tuskasta naukuen.

Stalin sanoi: - "Juuri niin kuin sanoin. Kansa tekee vapaaehtoisella pakolla sen, minkä haluan, ja tekee sen vielä laulaen."
    • SharpClaw666
      SharpClaw666
      Bronze
      Lääkäri sanoi potilaalle, että on huonoja uutisia mutta vähän kuitenkin myös parempia uutisia, vaikkakin nekin ovat huonoja uutisia, ja kysyi, kummat potilas haluaa kuulla ensin?
      Potilas: Enemmän huonot.
      Lääkäri: Teillä on AIDS.
      Potilas: Jaha, no, mitkäs ne vähemmän huonot uutiset ovat?
      Lääkäri: Teillä on paha dementia.
      Potilas: No, hyvä ettei sentään AIDS:ia!

Man goes to a gun store and asks for mag.44
      -what are you gonna shoot with it asks the clerk?
      -cans. Man replies.
      -what kind of cans you are gonna shoot with .44?
      -well, the man says.
      -africans, mexicans...
    • sirdalux
      sirdalux
      Bronze
      Nätti-Jussi oli kesäkuumalla menossa Kittilän Kallon kautta
      savotalle pöllintekoon. Kun oli myöhäinen ilta, hän pyysi kylässä
      eräästä talosta yösijaa.
      Emäntä lupasi vieraan nukkua pirtissä, jos se vain kärpästen vuoksi
      onnistuu. Sinä kesänä oli kärpäsiä aivan mahottomasti ihmisten
      kiusana.
      Aamulla emäntä sitten kysyi, miten vieras oli saanut kärpäsiltä
      nukutuksi.
      Nätti vastasi:
      -Nukuin oikein hyvin, kun ensin parkkeerasin kärpäset yhteen läjään.
      -Miten se semmonen onnistu, ihmetteli emäntä.
      -Paskansin nurkkaan.
    • Madaci
      Madaci
      Bronze
      Mitä eroa on huonolla vitsillä ja huonolla vitsinkertojalla?
      -Huonolle vitsinkertojalle nauretaan.
    • Itikanpistos
      Itikanpistos
      Bronze
      Mitä yhteistä on blondilla ja ferrarilla?

Molemmat imee helvetisti satasella
    • mikroi666
      mikroi666
      Bronze
      Hellan ja nyrkin välissä oli rouva Wuolijoen käsivarsi.

Kiitos Pahkasika.
    • mikroi666
      mikroi666
      Bronze
      Pizzaa rakastavat hevoset olivat salamina paikalla, kun pizzaa tarjoiltiin.
    • Lapmas
      Lapmas
      Bronze
      Mitä eroa on sorsalla?
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Alkuperäinen kirjoittaja Lapmas
      Mitä eroa on sorsalla?
      Heittää järveen niin flyygeli on se joka uppoaa.
    • Lapmas
      Lapmas
      Bronze
      näh, se ui paremmin kuin kävelee =D
    • S4kk4
      S4kk4
      Bronze
      Kaksi poikaa pelasi tampereella pihalätkää kun vesikauhuinen koira hyökkäsi heidän kimppuunsa,toinen pojista toimi ripeästi ja ujutti mailan koiran kaulapannan alle ja kiskaisi piskiltä niskat nurin.
      Pienen matkan päässä seurannut mies tuli paikalle ja kertoi olevansa toimittaja ja halusi kirjoittaa jutun urheasta nuorukaisesta. Hän aloitti: Urhea nuori Tappara fani pelasti ystävänsä raivoisan rakin hampaista.poika keskeyttää:mä en oo tappara fani.Mies aloittaa uudestaan: Urhea nuori ilves fani pelasti kaverinsa vesikauhuisen tappajakoiran kynsistä.Poika keskeyttää taas: Mä en oo ilves fanikaan,mä oon Hesasta ja kannatan jokereita.
      Mies aloittaa uudestaan: Helsinkiläinen nuorisorikollinen tappoi perheen rakkaan lemmikin.... :f_biggrin:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Haha :D
    • S4kk4
      S4kk4
      Bronze
      Nuori mies juttelee kaverilleen: Alkoi jo ärsyttään kun sukulaisten häissä vanhat mummelit tuli nipisteleen poskista ja hokivat aina et sä taidat olla seuraava jne. Tajusivat lopettaa kun aloin tekeen hautajaisissa samaa niille...
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Poikakrokotiili kysyy isältään: Isä, saanko minä koskaan paljon rahaa ? Kyllä saat poikani isä vastaa. No koska saan sitä rahaa ? Sitten kun sinusta tehdään lompakko.