KK kippi preflopilla?

• Poll Poll ends on 10.09.2007, at 17:23.
    • Vote for your favourite banner

• 11
        banner #9
        18%
      • 10
        banner #14
        16%
      • 8
        banner #16
        13%
      • 8
        banner #18
        13%
      • 7
        banner #2
        11%
      • 5
        banner #15
        8%
      • 5
        banner #3
        8%
      • 4
        banner #17
        7%
      • 2
        banner #19
        3%
      • 1
        banner #20
        2%
      Total: 61 Votes
  • 7 replies
    • Jauhis
      Jauhis
      Bronze
      En itse ainakaan kippaisi mielelläni preflopilla kurkoja :D Mutta jos on niin varovainen että kippaa kurkot niin varmaan pelaa ainoastaan punaiset ässät :rolleyes:
    • degnic
      degnic
      Bronze
      en ole, mieli olisi kyllä tehnyt joskus kun 5 kertaa samana päivänä all-inet preflopissa KK:lla ja jokaisella kerralla ässät vastassa ja 6. kerta kun samana päivänä alkoi tulla vastapalloon preflopissa kun itsellä oli KK olisi tehnyt kyllä heittää kallet mäkeen.. mut ei pystynyt.
    • srz
      srz
      Bronze
      No, mä voin tulla kaapista ulos ja myöntää kipanneeni kurkot pari kertaa. Ilman riidejä se ei mulle tule kysymykseenkään. Jos tietokannassa on kuitenkin iso kasa käsiä pelaajalta, joka nostaa n. 1% käsistään preflopilla eikä koskaan ole näyttänyt muuta kuin ässiä preflop-all-in tilanteissa, niin minkäs teet? Yleensä tietysti pusket ja vastustaja näyttää ässät taas kerran :) .

Yksi viheliäinen tilanne on seuraava. UTG on hyvin tiukka ja limppaa UTGstä kaikki kädet, kuten nytkin. Käsijoukko on jotain tyyliin AA, KK, AK(s), QQ, JJ, satunnaisesti jotain pienempiä pareja ja AQs. Kaikki pöydässä tietävät tämän. MP1, toinen tiukka pelaaja, korottaa. Mä korotan tukevasti MPstä KK:lla. Muut kippaavat, UTG laittaa instana all-in ja MP1 maksaa.

Toisaalta siellä on ässät hyvin usein, toisaalta potissa on jo kaksi stäkkiä. Voihan siellä olla AK vs. QQ, AK vs. KK, KK vs. QQ, QQ vs. QQ tai AK vs. AK. Nämä pelaajat eivät kuitenkaan yleensä riskeeraa stäkkiään QQ:lla, eivätkä maksa all-iniä AK:lla. Samantapainen ikävä tilanne on, vaikka MP1 ei maksaisi. Jahka jaksan, koitan laittaa tähän threadiin jotain laskelmia asiasta.

No nyt joku sanoo, ettei tuollaisia tilanteita yleensä tule vastaan. Totta! Melkein aina (ellei aina - riippuu pöydästä) KK:lla voi laittaa all-init preflopilla jos pöydässä on jo mukavasti rahaa.
    • srz
      srz
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja degnic
      en ole, mieli olisi kyllä tehnyt joskus kun 5 kertaa samana päivänä all-inet preflopissa KK:lla ja jokaisella kerralla ässät vastassa ja 6. kerta kun samana päivänä alkoi tulla vastapalloon preflopissa kun itsellä oli KK olisi tehnyt kyllä heittää kallet mäkeen.. mut ei pystynyt.
      Ohoh, toi on jo hurja sarja. Mulle ennätys on 3 kertaa saman session aikana poikki ässillä tai kurkoilla preflop all-inin jälkeen. Ensiksi mulla oli KK, jollakin AA ja hävisin. Seuraavaksi mulla AA, vastustajalla KK: hävisin. Lopuksi mulla KK, jollakin AK - hävisin. Kyllä harmitti :) .
    • sirdalux
      sirdalux
      Bronze
      En kippaa!
      Yhden session aikana sain kolmesti Ässät ja aina mentiin ennen floppia all-in tilanteeseen ja joka kerta tuli turpiin X(
      Sen jälkeen oli paikallaan vaihtaa saittia, joka kannatti sillä sain puolet takaisin, joten vähän edes "salvaa haavoihin" :)
    • srz
      srz
      Bronze
      Eilen illalla ei ollut muutakaan tekemistä niin kävin kalkuloimaan. Tulos on tässä.
    • KanisFIN
      KanisFIN
      Bronze
      Pelkkä tiukan pelaajan rereissu ei kyllä pudota mua kelkasta kurkoilla. Itse olen jonkun kerran kipannut kurkot, mutta se on edellyttänyt omaa korotusta, siihen päälle rereissua yhdeltä vihulta ja toiselta kolmas korotus päälle. Ei siinä oikein muuta mahdollisuutta ole kuin uskoa, että jommalla kummalla on ne ässät taskussa.