pokeri

• piso1
      piso1
      Bronze
      kerokaa joku pokerisaitti mikä toimii paitsi william hill kokeilin poker770 ei pysty tallentaan kortilla Tarkista cookien käyttö

Tarkista, ettei selainohjelmasi asetuksissa ole estetty cookien käyttöä.

Salli cookie ja yritä uudelleen.
      tollainen teksti tulee ei ole estetty keksejä useita selaimia kokeiltu asennettu uudellen ei silti toimi
  • 8 replies
    • donkkis
      donkkis
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja piso1
      kerokaa joku pokerisaitti mikä toimii
      Noh, esimerkiksi pokerstars toimii itselläni ihan hyvin. Tallettaminen tapahtuu suoraan itse pokerisoftan sisältä, eikä sillä ole nettiselaimen kanssa (tietääkseni) hirveästi tekemistä.

Viestisi on kaiken kaikkiaan hämmentävä.
    • piso1
      piso1
      Bronze
      mulla on jo se mites onko titan hyvä saitti
    • raver81
      raver81
      Bronze
      en tiedä titanista mutta jos ipoker saitti tarvis olla niin ottasin ehkä paddypowerpokerin.kun ainakin itellä ollu galan ja coralin kanssa kauheeta vääntöö dokumenttien lähetyksen kanssa ja tehokasta grindi aikaa kulunu hukkaan.
      mulla ollu myös usein ongelmia 770 tallennuksen kanssa.niin oon saanu helpoiten rahat siirtyyn että eka tallentanu rahaa skrilliin ja sieltä 770...
      poker heaven boss ja ongame toimii ainakin mulla kanssa hyvin.
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Näistä pokerisivustoista sitten vaan valitsemaan sopivaa saittia. :f_thumbsup:

Coralista sen verran, että mulle tuli ainakin todella nopeasti hyväksyntä dokumenttien lähettämisen jälkeen.
    • donkkis
      donkkis
      Bronze
      Ei mitään.
    • st8toa
      st8toa
      Diamond
      "Yksi Venäjän suurimmista internetin tarjoajajista, Beeline, on blokannut käyttäjiltään pääsyn .com päätteiselle PokerStarsin nettisivustolle.

Venäläisille, jotka käyttävät Beelinen nettiyhteyttä ja pyrkivät pääsemään PokerStars.com -sivustolle ruutuun pompsahtaa viesti “Access to the requested resource has been blocked by the decision of public authorities.

Venäjällä oikeus määräsi jo vuonna 2012 marraskuussa internetpalvelujentarjoajien blokkaavaan asiakkailtaan pääsyn uhkapelisivustoille Venäjällä. Ennen tätä viranomaiset eivät olleet kuitenkaan liiemmin asiaan puuttuneet lukuun ottamatta yhtä mobiiliverkossa toimivaa operaattoria."

tommosen bongasin naapurista..tää nyt ei oo hyvä juttu ollenkaa.eihä nettipokeri oo mitään ilman venäläisiä fisuja X(

onks kellää mitään tietoa täst casest,onks tää nyt sit pysyvä setti?!?
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Juttelin venäläisten kanssa tänään, ja tuo on jo viikon vanha uutinen. Eikä kuulemma käytännössä muuta mitään eikä ollut ensimmäinen kerta. Ilmeisesti siellä on totuttu tilanteeseen ja suurin osa pelaa kiertojuttujen kanssa.
    • st8toa
      st8toa
      Diamond
      Ok, hyvä näin..vähän jo rupes jännittämään.