All-in BSS-taktiikalla?

• MrAnthony
      MrAnthony
      Bronze
      Olen juuri siirtynyt BSS-taktiikkaan. SSS-taktiikka toimi itsellä hyvin mutta isolla stäkillä pelatessa on arveluttanut tuo all-in pre-flopilla. Eli koska oikeastaan isolla stäkillä mennään all-inniin? Esim. tilanne jossa itellä AK ja takana raise ja reraise. Tai taskupari JJ tai QQ ja iso stäkki puskee all-in...Koska tuohon ei taida toimia tuo SSS-taktiikan stäkki suhteessa korotukseen taulukko. Myös pikku stäkkien all-in tuuttaukset ovat arveluttavia, esim. jos pieni stäkki menee all-inniin ja korotus on 6xbb, pitäisikö kipata vai katsoa?
  • 1 reply
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Mun mielestä kaikki on tilannekohtaista ja riidit ratkaisevat. Ei tuollaiseen pre-flop all-in tilanteisiin varmaan mitään ylimaallista yleisohjetta ole. Pottikertoimet pidemmän päälle sen määrittää kannattaako maksaa vai ei, mutta tällöin vihu pitää aika tarkasti osata laittaa jolleen käsiskaalalle eli eri tilanteet ja vihujen pelityylit korostuu.

Mä löysänä pelaajana ylipelaisin JJ/QQ kädet preflopilla ja maksaisin puskun. AK kahden korotuksen jälkeen menisi multa pääsääntöisesti pakkaan. Noissa pikkustäkkienkin puskuissa pottikertoimet määrittävät sen maksaako vaiko ei. Ja toki tietysti onko vihu aito SSS-pelaaja vai muuten vaan vajaa.

Mutta juu, kiteytettynä tuo mun ajatusmaailma menee niin, että jos TAGi isostäkki puskee hilut keskelle käteispelissä preflop, niin jos ei ole kädessä KK/AA kippaan. Muille riittää JJ+. Tämä siis pääsääntönä. Jos on kutina, että mun korotteluun suivaantunut kivi hilluu AJ:llä ja mulla on AK kädessä niin en mä kippaamaan ala. Pyrin kuitenkin yleensä siihen, että vien stäkin flopin jälkeen. En ole koskaan ollut pre-flop all-in pokerin ystävä.

Toivottavsti tästä saa jotain selkoa ja viisaammat lisätkööt omia näkemyksiään. :tongue: