Shortti pöydän kurko!

• kukko2
      kukko2
      Bronze
      Olin ystäväni luona kokeilemassa ekaa kertaa live shortti NLHE:tä. Katsoin pöydässä olevia tyyppejä, joista heti foldasin pari ekaa, varsinkin ne blaindit. Iskin silmäni Fisukkaan oloiseen paistiin, joka vaikutti melko vedokkaalta, huomasin myös itseleni pamahtaneen välittömästi melkoinen up swingi. Onnistuin Bluffaamaan akan pöydälle ja pian olinkin jo barreloimassa etupositiosta. Hetken ajan päästä päästiin turnille ja flippasin siinä paistin ympäri ja jatkoin barrelointia taka-positiosta, nutsit flushaten. Akka vaikutti vähän löysältä ja päätinkin alkaa shoveamaan kärkisuoraa buttoniin ja parin ohivedon jälkeen olinkin jo mukavasti taka-oven vedolla, mulla oli hyvä rush:i päällä ja paistiin tuntui nyt tiukalta. samaan aikaan kuitenkin akan jätkäpari slouvasi TT:n pihaan ja rynnisti paikalle, eikä aikaakaan kunhuomasin olevani under the gun ja vieläpä tosi diipissä all-in tilanteessa. Jätkä pari oli täisin tiltissä, vaikutti ihan maniacilta ja oli muutenkin erimaata. Jätkä pari veti suitin alta esiin hirveen kickerin ja alko targetoimaan meitä ja pamautti sitten menemään täyslaidallisen, tämän jälkeen huomasin vetäväni kuollutta. Yritin keksiä jotain hyvää lainia tähän tilanteeseen, mut tellit käski mun pitää pääni kiinni, etten päädy kylmänä riveriin. Huoneen keskipositiossa oli pienet rattaat ja omassa taskussa huomasin olevan pari naulaa, päätin alkaa liidata tilannetta. checcasin keskipositioon josta puskin rattaat päin vihua ennen ku se ehti squeezaamaan kiceriä uudelleen, jätkäpari floppasi shotin metritolkulla ohi ja minulle avautui hyvät oddsit ottaa hit'n runit tässä vaiheessa, juoksin pihalle ja flättäsin sen TT:n takagummit taskunauloillani ja pakenin paikalta. Kokemus ei ollut mitään ässää settiä, jäi kyllä harmittaa ettei ehtiny ees niitä blaindeja ryöstämään. Taitaa olla vaan parempi tästälähin vedellä vaan pelkällä hanskalla.....

-Kukko2-
  • 6 replies