Mitä teet oikein?

• srz
      srz
      Bronze
      Täällä foorumilla puhutaan yleensä siitä, mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Kirjoittajista moni on kuitenkin voittava pelaaja, joten käännetään kysymys hiukan toisin päin vaihteeksi.

Mitä teet oikein? Mikä on strategiasi/pelityylisi vahvuus? Missä suhteessa olet yleensä parempi kuin muut pöydän pelaajat? Miksi voitat rahaa (jos/kun voitat)?
  • 6 replies
    • BustUout
      BustUout
      Bronze
      Pelaan itse sittareita, kuukaudessa rolil on noussut 77:ään dollariin Full Tiltillä. En pelaa paljoa käteispelejä, koska sittareissa voitan varmemmin. Pelaan alun todella tiukasti, mutta löysennän peliäni, kun M-arvoni on alle 20. Kun jäljellä on 4-6 pelaajaa, niin yritän viedä blindejä, ja annan muiden nahistella, koska voitan 75 % kaksinpeleistä.
      Toivottavasti ei mennyt asian vierestä...
    • srz
      srz
      Bronze
      Tuollaisista kommenteistä mä olin kiinnostunut. Mitä ihmiset pitää vahvuutenaan. Olen utelias, ja luulisin kommenteista olevan hyötyä muille pelaajille.
    • choppys
      choppys
      Bronze
      Kassanhallintataito on ehdoton edellytys aloittevalle ja hieman kokeneemmallakkin pelaajalle. Ennen uskoin tuon olevan pelkkää huonojen pelaajien puhetta ja ajattelin olevani niin hyvä, ettei minun tuollaista tarvitse noudattaa. Tämän ajattelutavan seurauksena oli tietysti lukuisia poikkimenoja.

PokerStrategyltä saamani kassa kävi jo noin kuukausi sitten kuilunpartaalla armottaman tiltin johdosta, mutta MTT:n rahasijan ansiosta sain sen pelastettua. Sen jälkeen tajusin, että pelikassa on syytä olla kunnossa, jos haluaa rollia kasvattaa. Noin kuukauden kestäneen NL10-pöytien grindauksen jälkeen sain rollini nostettua 100$ -> 500$. Toki shotteja tuli tuon kuukauden aikana otettua, mutta isommasta pöydästä lähdin aina pois onnistuneen tuplauksen tai hävityn buyinin jälkeen.

Myös tiltin hallinta on kehittynyt. Ennen lähdin jahtaamaan menetettyjä rahoja tietenkin isompaan pöytään, sillä sehän on tietenkin nopein tapa saada rahat takaisin. Nyt olen opetellut laittamaan pokericlientin kiinni jos häviän 2 buyiniä ja tämä ei ainakaan rollin kasvamista ole haitannut.
    • BustUout
      BustUout
      Bronze
      En ollut uskoa silmiäni kun näin että choppysin rolli oli noussut 500 dollarin paikkeille. Pelaatko sss:llä, bss:llä vai omalla taktiikalla? Olisin tosi kiinnostunut kuulemaan, koska mulla peli ei onnistu käteispeleissä ollenkaan...
      PS: Nyt meni satsen raja rikki, kun pelasin 90 pelaajan sittareita :D
    • BustUout
      BustUout
      Bronze
      Siis satasen raja eikä satsen raja... :sun:
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Kyllä oman pelini vahvuus on ehkä korkeintaan siinä että tiedän heti mitä ei pidä tehdä. Toinen juttu on se miksi mä menen tekemään aina sen toisinpäin... :(

Vaikea ottaa kyllä mitään yksittäistä asiaa vahvuudeksi. Tiedän kyllä aika hyvin mitä olen tekemässä, ja riskien ottokaan ei ole mikään tuntematon asia. Ehkä paras lahjani pokeripöydässä onkin ehkä suuni; sieltä tulee jos jonkinmoista viisautta joka on saanut parikin henkilöä tilttiin. :)