Pakka jäässä

• smaster
      smaster
      Bronze
      Kaikilla varmaan tulee mieleen niitä hetkiä kun mitkään kortit eivät tunnu osuvan floppin, eikä aloituskädetkään ole premium luokkaa. Miten pelaatte 'A-peliänne' silloin kun kortti ei käy ja kädet K8o tai A6o näyttävät monstereilta? Kaiken hyvän päälle sitten kun sattuu saamaan pelattavan käden niin joko kaikki kippaa tai sitten floppi menee totaalisen ohi. Muilla samankailtaisia kokemuksia?
      Pelasin juuri parin tunnin session ja tuli vähän kylmemmän pakan seurauksena pelattua vähän mitä sattuu ja se näkyi myös tuloksessa, joka oli miinuspuoleinen.
  • 2 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Gold
      Löytyyköhän tältä planeetalta ketään, jonka jokainen sessio olisi voitollinen? Tuskin. Pakka on välillä "kylmä", vihut vetelevät ohitse vasemmalta ja oikealta hyvillä käsillä jne.

Tärkeintä on kuitenkin ajatella asioita pitkällä aikavälillä. Tulos, joka jää pitkällä tähtäimellä viivan alle, on se ratkaisevin. :sun:

Jos kaikki tuntuu joskus kaatuvan päälle, niin lopeta sessio lyhyempään kuin olit ajatellut. Samoin kun on hyvä nousu päällä, niin kannattaa pelata aikomaansa pidempään (jos se on mahdollista). Jotkuthan lopettavat hyvän session kesken, "kun olen kerta voitolla".
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Just on menossa sellainen sessio (lue melkein viikko) eli täyskädet kuolee nelosiin, saletit värit kuolee värisuoriin jne. Olen pyrkinyt sulkemaan katseen rollista ja keskittyä pelaamaan sitä normaalia peliä ja toivon että kuoppa ei kestä ikuisuutta.

Pelasin pari iltaa sitten session jossa oli reilu 100 kättä josta osallistuin noin 30% ja kädet eivät olleet huonoja mutta flopit, turnit, river olivat eli noista käsistä taisin saada 3 voitettua.

Sen olen huomannut että kun peliä on vaikeaa niin näkee flopin jälkeisessä pöydässä uskomattomia mahdollisuuksia. Esim Jos kädessä on As6s ja floppi on Ks7c5h niin mä näen tässä kauhean kasan mahdollisuuksi jos turni osuu eli mahdollinen väri, mahdollinen suora, mahdollinen kärkipari vaikka käsi on käytännössä 3-4 outin arvoinen niin huonossa olotilassa ajattelee että tuohon on ihan täynnä vetoja. Normaalissa tilanteessa tuon heittäisi suoraan mutta ei huonossa sessioissa.