Multitablaus

• Fantasy99
      Fantasy99
      Bronze
      Multitablaus

Montako pöytää saamaan aikaan multitablaat 4, 8, 10 vai enemmän.
      Missä kulkee raja? Kuinka paljon pöytiä tulee auki.

Pystyykö samalla seuraan peliä ja ottamaan riidejä vai tuleeko kiire tehdä montaa asiaa samalla.

Miten on pelityylin tiukaa ja omia kortteja vai ABC pokeria.
      Pystyykö pelaan löysästi (LAG).

Kuinka nopeesti sitä pystyy totumaan kun on vaikka 8 pöytää auki tuntuuko 4 pöytää liian hitaalta pelata.

Itellä on ollut 6 pöytää auki 4 olis semmonen jus sopiva eikä tule hätäiltyä.
      Kerkee lukeen myös peliäkin.

Millaista on pelata usempaa pöytää pelin siitä kärsimättä?
  • 4 replies
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Silver
      Kaikki pokerihuoneet saisivat tarjota pöytiä joihin ei pääse multitablettajat. Todella raivostuttavaa odotella näiden multihidastajien päätöksiä joka kierroksella, ja niitä kun on yleensä etenkin full-pöydissä useita niin meinaa mennä hermo.

Eli pelaan yleensä yhtä pöytää shorttina, joskus harvoin kahta fullia kun kaikki pöydät on täynnä multihidastajia. Partyllä on muuten FL 10 speed pöytiä joissa harkinta-aika vain 15sek, karsii kivasti multihidastajien määrää.

EDIT: Kysymys olikin NL puolella jossa ilmeisesti kipataan vielä enemmän kuin fixussa. Vataukseni koskee fixua, NL:stä en tiedä mitään.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Itellä aika maksimi neljä fullipöytää ja pari-kolme shorttia. Neljälläkään ei oikein pysty ottamaan mitään ihmeriidejä joten apuohjelmat on siinä hyvä apu. Johtunee pelityylistä joka on kohtuullisen löysä ainakin shortissa.
    • Claret74
      Claret74
      Bronze
      Pöytiä viime aikoina ollut auki n. 12 fullia + 2-3 shorttia.

LAG:stä ei hajuakaan, mutta mä oonki synnynnäinen kyylä! (VPIP 10, pfr 7, aggr. 3,2)
      Readeja helpottaa apuohjelma, näkee nopeesti tärkeimmät: VPIP, pfr, c-bet, fold to flop bet jne. Mutta kyllä mulla useista pöydän pelaajista silti jotain noteseja on.

Mä en ainakaan jaksa pelata jos auki alle 6 pöytää, tai sitten pitää olla toisella näytöllä jotain muuta mielenkiintosta. (Valitettavan usein sitä on täydelläkin pöytämäärällä... ADHD?)

Khiiniau: Eipäs yleistetä... Sitä varten on olemassa ennakkovalintanäppäimet. Väitän että mua tarvii hyvin harvoin venttailla; asia erikseen on sitten ne jotka on muutenkin hitaita jatai alottelijoita jatai pöytämäärien ylärajoilla jatai tekee videota... :)
      edit: Ja mä puhun NL:stä....
    • Schlieben
      Schlieben
      Bronze
      Mulla nykyään auki max 15 fullia. Pitää nyt katsoa kuinka tuossa käy, kun nousin tuohon määrään ennen oli 9. Voi olla, että jos tulos alkaa olla negatiivista, niin pienennän lukemaa muutamalla. Mäkin väitän, että musta harvoin huomaa päätösten hitaudesta pelaanko yhtä vai useampaa pöytää. Tosin välillä tulee hieman kiire kun VPIP on 15, eli ei tässä kuitenkaan pahin kyylä olla. Eilen kävi niin, että vahingossa meni KK preflop pakkaan, kun en nähnyt sitä tarpeeksi ajoissa. Olin tosin muutenkin väsynyt ja peli oli sen mukaista. Onneksi pystyin esittämään samaa vahvaa tasoa usessa pöydässä samaan aikaan :)

Tosiaan riidejä ei tuossa kyllä oteta, mutta aina ne pahimmat kalat huomaa.

Millaista on pelata usempaa pöytää pelin siitä kärsimättä?

Tuon kun tietäisi. Tosin mun peli on muutenkin niin heikkoa, ettei se siitä paljoa huonommaksi muutu. :tongue: