Outo siirto MBhen?

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Mulla oli eräällä saitilla rahaa noin 200 euroa mutta kun HUD ei toimi siellä niin en jaksanut pelata siellä, joten laitoin rahat siirtoon MBhen. Meni 3-4 päivää ja rahat ilmestyivät tilille kyseiseltä saitilta. Mutta balance ei muuttunut mihinkään saitilla. Koitin tehdän uuden siirron jolloin se ei antanut yhtään siirtää, koska tilillä ei ole katetta. Silti kun menen pelaamaan niin se antaa käyttää tuon summan rahaa. Onko saitit ryöstäneet minua niin paljon että voin hyvillä mielillä laittaa noi rahat kiertoon vai periikö rehellisyys maat? Vai voiko tässä olla joku muu juttu?
  • 4 replies
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      We offer the ultimate cashout bonus.
      Upon cashing out we give you 100% cashback bonus.....

No eiks Suomalainen ole aina reppu tiukasti selässä ja omena open pöydälle. Rehellisyys ei tässä aiheuta tappioita. Pelien jatkaminen tosin tietysti saattaa aiheuttaa takaisinperintää..mutta entäs jos teet profitia..palauttaako ne rahat niile jotka on ne menettänyt vohkiiki itelleen..vai huomaako edes ja voit jatkaa..Itse en ainakaan uskaltas jatkaa...tai no riippu miten paljon 200e on omasta liferollista.
    • nikokoo
      nikokoo
      Silver
      Varmaan kysyisin supportista että missä mennään. Eiköhän nuo jotain pientä hyvitystä tuosta anna ja vaikkei antaisikaan niin tuleepahan hyvä mieli. Vai tuleeko? :s_evil:
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Siis sun tili näyttää 200$ ja sen PITÄISI näyttää 0$ mutta pystyt käyttämään 200$ peleihin,menikö se näin :f_eek: ?

Aika hullua...itse en lähtisi tekemään mitään vaan heti huomattuani ilmottaisin asiasta ylemmäs,nimittäin tuota jos jatkaa,ne voi keksiä vaikka mitä,sulkea tilin,syyttää rahojen väärinkäytöstä tai jopa saitin varojen käyttämisestä ilman lupaa.Kaikki voitot jota teet ne ottaa luonnollisesti pois...Riippuen saitista tietysti...

E:Ei mutta tämähän kuullostaa ehtymättömältä pokerirollilta :D Mulle kans! :s_biggrin:
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Joo, vahvasti näyttää tuolta. Eli sain pelit pyörimään vaikka noston yhteydesä sanotaan että tilillä ei ole kate. Ne on olleet pari viikoa siellä.