Välianalyysi NL50/100

• Kimmox
      Kimmox
      Bronze
      Tässä on nyt pokertrackerin hommaamisen jälkeen tullut 20k käsiä täyteen, niin haeskelisin tilastojen kautta että onko homma mennyt niinkun pitääkin. Tavallaan huijasin filteröimällä ottamalla eka päivän käytön pois 17.6 kun sattui älytön alamäki heti siihen ja se masensi tilastot, kun en niitä ehkä osannut vielä käyttää niinkuin piti.

trackkerin laitoin siksi kun elephant ei suostunut toimimaan postgreta valitteli ahkeraan. Tosin myös trackkerin ongelmat olivat samoja. kuitenkin ankaran säädön jälkeen sain sen viheliäisin postgren pelittämään.

tarkoitus oli aloittaa NL100:lla mutta täytyi hakea rollia NL50 kautta aluksi pari viikkoa. Yleensä pelailen 4pöytää yhtäaikaa, läppärillä kahta.

Ongelmia teettää lähinnä OOP pelaaminen, joka kulminoituu ehkä blindien liian agressiiviseen puolustamiseen 3bettaamalla. flopilla on yleensä kusiset paikat sillä varsinkin tykkään jatkolyödä osumista riippumatta ja vihun maksun jälkeen pelataankin yht'äkkiä jo stäkeistä. Mielenkiintoista on myös se että eniten hävinneistä käsistä löytyy myös suht hyviä käsiä 45s,ATo,KQo,AQs,JTo,JTs

http://img43.imageshack.us/gal.php?g=fullv.jpg

position mukaan full,short sekä sitten kokonaiskuva
  • 3 replies
    • Claret74
      Claret74
      Bronze
      ...Voin vastata fullikyylän näkökulmasta...

Aivan oikeassa oot, suurimat leakit todenäköisesti blindien liian aktiivinen puolustaminen sekä pelaaminen OOP helposti dominoiduilla käsillä.

Mun lähestyminen blindien ryöstelyyn on pääasiassa "vieköön, mä otan vastaavasti blindit kun mun vuoro tulee". Toki löysiä (+helpohkosti 3-bettiin / konttariin kippavia) vihuja voi 3-betata polarisoituneella rangella.

Sitten noi "suht hyvät kädet", jollain AT, KQ en juuri ikinä maksa reissua / 3-bettaa; liian helposti dominoituja. Lisäksi jos itse avaat em. käsiä, ne pitää osata kipata jos vähänkään vastarintaa. Voisko ongelma olla se, että ylipelaat kärkiosumat heikohkolla kikerillä? IMO mielummin maksuja / reissuja LP:stä suittarikonnektoreilla tms, ATo ym. pakkaan suosiolla?

Saattaa kuulostaa kyyläseltä ja varmasti sitä onkin, mutta ABC toimii pikkulimiiteissä... (Mulla tässä kuussa takana 15,6k kättä NL100-200 full @ FTP. VPIP 8, PFR 5, 3-bet 2,2, AF 2,7, BB/100 4,86, BB/hour 19BB (7-9 pöytää))
      - Joten kyllä kyyläämälläkin pystyy tulosta tekemään vaikka "LAG:it onkin kovempii jätkii".

nimim.
      "Jätetään liika aggroilu salille ja Kassulle ;) "
    • Kimmox
      Kimmox
      Bronze
      lisättäköön vielä että käytönnössä aloitin cash pelaamisen "tosissaan" vasta nyt kesäkuun puolessa välissä. aiemmin pelasin turnauksia ongamella, mutta clientin vaihtumisen vuoksi vaihdoin sivustoa. $20 sittareita 15% ROIlla (yli 1000kpl) . Toki edelleenkin pelaan turnauksia fulltiltillä. kultakaivokseksi on osoittautumassa $24+2 45 pelaajan sittarit 57kappaletta +$1250. joten hyvällä mallilla jatketaan. Käteispeli pitäisi vaan säätää optimaaliseksi. suunnitelmissa olis toinen näyttö hommata niin sais noita turnauksia vähän enemmän ruutuun kerralla statsien kanssa tulee vähän ahdasta 6-9 pöydän kanssa.
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      -Blindeistä lyö 3-bet buttonin ryöstöön niin kauan, kunnes se pelaa takaisin.
      -Jos alkaa tulemaan maksuja, 3-bettaa rangen yläpäällä. Eli jätä ne suitterikonnektorit ja muut rojut pois. K9o+
      -Jos tulee 4-bettiä, niin sitten ruvetaan vaan value 3-bettamaan ja 5-bet valueshoveemaan rangen yläpäällä.

+ osaavaa lagia tai tagia vastaan lopetetaan se riehuminen. Tardeilta se value on ennnekin tullut. :f_grin: