PS3 pelit kovalevylle?

• kauris84
      kauris84
      Bronze
      Onkohan täällä tietäjiä...Pitäisi saada yhdestä ps3 pelistä kolmeen konsoliin sama peli,onnistuuko siis pelilevyltä asennus ps3:lle vai pitääkö mun ostaa 3 eri peliä?

Ideaa siis saada Gran Trusimo 5 toimimaan kolmella näytöllä ja se onnistuu vain kolmella konsolilla...Joka käsittääkseni vaatii myös jokaseen konsoliin oman pelin...
  • 7 replies
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      Mun käsittääkseni pelin asennus on ongelmallista, kun haluavat tietää että se peli on aito versio siitä että se Bluray on sisällä. Eli luulen että täytyy hommata myös 3 peliä.

On siinä kyllä aika investointi yhtä peliä varten jos hommaa 3 konsolia, 3 telkkua ja 3 peliä...
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Aarnimetsa
      Mun käsittääkseni pelin asennus on ongelmallista, kun haluavat tietää että se peli on aito versio siitä että se Bluray on sisällä. Eli luulen että täytyy hommata myös 3 peliä.

On siinä kyllä aika investointi yhtä peliä varten jos hommaa 3 konsolia, 3 telkkua ja 3 peliä...

On ja syy on se että nykyinen PS3 ei pysty toistamaan niin isoa resoa että saisi yhdestä konsolista 3 :lle näytölle kuvaa...PS4 on sitten toivottavasti tämänkin tasolla.
      On uutisoitu että Gran Turismo 6 tulisi vielä PS3-konsolille,joten sillä on vaikutusta päätökseen hommata PS3 konsoleita ne 3 kpl.Saa sitten jälkikasvu siitä koneen kunhan PS4 aikanaan ilmestyy.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Tuossa mietein että onhan pelit mahdollista ostaa ps3 storestakin ja ne asentuu silloin myös ps3:n kiintolevylle,mutta enpä löytänyt GT5 itse peliä storesta,vain ladattavat lisäosat yms. joten tämäkin pulma taitaa olla aika pitkälti pelikohtainen...
    • pucilpet
      pucilpet
      Bronze
      Useat pelit pystyy "asentamaan" kovalevylle, mutta ne vaativat silti pelilevyn toimiakseen. Tämä tosiaan piratismin estämiseksi.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Storesta ladattavat toimii ilman levyä,mm.Burnout Paradise ja muut vastaavat.
      Mutta luulen että ne on näitä pelejä joihin ei sitten saa mitään lisäjuttuja ostettua.
    • jamoo
      jamoo
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja kauris84
      Tuossa mietein että onhan pelit mahdollista ostaa ps3 storestakin ja ne asentuu silloin myös ps3:n kiintolevylle,mutta enpä löytänyt GT5 itse peliä storesta,vain ladattavat lisäosat yms. joten tämäkin pulma taitaa olla aika pitkälti pelikohtainen...
      GT5 on niin isokokoinen peli, että siinähän menisi ikuisuus ladata normaalilla netillä sitä storesta. Itsellä tais kestää ton pelin asennus toista tuntia aikanaan, siihen kun vielä laittais hitaan netin niin...
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja jamoo
      Alkuperäinen kirjoittaja kauris84
      GT5 on niin isokokoinen peli, että siinähän menisi ikuisuus ladata normaalilla netillä sitä storesta. Itsellä tais kestää ton pelin asennus toista tuntia aikanaan, siihen kun vielä laittais hitaan netin niin...
      Juu,mulla sama juttu,se alkulataus kesti ihan törkeän kauan.

Pitänee katsella käytettynä noita pelejä,ei ne enään voi kauheasti maksaa...