Puhdas elämä lapselle haaste ketju!

• NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Lastenklinikoiden kummit ry:n 20-vuotisjuhlakonsertti järjestetään 18.9.2013. Konserttiin liittyen ajattelin avata meille foorumilaisille ketjun jossa voimme haastaa toinen toisiamme tekemään lahjoituksen pienien potilaiden hyväksi.

Lastenklinikoiden Kummit ry on syksyllä 1993 perustettu hyväntekeväisyysjärjestö, joka tukee Suomen viittä yliopistollista lastenklinikkaa, kehitys- ja tutkimustyötä sekä parantaa potilaiden viihtyvyyttä sairaala-aikana. Taustaa enemmän kummien sivuilla.

Puhelinlahjoitukset 15,36€ + pvm
      Tekstiviestilahjoitus 10 €

Numerot ja tarkemmat ohjeet lahjoituksiin löydät TÄÄLTÄ.

Idea siis yksinkertainen. Jos haluat tehdä lahjoituksen niin haasta samalla joku jäsenistä tai henkilökunnasta mukaan joko puhelinlahjoituksen tai tekstiviestilahjoituksen hinnalla.

Haasteita ei tarvitse odotella vaan jokainen voi tehdä lahjoituksen ja haasteen ilman haastetuksi tulemista!
  • 13 replies
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Avataan peli samantien.

Haastan Kyyberin mukaan tekstiviestin hinnalla!
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Vaikka en itse haastetta vielä saanutkaan niin nappaan tekstiviestin hinnalla kiinni verkkolahjoituksen.

Hyvässä hengessä haastan samalla mukaan kaikki vedonlyöntiä harrastelevat jäsenemme samaisella tekstarin hinnalla.
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja MikkoMi
      Vaikka en itse haastetta vielä saanutkaan niin nappaan tekstiviestin hinnalla kiinni verkkolahjoituksen.

Hyvässä hengessä haastan samalla mukaan kaikki vedonlyöntiä harrastelevat jäsenemme samaisella tekstarin hinnalla.
      Hyvä, hyvä!

Haasteita ei tarvitse odotella vaan jokainen voi tehdä lahjoituksen ja haasteen ilman haastetuksi tulemista!
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze

Haaste otettu vastaan ja haastan Pokerstrategyn valmentajat textarin hinnalla mukaan.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Koppi!
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Betsi painettu sisään.

Haastan Maakoboy mukaan tekstarilla. Avg bini, ainoa turnaus josta voi tulla vain hyvä mieli.
    • Zanfess
      Zanfess
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kuutossilli

Haaste otettu vastaan ja haastan Pokerstrategyn valmentajat textarin hinnalla mukaan.

Done. Itse haastan murrrsun ja MarkusYl mukaan tekstarin hinnalla!
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Haastan Starsilla huppisittareita grindaavat avg. binin suuruiseen lahjoitukseen!
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Alkuperäinen kirjoittaja Kuutossilli

Laitoinpa textarin menemään.
    • vaakkulintunen
      vaakkulintunen
      Bronze
      Mukana ja haastan palstalta jonkun mikro omppu pelurin/harjoittelijan :sun:
    • TillYouCollapse
      TillYouCollapse
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja vaakkulintunen
      Mukana ja haastan palstalta jonkun mikro omppu pelurin/harjoittelijan :sun:
      Tää osuu ainakin mulle, eli kopattu ja haastetaan mukaan muutkin omppuilijat tasosta riippumatta.

Tsemppiä Nemolle ja koko perheelle!
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Kiitos kaikille koppaajille meikäläisen puolesta!
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja TillYouCollapse
      Tsemppiä Nemolle ja koko perheelle!
      Kiitos tsempeistä!

Ja kiitos kaikille leikkiin lähteneille. Tuon suoran Puhdas elämä lapselle konsertin aikana varoja kerättiin käsittääkseni huikeat 350000€. :f_love:

Ketju jääköön elämään. Lahjoituksia ja haasteita voi siis tehdä ihan milloin haluaa.