Tikkarin kultavalmennus tänään 6.1.

• Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Tuo Titan Poker tuntuu lagaavan ainakin vielä ihan mukavasti, joten pidämme takaporttina valmennuksen järjestämistä PokerStarssilla. Ja tosiaan NL100 shorttia vedetään tänään.
  • 10 replies
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      ei varmaankaan huono vaihtoehto tuo stars titan ja muutkin ipokerin saitit päästää sisään miten tahtoo ja pätkii myöskin julmasti ei hyvää peliä voi pelata jos ei pysy ees pöydäs xD
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Olisiko mitenkään mahdollista pitää partyllä starssin sijaan ?? Eipä tuo tietysti iso homma olis asentaa softaa, mutta olen vaan niin saakelin laiska..
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja EoNiTe
      Olisiko mitenkään mahdollista pitää partyllä starssin sijaan ?? Eipä tuo tietysti iso homma olis asentaa softaa, mutta olen vaan niin saakelin laiska..
      No jos voin vetää sun tililtä, mulla kun ei oo siellä tiliä. ;)
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
      No jos voin vetää sun tililtä, mulla kun ei oo siellä tiliä. ;)
      Hah.. Tuo se oliskin hyvä diili. Maksaisit tietty omasta pussista kaikki tappiot ja voitoista saisit pitää noooo vaikka 5 pinnaa. Tai no ollaan nyt reiluja ja saat mojovat 7,5 prosenttia !!

Harmi kun rolli vaan ei ole partyllä :P voitais muuten alkaa vetelee nimiä alle.. Ja jos homma alkaa toimimaan niin saattaisit vaikka saada nihilistiltä muutaman pinnan korotusta tuohon diiliin jos osoitat aasialaista tarmokkuutta ja periksiantamattomuutta :D
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      ei ku äkkii depoo kehiin jos noinkin reilun sopparin tekisit xD
    • ctrlaltdel
      ctrlaltdel
      Bronze
      Mä voin steikata partyl. Toi Titan on kyl mulkero kun siel ei voi edes avata pöytiä ollenkaa jollei ole tiliä siellä. Pari tilii mul on kyl ipokeril mut ne on tehty aikoja sitten kun metsästin nodepo-bonuksia ja ne screennamet ja salasanat on päässy unohtumaan. Starssi pliis, ei titanii ainakaa
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Juu Titani ei aukea joten tänään PokerStars.
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Mun diili ei siis maistu vai :D No kai se on sitten perkl latailtava sitä softaa, ohjelmaam warea ja clienttiii

Kummaa porukkaa kun ei rehellinen työ maistu :P
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze

Ei viitti lukita sun tiliä. Saatais vähän ihmetellä Partylla kun välillä pelataan Espanjan IP:stä ja sitte sä jatkat taas Suomesta.. :)

Nostin muuten itteni vielä melkein pari biniä pinnalle loppupeleissä, alkoi korttikin napsumaan.
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari

Ei viitti lukita sun tiliä. Saatais vähän ihmetellä Partylla kun välillä pelataan Espanjan IP:stä ja sitte sä jatkat taas Suomesta.. :)

Nostin muuten itteni vielä melkein pari biniä pinnalle loppupeleissä, alkoi korttikin napsumaan.
      Thumbs up !