Limp-raise (6-max)

• TemeTee
      TemeTee
      Bronze
      Miten porukka suhtautuu tähän peliliikkeeseen? Meikäläiselle tämä tuottaa ongelmia, varsinkin kun ko. liike tulee selkeästi huonoilta pelaajilta ja itsellä on taskussa joku ihan ok käsi. Yleensä hyvät pelaajat kai pystyy laittamaan isolle parille tai AK:lle ja edessä on helppo kippi, mutta fisut on näytelly J8, AT jne. tyylisiä käsiä.
      Itse olen puskenut yleensä 99+ ja AK:n (näillä oon yleensä flipannut pienenä suosikkina), mutta ajattelin, että jos viisaammat kertoisivat oman mielipiteen tästä :f_cool:
  • 1 reply
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Onhan tuo aika paistikas muuvi, shortissa vielä enemmän kuin fullissa. Riippuu toki pelaajasta, mutta kyllähän tuolta muutakin löytyy yleensä kun ne naulat.

Itsellä sattui hauska livejako tallinnassa käteispöydässä aikanaan, oon buttonilla ja muut kippaa paitsi COsta tiukka norski limppaa. No mulla on KK ja laitan ihan reippaan kylkimyyryn, en oo tosiaan vetäny mitään tiukkaa ja pöytä on löysä joten kai sen pari maksaa. Yks välimaksu ja Norjan poika tulee reippaasti kylkeen. En halunnu kolmea mukaan, lisäksi oli niin paistikas muuvi että oli ihan jo pakko senkin takia puskea, eihän kukaan pelaa nauloja näin? No vihu makselee ja käntää naulat. :f_biggrin: