NHL-ketju

• kauris84
      kauris84
      Bronze
      Morjesta!
      onko täällä NHL:ää aktiivisesti seuraavia jäseniä?
      Itse olen seurannut ja katellut lähes joka pelin jota vaan mahdollista kaudesta 02/03->.

Mitä mieltä olette kun kausi alkaa,mikä joukkue/pelaaja dominoi tätä "tynkäkautta"?

Itse katselen jokasen pelin mitä viasat:in kautta näkyy ja netistä perusteellisesti tulokset,maalintekijät jäähyt yms. Olen siis lähes änäriaddikti(jos tuo oli edes oikea sana kuvaamaan sitä).

Oma tietopankkini tästä liigasta on valtava,isompi kuin peruskoulun opit.
      Esimerkkinä: jos joku mainitsee pelaajan nimet,tulee pelajan naama ja tilastot heti mieleeni...Jokapäiväiseen elämään siis kuuluu.

Myöskn Moniveto/pitkäveto-linjalla olen hyvin paljon tämän sarjan toimesta.
      Vinkkejä niihin kaivataan ja saa laittaa!?

Aikaisemmista voitoista...kaudella 05-06 sain kiinni yhden monivedon josta kuittasin 5545€ potin,onkin isoin mitä tähän mennesä on tullut.5-6 monivetoa olen saanut kiinni 10 vuoden aikana,tämä on todella vaikea laji veikata.
      Käytän siis 2/2 maalin järjestelmää,ihan perus 12,80€ maksava ja panos 0,20€ (64x).

E:Ketju on siis ihan yleisesti NHL,ei mikään mun blogi :D
  • 514 replies
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Moro,

Toki tulee seurattua. NHL-kiinnostus heräsi jo pikkupoikana ja kouluaamut käynnistyivät tekstitv:n sivulla 245 (myöh. 235). Kauris84:n kaltainen tietopankki tosin en ole ja nykyisin tuolla pyörii ihan tekijämiehiäkin, jotka niminä ovat minulle täysin uusia. :)

Voimasuhteet tulevat varmasti etenkin alkukaudesta vaihtelemaan. Telineistä parhaiten irtoavat varmasti joukkueet joiden pelaajilla on hyvä tuntuma työsulun ajalta.

Oma suosikki on luonnollisesti Boston Bruins, jonka kelkassa tullaan valvomaan öitä, kiroamaan tappioita ja iloitsemaan voitoista.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Pelejä tulee katsottua suurimmalti osin ihan siitä syystä että se pelin taso on moninkertaista tähän kotoiseen hiekkalaatikkoleikkiin verrattuna.

Omana kiinnostuksen kohteena ainakin oli Predators, Jordin Tootoon takia. Nyt kun mies meni Detroitin riveihin, taitaa tämä kausi mennä ihan ilman sen kummempia sympatioita. Lähinnä katselen hyviä pelejä, ja erityisesti tuttuja pelaajia. Tootoo, Leino, Karlsson, Teemu, Filppula, Granlund...

Kaikki ovat tohkeissaan miten lyhyt ja intensiivinen kaudesta tulee, toihan on pelimääriltään samanlainen kuin sm-liiga pari vuotta sitten. :D
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Pelejä tulee katsottua suurimmalti osin ihan siitä syystä että se pelin taso on moninkertaista tähän kotoiseen hiekkalaatikkoleikkiin verrattuna.

Samat sanat :D

Hienoa,hieno laji,hienoja ihmisiä kaukalossa.Itse kannatan Habseja (canadiens) ihan niiden historiankin takia.
      Muuan ketju joka erityisesti kiinnostaa on Cole-Desharnais-Pacioretty,josko tämä olisi se kausi kun pyttyä nostellaan habsien toimesta...
      Suomalaisia toki tulee seurattua,miten käy Teemun ja kilpakumppaninsa J.Jagr on myös suurennuslasin alla :)

E:Niin miten käy Granlundin,voisi oikein rykästä ja heittää piste/peli tahtia tämä tynkäkausi tjn. :tongue:
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Granlundista kiinnostaa mikä on miehen taso, kun vastassa on myös tekijämiehiä. Potentiaalia on, mutta isojen odotuksien ja paineiden alla lopputulos voi olla melkein mitä vaan. Urheilupsykologisesti herkullinen tilanne.

Nyt kun kausi on lyhyempi, uskoisin että pelejä ja tilanteita tulee seurattua edellisvuosia paljon enemmän. Toki tähän vaikuttaa myös se että aiemmilla kausilla ei ole ollut riittävän nopeaa nettiyhteyttä että pelejä olisi voinut kotona katsella.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Varsinkin nuorempana tuli seurattua hyvin tarkkaan ja itsekin avasin teksti-TV:n joka aamu ennen kouluun lähtöä ja sitten iltapäivällä NHL:n nettisivuilta high lightit jokaisesta ottelusta. Nykyään seuraan huomattavasti vähemmän, mutta seuraan kuitenkin.

Mulla on ollut suosikkijoukkueita useampikin, en ole NHL:n suhteen niin uskollinen kuin SM-liigan; Ducks ja Avs ovat olleet ne tärkeimmät, nykyisin taas Ducks.

Kausi on lyhyt, mutta tosiaan jos vertaa muutaman vuoden takaiseen SM-liigaan, niin pitkähän tuo on. Tietysti kun joukkueita on yli tuplasti, niin onhan silloin oltavakin otteluita.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Oma historiani NHL:n parissa virallisesti alkoi kun näin ekan stanley cup matsin kaudella 02-03,jäin heti koukkuun ja irti ei olla päästy...
      Tätä ennen oli SM-Liiga vallan se mikä vei huomion :D

Muutamia joukueita on tullut kannatettua kyllä,jokanen on oman arvoisensa mutta muutama valopilkku löytyy aina välistä...
      Canadiens alkuaikojen Saku Koivun...Sitten O. Jokisen Florida ja 36 maalin huippukausi...siitä siirryttiin penseihin Crosby&Malkin...Capseja en ole kannattanut koskaan vaikka Ovechkin siellä riehuu,toki sen pelejä on tullut seurattua melko tarkasti...Calgary Flames,mikä lie syy,Philadelphia Flyers aikojen J.Pitkänen.
      Pelaajien perässä paljolti.
      Tosin nyt Habseissa ei ole oikein ketään ketä erityisesti kannatan,no seuraava tuleva kapteeni kenties Desharnais,aivan liian aliarvostettu syöttökone,nopea ja hyvä aloittamisessa...
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Pari tuntia vielä. Eväät on tehty ja nyt enää odotellaan.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Mitäs on eväänä? Täällä on sangriaa, entrecote-pihvi ja cesar salaattia. Jälkkäriksi lonkeroa.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Juu,kohta tärähtää!! Se odotus loppuu vihdoin :D

Eväänä voisi olla vaikka flunssa,ihmeellinen huimaus,kuumotus ja sitä rataa...selvä syy olla peiton alla ja katella maailman parasta lätkää :D
    • ilari27
      ilari27
      Bronze
      Colorado on mulla ainoa joukkue missään lajissa, jonka menestys vähän kiinnostaa. :) En oo viime kausina seurannu, mut ehkä nyt vois kun lyhyt kausi.
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Mitäs on eväänä? Täällä on sangriaa, entrecote-pihvi ja cesar salaattia. Jälkkäriksi lonkeroa.
      Viintä, simpukoita ja katkarapuja. Perus lätkämättöjä siis. :)
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Molemmilla jotain viinipohjasta, melkeen samat eväät siis. :D

Ite pohdin hetken ja ostin sitten ViaPlayn paketin, 17e kuussa. Ei tartte streamien ja muiden kanssa kikkailla, vaan näkee pelit aina kun haluaa. Vaikka kännykästä jos ei kotona satu olemaan.
    • ColorFlusher
      ColorFlusher
      Bronze
      Minkähän 22 alkavan pelin katsois? Ajattelin nukkua välissä ja katsoa myös Minnesota-Colorado neljältä.
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Ostin NHL Gamecenterin. Toimii näillä kulmilla ja hinta $50 kausi. PHI - PIT-matsilla polkaistaan kohta käyntiin.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Iteki katon gamecenterin kautta, tosin mistään matsista ei tule vielä mitään kuvaa. Onko vika omissa laitteissa vai näkyykö Mikollakaan?
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Viasatin paketti johon kuuluu myös PRO1 ja 2.+ vielä netti 110M ja 4-5 sivustoa josta ilmaiset streamit (älkää kysykö,en halua mainostaa) :)
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Onko niin että pelit alkavatkin vasta puolelta?
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja MikkoMi
      Onko niin että pelit alkavatkin vasta puolelta?
      Pelit alkaa riippuen aikavyöhykkeestä n.10-15 minuuttia ilmoitettua myöhemmin yleensä aina.Kerkeää hyvin hakea kahvia ja muuta ennempää...
    • elSancho
      elSancho
      Bronze
      Tätä on odotettu, taitaa mennä yö lätkän ja pokerin parissa. :f_cool: