Vinkkejä downswingiin !

• Fantasy99
      Fantasy99
      Bronze
      Hyviä vinkkejä pahan downswingin eli alamäen pysäyttämiseen.

Olen nyt tullut rajusti alas mitä pitäis tehdä toisin että saa taas kiivettyä ylöspäin.

Jollakin hyviä neuvoja otan mielellään vastaan.
  • 1 reply
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Voisin listailla vähän asioita mitä tulee itse tehtyä...

1. Oman pelin analysointi

Käy läpi pelattuja käsiä ja tarkastele teetkö, jotain toistuvia virheitä. Oletko löysentänyt peliäsi ? Onko pelitapasi muuttunut radikaalisti swingin aikana ? Bluffaatko liikaa huonoja pelaajia. Makseletko liian usein showdowniin heikoilla käsillä.

Yleensä ainakin itsellä pahan swingin aikana peli menee aika kuralle ihan huomaamatta. Ja tällainen tiltti vaihe voi jäädä helposti päälle.

2. Oma pää kuntoon

2.1 Hae positiivisia kokemuksia pelaamalla alemmilla tasoilla, jossa olet selvästi muita taitavampi.

Mikään ei tuota pokerinpelaajalle suurempaa mielihyvää kuin fisujen nöyryytys :P

2.2 Pidä hetki paussia pelailusta.. Tee jotain muuta kuntoile, lue, katso leffoja mitä tahansa mikä saa ajatuksesi pois pokerista.

2.3 Lue strategia artikkeleita ja oppaita. Yleensä sieltä saa kipinän kokeilla jotain uutta tai jotain unohdettua ja vanhaa =) ja samalla tulee pelattua tarkemmin ja keskittyneemmin..

2.4

Vältä pelailua huonoilla fiiliksillä, vihaisena väsyneenä yms..

3 Poista häiriö tekijät

Jos olet tottunut pelaamaan Tv tai radio päällä tai surffaillen netissä samalla kun pelaat sulje kaikki pois ja lisää vaikka pokeri softan ääniä kovemmalle.. Yritä vetää lyhyitä sessareita laskemalla pöytien määrää ja keskittymällä kunnolla peliin. Lapset ja emäntä kannattaa kanssa roudata johonkin mummille tai muualle että saa rauhassa vääntää. Jos tämä ei onnistu lukittaudu edes omaan huoneeseen jotta saat hetken rauhaa :P

Eiköhän noilla eväillä taitu pahempikin Swingi =) Muut voi listailla lisää asioita itse en taida enempää kun tulee niin kauhean pitkä teksi..

Edit kannattaa myös lukasta nää artikkelit Psykologia ja Didaktiikka löytyy muuten just hyvä artikkeli sun tasolle donwswingin psykologiaa..