Veikkaus/Pelit

• Kristianna87
      Kristianna87
      Bronze
      Onko täällä porukkaa, joka pelaa veikkauksen pelejä?
      Itse olen alkanut viime aikoina grindaamaan pitkävetoa päivittäin 5-10e panoksella ja yleensä 1e/paperi.
      Monesti kerroin liikkuu siinä 8-16 välillä ja ainahan noita päivittäin napsuu ja muutama euro aina plussaa.
      Joka päivälle myös 3:n X:n rivi, johon 1 tai 2 euroa.
      Olen pelannut noin 15 kertaa tuon ja 2 kertaa osunut, molemmilla kerroilla oli 2e panos ja kerroin liki 50 ;)

Oma tavoitteeni olla X-harava joskus tässä pelissä! =)

Moninpelit ja voittajavedot on vielä aika ev-pelejä näin amatöörille.

Kertokaa porukka mielenkiintosimpia vetojanne ja voisihan tänne lyödä jonkinlaisen threadin, missä käydään läpi päivän kohteita?
  • 7 replies
    • Kolomeviis
      Kolomeviis
      Bronze
      Vakio tulee laitettua viikoittain. Pitkävetoa satunnaisesti ja huonolla menestyksellä. Veikkauksen kertoimet tuppaavat olevan huonompia kuin netissä vedonlöyntiä tarjoavilla, Paf, bet24 yms. Eli kannattaa ehkä harkita jotain muuta firmaa, jos tosissaan meinaa vedonlyöntiä harrastaa.
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      keno 6 ja 10 ja lottoa 2 riviä iki pelinä veikkauksen sivulla
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kolomeviis
      Vakio tulee laitettua viikoittain.
      Tuli myös ennen tehtyä kunnes usko loppui. Seurasin enkkuliigaa todella aktiivisesti ja olin ainakin tietävinäni kaikesta kaiken. Kerran taisi osua 13 oikein tulos ja sillä muutaman tuhannen lunastus, luulisi että tuommoinen kuuden vuoden aktiivinen vakioveikkaus on kyllä voitotllisesti reilusti pakkasen puolella.

No, sitten usko loppui kun osui taas uskomattoman vaikea vakiorivi ja vaan 1 13-oikein tulos löytyi. En vaan tajunnut, miten kukaan on voinut saada nuo tulokset oikein, hirveitä jysäreitä. Veikkaajasta luin sitten, että 180.000 euron potti oli osunut mummolle, joka on jo 15 vuotta jättänyt kioskille aina saman 32 merkin järjestelmän. Niinpä tietysti. No eipä siinä vielä kaikki, tämä oli mummolle jo kolmas 13-oikein tulos, mutta aikaisemmat voitot eivät olleet kohonneet näin suuriksi. Taitopeli siis..
    • Kolomeviis
      Kolomeviis
      Bronze
      Taitopeli ehdottomasti. Itsekkin seurasin englannin liigaa aikoinaan aika tiiviisti. Viikon vakioriviä tuli suunniteltua varmaan puoli tuntia. Tulos oli keskimäärin 7-9 oikein. Satunnaisesti 10, joskus taisi olla jopa 11. Noh ei se tulos. Parasta oli lauantai illat kun kakkoselta tuli liigamatsi ja selostajina Rönkä ja Mertaranta.

Nykyään (abaut pariin vuoteen) ei ole juuri tullut seurattua kuin satunnaisesti tulokset ja sarjataulukko. Tulos keskimäärin 7-9 oikein...
    • Franquin80
      Franquin80
      Silver
      missä muualla tuota vakiota vois pelata kuin veikkauksella. Ja mitähän se mahdollisesti niinku on englanniksi ?(
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Franquin80
      missä muualla tuota vakiota vois pelata kuin veikkauksella. Ja mitähän se mahdollisesti niinku on englanniksi ?(
      Unibetillä on mun mielestä ainakin joku vastaava, nimeä en kyllä muista.
    • ripakiiski
      ripakiiski
      Bronze
      Juu Tikkarin kanssa samoilla linjoilla. Vakio on kiva harrastus, mutta ei sitä oikeasti rahan vuoksi kannata tehdä. Rahan tekemiseen on sitten muut instrumentit ja leikkikentät...