fulli ja shortti statsit

• PopaS
      PopaS
      Bronze
      Eli miten erottelette fulli pöytien ja shorttipöytien statsit? hudithan taitaa nuo yhdistää automaattisesti?

Vai onko noilla niin hirveästi väliä? itse ajattelin aloittaa kalastelun shorttipöytien kalaisammissa vesissä niin pilaanko nyt sen 50000 pelaajan arkiston joka minulla on fullipöydistä.

Pitäisikö pelailla toisella sivulla vai pistää fantti koneelle vain shortti pöytiä varten?

Toisaalta osa statseista on yleishyödyllisiä, mutta varsinkin pfr ja 3bet range voi mennä aika metsään... jos vihusta on 1000 kättä fullista ja sama kaveri tulee vastaan shortissa.
  • 2 replies
    • Pokerspelar3
      Pokerspelar3
      Bronze
      Itse käytän fantin suodatin -toimintoa. Sillä saa kätevästi valittua joko shortti tai fullipöydän statsit näkymään analyysitaulukoissa, mutta suodattimen vaikutuksesta HUDin statseihin taas en tiedä mitään.

Aikaisemmin käytin kahta tietokantaa, shortille ja fullille omansa. Siinä ongelmaksi vain muodostui se, että jos pelaat samana päivänä fullia ja shorttia, niin Elephant importtaa kaikki sen päivän kädet, oli ne sitten fullia tai shorttia, siihen tietokantaan mikä on aktiivisena käytössä.
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Kyllä Norsun HUD expert-moodissa ainakin erottelee mikä on käsimäärä luokka, vaihtuu jopa shorttipöydissä 5-6 näytöstä 3-4 näytöksi tilanteen mukaan.