Vähän hukassa?

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Oon koitellut viime päivinä opetella tota NL-pelejä muutaman kerran olen jäännyt ongelmiin hyvillä vedoilla varustetulla käsillä. En huomannut ottaa kättä ylös mutta tässä suunnilleen miten meni. Mä BB kädellä KJs pari limppaa, joku tekee minireissun johon lähtee mukaan SB, mä ja limppaajat. Floppi hyvän näköinen peli joka antaa mulle värin vedon ja päistä auki olevan suoran. SB chekkaa ja mä myös, ideana tehdä check-reissu kun on noin paljon pelaajia niin eiköhän joku korota. Kaikki kuitenkin passaa ja turn täydentää värin ja SB checkkaa ja mä lyö puoli potillista ja kaikki kippaa ja mä saan potin. Olisiko mun pitänyt löydä puolipotillista jo flopilla että olisin saannut potin suuremmaksi ja sitä kautta jonkun sitoutumaan vain miten mun olisi pelata hyvät vetokädet ilman positiota?
  • 2 replies
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Sökö-reissu on ihan hyvä peli ilman positiosta. Positiosta on helpompi saada potti bluffilla jos kortti ei osukaan, joten en näe mitään ongelmaa valitsemasi linjan kanssa.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Joo kyllä noilla isoilla vedoilla olis tarkoitus yrittää saada merkit keskelle, nyt vaan ongelmana oli se, ettei kellään muulla ole mitään. Check-reissun yritys ihan ok tuossa, nyt vaan ei onnistunut. Potin voitit kuitenkin.