BSS: KK vs. flopannut A

• Poll Poll ends on 02.10.2007, at 01:42.
    • Call or fold?

• 15
        Fold.
        54%
      • 13
        Call.
        46%
      Total: 28 Votes
    • srz
      srz
      Bronze
      Tässä viikon käsi 1 mietittäväksi. Pelaajilla 100BB.

0.50/1.00 No-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with K:diamond: , K:spade:
      MP2 folds, MP3 raises to $4.00, CO folds, BU calls $4.00, Hero raises to $18.00, BB calls $17.00, MP3 folds, BU calls $14.00.

Flop: ($58.00) T:diamond: , 4:diamond: , A:heart: (3 players)
      Hero?

a) Lyönti/kippi
      b) Lyönti/maksu
      c) Sökötys/kippi
      d) Sökötys/maksu

Jos lyöt, paljonko laitetaan? Mitä jos joku maksaa?
      (PokerStrategyn vastaus tulee ketjuun myöhemmin.)
  • 3 replies
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Buttonin handrangesta en olisi tässä niin kauhean huolissani preflop pelin takia (mielestäni pienet-keskisuuret taskuparit sekä suittarikonnektorit ovat mahdollisia, en uskoisi AJ/AQ tyylisiin käsiin ottaen huomioon että 3bet tuli SB:stä ja BB coldcallasi jotka molemmat osoittaa suurta käsien vahvuutta), BB:n käsijoukosta enemmänkin. BB:n coldcall 3bettiin tarkoittaa luultavimmin JJ/QQ/AK:ta. Näistä sekä JJ että QQ foldaavat flop bettiin ja AK maksaa / korottaa. Löisin kuitenkin sellaisen betsin, että jos sieltä tulee korotusta tai maksua niin silti pääsisin kädestä irti. Joku reilu 40$ olisi mielestäni järkevä, tämä kertoo melko hyvin mielestäni missä mennään.

Jos joku maksaa niin pelaisin check/fold turnilla. Tosin kolmas :diamond: toisi joitain lisäoutteja ja jos vihulta tulisi jotain pientä donkbettiä turnilla, niin voisin sen myös maksaa toivoen joko kurkoa tai neljättä ruutua riverille.
    • jmk87
      jmk87
      Bronze
      Hero lyö puoli potillista ja jos reissu tulee, olisi karsea virhe maksaa. MP3 toiminta viittaa AK, AQ, JJ, QQ rangeen ja BB: toiminta vaikuttaa todella paistikkaalta neroudelta, jolla saattaa olla mikä tahansa anyace käsi taikka pikkupari, joten jos MP3 säikähtää ässää ja foldaa suuren taskuparinsa, ja rereissu/maksu tulee BBpaistilta, on ohi menty ja pahemman kerran. tämä on siis vain minun näkemykseni ja tilanne itse riippu riideistä. Potissa on melko paljon rahnaa, ja jos mukana on todella weak pelaaja, saattaa rereissun maksulla ja turnin donkpuskulla saada jonkun luopumaan jopa heikosta ässästä(taikka hävitä paljon rahaa). Itse löisin normaalin c-betin ja foldaisin rereissuun tai maksusta sökö/kippi.
    • srz
      srz
      Bronze
      Virallinen vastaus on: sökö-kippi.

Myönnän, että mä olen taipuvainen laittamaan monia vastustajia vastaan lyönti-kipin kuten 80% vastaajista. Kysymyksen juju oli kuitenkin, että Hero pelaa standardipeliä täysin tuntemattomia pelaajia vastaan. Yhtä vastustajaa vastaan Hero lyö c-betin aina. Herolla on kuitenkin nyt kaksi vastustajaa, eikä hän flopannut kunnon valmista kättä (kärkipari tai parempi). Vastustajilla on ässä liian usein.