Pöydän valinta?

• Fantasy99
      Fantasy99
      Bronze
      Millaisilla kriteereillä valitset pöydän?
      Vaikuttaako pöydän koko onko täysi vai vajaa pöytä.
      Onko tuttuja pelaajia pöydässä.
      Valitsetko pöydän missä on tuntemattomia pelaajia.
      Mitä vaikuttaa flopin katsomisen prosentti?
      Mitkä olisivat hyviä vinkkejä pöydän valintaan?
  • 4 replies
    • ColorFlusher
      ColorFlusher
      Bronze
      Vakkareiden ja aggressiivisten pelaajien takana olis mukava istua, muuten mulle on kyl ihan sama millanen pöytä on. Toisaalta mun on ainaki viime aikoina ollu vaikee valita pöytää/paikkaa, koska pöytiä ei pahemmin yhtä enempää oo auki ja jos onki niin se on melkein huppia sitte. Eli paremminki ne muut pelaajat, jotka liittyy mun alottamaan pöytään saa sitte valita sen paikkansa.. mm. yhen täs joku aika sitte huomasin vetävän hauskasti ensi mun oikeelle puolelle istumaan ja sitte kävi nopeeta vaihtaas vasemmalle. Ja oli tietenki just se aggressiivisin vakkari, joka oli koko ajan puskees meikäläistä pihalle niin että jouduin tekeen aika marginaalisia bluffeja vähän väliä pysyäkseni pelin tahdissa.
    • Fantasy99
      Fantasy99
      Bronze
      Onko sillä pöydällä väliä? Seuraatteko pelaajia ennen kuin istutte pöytään.
      Miten vaikutta pejaajien tyyli pöytää valittaessa.
      Onko suositeltava pokerivastus ennalta-arvattava löysä pelaaja.
      Entä muistiinpanot vastustajista, mutta tekeekö jengi niitä?
      Pelaatteko vain tuttuja merkattuja pelaajia vastaan.
      Vaikuttaako pejaaja joka samanaikaisesti 4 pöytää multitblettaa. Pelaa hyvin tai vastaavasti huonosti samalla 1 pöytää pelaava voi myös pelata hyvin tai huonosti onko merkitystä.
      Otatteko pöydän mikä on vapaa.
      Käytääkö joku pöydän valinnassa apuohjelmia.
      Minkälaisia aioita pitäisi huomioida pöytää valitessa.
      Tälläisia asioita tuli mieleen internettiä selaillessa.
      Onko jollakin hyviä neuvoja pöydän valintaan.
    • srz
      srz
      Bronze
      Mä otan periaatteessa mieluummin pöytään tuttuja pelaajia. Tällä hetkellä mun vakkaritasolla ei ole ketään pelaajaa, jota välttelisin. Tosin jos 5max pöydässä on 4 tuttua hyvää pelaajaa ja paikka vapaana, niin jätän sen tavallisesti ottamatta. Yleensä yritän löytää pöydän, jossa on ainakin yksi tuttu vihreällä pallukalla merkitty pelaaja tai pari tuntematonta. Joskus on kyllä ihan hauska treenailla punaisen pallukan pelaajia vastaan, mutta ei siinä silloin isoja voittoja ole odotettavissa.
    • Fantasy99
      Fantasy99
      Bronze
      Vaikuttaako noi tuntemattomat pelaaja rollin kasvuun suurilla heilahteluilla.
      Onko noista vakkari vastustajista vaikee saada valueta tietysti, että nekin voi oppia pelaan. "Harrington ei enää pelaa juuri lainkaan käteispelejä, koska kilpailu on niissä kiristynyt. Turnauksista löytyy helpompaa vastusta." sanonut haastattelussa. Löytyykö vielä hyvää pelattavaa pöydistä ja onko pöydän valinta tulevaisuudessa yhä tärkeämpää!!