Helppoa rahaa tarjolla

• 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Sain tonne Pacificille tuon uuden alkupääoman. Nyt tarjoankin teille mahdollisuutta lyödä vetoa siitä menenkö poikki neljän viikon aikana.

*Projekti koskee Pacificin rolliani.
      *28 päivää (alkaen 22.06.2009) (Viimeinen päivä: 19.07.2009)
      *Jos menen poikki maksan teille ja jos en mene poikki maksatte minulle.
      *Maksimi panos 10€ (minimi 5€), kertoimella 3 (5). Rahat maksetaan tilille. Eli jos häviän vedon ja olet lyönyt vetoa 10€ saat 30€. Sinun ei siis tarvitse maksaa minulle sitä 10€, eli saat puhdasta profittia sen 30€. Mutta jos voitan olet velvollinen maksamaan minulle sen summan, jolla olet vetoa lyönyt.
      *Aikaa ilmoittautua mukaan 24.06.2009 asti.
      *Voitot maksan ilmoittautumis järjestyksessä. Varaan itselleni oikeuden maksaa voitot viimeistään helmikuussa 2010. Samat oikeudet on myös teillä eli voitte maksaa minulle viimeistään helmikuussa 2010.
      *Voit tarjota myös erilaisia ehtoja edellisiin ja hyväksyn ne jos haluan.
      *Lupaan pelata vähintään 23 (Päivä=väh. 2h päivässä) päivänä. (Jos en pysty tuossa neljän viikon aikana pelaamaan noin monena päivänä on minulla aikaa pelata se määrä päiviä elokuun loppuun asti.)
      *Ajattelin todistaa sen etten ole mennyt poikki screenshotilla. Tähän otan ehdotuksia vastaan... Joku voi mua vaikka ircissä pyytää ottamaan ton screenshotin, niin voin ottaa sen tuolla http://www.kellonaika.fi/ sivustolla niin että mun rolli ja tuo kellonaika näkyy. Ja sen että oon pelannu vähintään 23 päivänä voin todistaa Strategypisteillä ottamalla niistä screenshotin. Näihin asioihin otan ehdotuksia vastaan.
      *Varaan itselleni oikeuden olla hyväksymättä kaikkia vetoja.
      *Vedot mitätöityy, jos olen estynyt pelaamaan noita 23 päivää elokuun 2009 loppuun mennessä. (esim Tietokoneeni hajoaa, tilini suljetaan Pacificilla, saan Sikainfluenssan...ymmärätte varmaan mitä tarkoitan.)
      *Häviän vedon, jos tililläni on viimeisenä päivänä alle 1$ (5$). Jos tasan 1$ (5$) voitan vedon ja tietenkin kaikki siitä ylöspäin olevat rahamäärät niin voitan vedon.

Olikohan tossa kaikki. Helppoa rahaa siis tarjolla. Käykää kiinni, nopeat syövät hitaat. Tein tän ihan sitä varten, että en menisi enään poikki, eli tähän ei ole mitään koiraa haudattuna.

Jos huomaatte noissa säännöissä epäkohtia, niin ilmoitelkaa niistä sitten.

EDIT: Hyväksyn vedot tässä ketjussa lainaamalla tekstiäsi ja
      laittamalla "hyväksytty" jne.

22.06.2009 klo: 2.42
      EDIT: Muutin vähän tota mitä tuo päivä meinaa. (Päivä=väh. 2h päivässä)

22.06.2009 klo: 16.46
      EDIT: Kerroin nyt 5 ja alaraja 5$, pistin sulkeisiin nuo, että vanhatkin edot näkyy.
  • 96 replies
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Pistetään 10e peliin !! :s_thumbsup:
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kuutossilli
      Pistetään 10e peliin !! :s_thumbsup:
      Hyväksytty!
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Jess !! Easy money
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Jess !! Easy money
      Kattellaan sitten kun tää projekti on loppu, että kuka viimiseks nauraa. :s_evil:
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      onko mitään minimituntimäärää peleille? Eli siis riittääkö vaikka jos pelaat 30 min per päivä?
    • Anssi
      Anssi
      Black
      mmm... 10 min/pv 1-tabling NL2.
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
      onko mitään minimituntimäärää peleille? Eli siis riittääkö vaikka jos pelaat 30 min per päivä?

Mitään ohjelmaa mulla ei oo mikä toimis, missä näkis kuika kauan oon pelannu. Mutta voin tietenkin videolle ne ottaa ja päivittäin upata johonkin. Voin myös heittää nuo käsihistoriat johonkin, vaikka omalle sivulleni (päivittäin). Ihan tosissani mun oli tarkotus pelata, että ainakin kaks tuntia päivässä pelaan, joku kaks pöytää aina kerrallaan.

Tää oli kyl hyvä tarkennus. Sanotaan, että se kaks tuntia päivässä. Eli kuinkakohan monta kättä siitä sitten tulis...
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      oisko se 2h ihan hyvä?
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      oisko se 2h ihan hyvä?
      On, kyl sen nyt ainakin pelailen. Kun yleensä tässä koneella koko päivän oon. Eli varmaan yli 5 tuntia päivässä saattaa tulla tahkottua. En vaan oikeen tiedä millain sen pystyn sitten todistamaan, että kaunko oon pelannu... Varmaan noissa käsihistorioissa aika näkyy millon on ne pelattu.. CamStudio tekee noista videoista aika isoja, etten sitten tiedä, että viittinkö sillä kuvailla. Postaan johonkin nuo käsihistoriat varmaan tonne omalle saitilleni mistä ne sitten voi kattella. Ehdotuksia otan vastaan edelleen tän asian suhteen, millä tän todistan paljonko oon pelannu. :)
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja 0O00O0
      oisko se 2h ihan hyvä?
      On, kyl sen nyt ainakin pelailen. Kun yleensä tässä koneella koko päivän oon. Eli varmaan yli 5 tuntia päivässä saattaa tulla tahkottua. En vaan oikeen tiedä millain sen pystyn sitten todistamaan, että kaunko oon pelannu... Varmaan noissa käsihistorioissa aika näkyy millon on ne pelattu.. CamStudio tekee noista videoista aika isoja, etten sitten tiedä, että viittinkö sillä kuvailla. Postaan johonkin nuo käsihistoriat varmaan tonne omalle saitilleni mistä ne sitten voi kattella. Ehdotuksia otan vastaan edelleen tän asian suhteen, millä tän todistan paljonko oon pelannu. :)

Laitoin sen nyt tohon ekaan postiin ton että päivä on vähintään 2h pelaamista. Eli vetoja vaan nyt sitten...
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      irc keskusteluun pohjautuen alle 5d ei mennä ja 300 kättä päiväs ja 10 eugenia kiitos
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Vizah
      irc keskusteluun pohjautuen alle 5d ei mennä ja 300 kättä päiväs ja 10 eugenia kiitos
      Hyväksytty!
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Kun ei kenellekkään kelpaa, niin nostan kertoimen 5. Ja ton alarajan tohon 5$. Kuutossilli ja Vizah saa ton kertoimen kannsa tohon viiteen jos haluaa? Kuutossilli saa, myös ton alarajan tohon 5$, jos haluaa?
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      kiitos paremmasta kertoimesta mutta se 10e on ihan sopiva panos. :f_thumbsup: :f_ugly:
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      kiitos paremmasta kertoimesta mutta se 10e on ihan sopiva panos. :f_thumbsup: :f_ugly:
      Ole hyvä, haluan vaan lisää vetoja. Kun tää on tällä hetkellä melkein sama mitä teen jos näitä vetoja ei tuu lisää. Tolla alarajalle meinasin ettei rolli saa mennä alle 5$. Toivotaan, että saan lisää vetoja niin tulee vähän pelotettakin jos meen katki. :D
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Pikaisesti laskin että eipä se vaadi kuin alusa downswing tai pikkusen pitempi ettei pelit kule niin easy money !!
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Pikaisesti laskin että eipä se vaadi kuin alusa downswing tai pikkusen pitempi ettei pelit kule niin easy money !!
      Yleensä mulle riittää yks huono päivä ja sen jälkeen se on morjens. Kun oma peli sekoaa yleensä pariinkin ohivetoon jo täydellisesti, mutta täytyy vaan saada softa kiinni, eikä mennä sinne NL50 pelaamaan. :f_smile:
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Kerrotaas vähän tässä, että tänään on tullut jo pelattua joku 500 kättä NL10 pöydissä. Jos vielä vähintään 6 henkilöä saadaan mukaan, lupaan leikata hiukseni jos ja kun häviän. :D

Keskiviikkona pistän ekaa väliaika tietoja miten on mennyt jne.