Niitin TILTTI haaste 27.5.09--> (30/30) OHI ON !!

• EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Copy pasteen blogista tänne suoraan suunnittelemani haasteen, johon kuka tahansa rekisteröity jäsen voi osallistua...

Maksut tilille: 527104-4244110
      Maksun saaja : Sami
      Viestiin: Ps niccki !!

"Nyt alkaakin uusi haaste !

Kuinka kauan pystyn pelaamaan ilman tilttiä !

Säännöt:

Pelaan niin sanotulla 2 binin säännöllä eli kun 2 biniä tai yli on hävitty pelit seis ja vähintään tunnin tauko.

TILTTAUS on kun olen hävinnyt 3 biniä tai enemmän yhden session aikana. Tämä siksi jos esim häviän binin tilanteessa jossa olen jo 1,5 biniä alhaalla näin ollen 2 ylittyy, mutta minulla on vielä mahdollisuus lopettaa pelaaminen siihen paikkaan.

Päivän tappiot on myös rajoitettu + 5 biniin tämän yli menneet päivät, ovat TILTTI !

Jos en noudata tunnin jäähy sääntöä, tämä on myös TILTTI !

Tavoite on pelata kuukausi (30 päivää) ilman TILTTIÄ yllä mainituin ehdoin.

Huomioitavaa lisäksi. Kuukauteen lasketaan vain pelatut päivät. Eli jos pidän viikon taukoa näitä päiviä ei tietenkään lasketa mukaan haasteeseen. Minimi peli aika on 2 tuntia päivässä. Esim tunnin sessio ei vähennä haaste päiviä !

Maksan jokaiselle minua vastaan veikanneelle hänen panoksensa 5 kertaisena takaisin. Minimi panos 1 Euro Max panos 10 Euroa.

Vedon jättänyt on velvollinen maksamaan minulle veikkaamansa summan jos onnistun haasteessa.

Sama pätee tietysti minuun jos epäonnistun.Kun päivät on täynnä esitän todisteena sessio tiedot HEMistä Esimerkki Tuossakin näkyy muutama yllä mainittu TILTTI..

Jokainen, joka mahd vedon hävittyään jättää maksamatta ei tulevaisuudessa voi osallistua haasteisiin. Eikä saa kovin suuria sympatioita ainakaan minulta tällä foorumilla

Jätäthän vetosi ainoastaan tähän ketjuun !!

Vetoja voi jättää 31.5 saakka. jonka jälkeen haaste alkaa !!

Takaisin maksu pankki siirrolla...

PS: jos joku on kiinnostunut mutta kertoimet tai aika ei kiinnosta voit jättää myös ehdotuksen tähän samaiseen ketjuun. Minun tulee hyväksyä se viimeistään kuun loppuun mennessä, jotta se on voimassa. Esim 60 päivää kertoimella 3 yms...

Vedon jättäessä ilmoita vain Summa jolla olet mukana. Kaikki ennen kuun loppua ilmoittautuneet ovat mukana !

Kuun vaihteen jälkeen alkuperäisiä viestejä muokanneet ja räpelöineet yksilöt ovat automaattisesti hävinneet vetonsa !!

Hyväksytyt vedot ja panos €

PokkAA 10
      Theminna 10
      Sawwkko 10
      Tikkari 10
      degnic 10
      Asslake 5
      Nielskok 5
      Pokersharp 10
      Neurotikki 10
      Kuutossilli 5
      ErqquE 4
      TafkaTheMan 5

Yht 94x5 = 470 MAX 500 euroa

Plus

Vizah 20 euroa 60 päivää 2,5x

En ota enää vetoja vastaan !!

Haaste alkaa siis hieman aikaisemmin 27.5.09 !!
      EDIT: Säännöistä puuttui oleellinen seikka. Takaisin maksu vedon päättyessä ! Eli alustavasti yksi kuukausi maksuaikaa. Mutta hitaimman ehdotuksen mukaan mennään. Eli jos tuntuu et rahat ei liikahda kuukaudessa tilille niin ilmoittakaa siitä tähän viestiin !! Muutoin 1 kuukaudella mennään !! tämä sitoo tietty molempia osapuolia ja minulle tuo 1 kk käy hyvin !
  • 134 replies
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      90 pvää 20 € kertoimella 2.5?
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Tämän helpompaa rahantekoa ei olekaan. Sijoitan haasteeseen 10 euroa. Varmat voittorahat lupaan käyttää jollain tavalla PokerStrategy.comin suomalaisen yhteisön hyväksi. Ehdotuksia otetaan vastaan. :f_cool:
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja PokkAA
      Tämän helpompaa rahantekoa ei olekaan. Sijoitan haasteeseen 10 euroa. Varmat voittorahat lupaan käyttää jollain tavalla PokerStrategy.comin suomalaisen yhteisön hyväksi. Ehdotuksia otetaan vastaan. :f_cool:
      Tässä se taas nähdään kuinka kova luotto on omiin kasvatteihin :D

PokkAA:n veto hyväksytty
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja Vizah
      90 pvää 20 € kertoimella 2.5?
      Ilmoitan vizah ennen kuun vaihdetta otanko vedon vastaan. Tähän asti on myös sulla aikaa muuttaa tai perua veto :D

3 kk tuntuu aika pitkälle ajalle ilman miehekästä tilttiä :D

Vizah:in veto odottaa hyväksyntää
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Sehän vaan auttaa sua pitää kuuppas pidempään kunnossa ;)
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Tällä jos saadaan niitin tiltti kuriin niin meikäläinen mukana $20 summalla. Niitille tuskin easy money mutta ainakin YRITTÄÄ olla tilttaamatta kuukauden, mikä on jo sinällään ihan okei.
    • theminna
      theminna
      Bronze
      No onhan se kympillä lähdettävä mukaan. :f_eek:

Mä oon kyllä aika varma, että niitti onnistuu. Melkeen voisin lyödä rahat käteen jo lauantain livetapaamisessa, mutta ootetaan nyt vedon loppuun.
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Ilmaista rahaa? Kyllä kiitos. Kympillä messiin. Aiotko olla koko kuukauden selvänä? ;) Minkälaisilla kertoimilla voi lyödä vetoa siitä että kuukauden lopussa hajoat henkisesti ihan täysin kun et oo saanu hakata rahaa sisään raivolla ja katkot ittes kokonaan? :D
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      "Kuun vaihteen jälkeen alkuperäisiä viestejä muokanneet ja räpelöineet yksilöt ovat automaattisesti hävinneet vetonsa !! Viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin muokkaaja: EoNiTe: Tänään 18:48."

helpoin 20 ever :f_biggrin:
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
      "Kuun vaihteen jälkeen alkuperäisiä viestejä muokanneet ja räpelöineet yksilöt ovat automaattisesti hävinneet vetonsa !! Viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin muokkaaja: EoNiTe: Tänään 18:48."

helpoin 20 ever :f_biggrin:
      LOL
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja theminna
      No onhan se kympillä lähdettävä mukaan. :f_eek:

Mä oon kyllä aika varma, että niitti onnistuu. Melkeen voisin lyödä rahat käteen jo lauantain livetapaamisessa, mutta ootetaan nyt vedon loppuun.
      Oho =) Kuulitteko joku uskoo, että onnistun :f_grin:

theminnan veto hyväksytty
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja Sawkko
      Ilmaista rahaa? Kyllä kiitos. Kympillä messiin. Aiotko olla koko kuukauden selvänä? ;) Minkälaisilla kertoimilla voi lyödä vetoa siitä että kuukauden lopussa hajoat henkisesti ihan täysin kun et oo saanu hakata rahaa sisään raivolla ja katkot ittes kokonaan? :D
      Jaa a :D Kuinkahan tässä nyt oikein käy :D alan jo katua koko hommaa :D

Sawkko:n veto hyväksytty
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      tiputan toki summaa jos siitä kiinni, kyseessä oli kuitenkin taalat joten käytännös sama. Eikös se kurssi roiku jo jossain 1,4 korvilla :) No mut joo kymppi on fine oli valuutta mikä vaan.
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
      tiputan toki summaa jos siitä kiinni, kyseessä oli kuitenkin taalat joten käytännös sama. Eikös se kurssi roiku jo jossain 1,4 korvilla :) No mut joo kymppi on fine oli valuutta mikä vaan.
      Tikkarin veto hyväksytty
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Joo kyllä täältä irtoo 10e niitin bustaamisprojektiin. Ei vaan, onhan se ainakin hyvä kannuste kun tietää että tilttaamisesta kärsii pahemminkin :f_rolleyes:

mut siis 10€:llä mukana.
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja degnic
      Joo kyllä täältä irtoo 10e niitin bustaamisprojektiin. Ei vaan, onhan se ainakin hyvä kannuste kun tietää että tilttaamisesta kärsii pahemminkin :f_rolleyes:

mut siis 10€:llä mukana.
      degnicin veto hyväksytty
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja EoNiTe

Minimi peli aika on 2 tuntia päivässä. Esim tunnin sessio ei vähennä haaste päiviä !

Poiminta säännöistä, joka tarvitsee selvitystä ettei tule väärinkäsityksiä !

Minini aika siis päivässä yhteensä. Eli jos pelaan lyhyitä sessioita päivän aikana ja noista tuo 2h tulee täyteen se täyttää peli vaatimuksen. Mutta jos esim olen pelannut päivänä x esim yhden 65 minuutin session sitä ei lasketa mukaan haaste päiviin koska 2h ei ole tullut täyteen.

Jos tämä vaikuttaa vetoonne ilmoittakaa ennen kesäkuuta !!

Jos säännöissä on vielä jotain epäselvää kysykää. Ja ladatkaa vaikka koneelle ennen kesäkuuta jotta ei tule siten napinaa =)
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Blogia kun olen lukunut niin meillä molemmilla on samanlaisia ongelmia tuon tiltin kanssa. Jos vain jotenkin pystyn tukemaan kaveria selviämään ongelmista niin oon mukana. Koska raha ei ratkaise vaan asenne niin laitan vitosen vetoon.
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja Asslake
      Blogia kun olen lukunut niin meillä molemmilla on samanlaisia ongelmia tuon tiltin kanssa. Jos vain jotenkin pystyn tukemaan kaveria selviämään ongelmista niin oon mukana. Koska raha ei ratkaise vaan asenne niin laitan vitosen vetoon.
      :s_thumbsup:

Asslake:n veto hyväksytty