JJ,QQ,AK yli 200bb syvinä aggressiivista vastaan

• smaster
      smaster
      Bronze
      Viimeaikoina tullut NLHE shortissa todella paljo tilanteita, missä hero avaa UTG+1/CO:sta JJ,QQ,AK ja aggressiivinen vihu 3bet 6-9% tulee kylkeen napilta tai blindeistä. Onko näissä järkevintä tehdä 4betti vai ottaa maksu preflop? Tosi ikävää omasta mielestä saada 5bet preflop aggressiiviselta vihulta tähän spottiin. Johon sitten menisi kippiin yleisesti ottaen.
  • 5 replies
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Oon paininu saman asian kans.. Yleensä jos tollanen vihu 3 bettaa OOpista niin maksan ja jos vihu nakkaa 3 betin positiosta painan 4 bettiä kylkeen koska positio etu pienenee.. Ja ota huomioon et 6-9 % 3 bet on jo tosi laaja skaala käsiä... Tyyliin "55+AJ" Ja noita vastaan sun JJ+Ak kyl pelaa hyvin..
      ja yleensä jos avaat COsta ei agron vihun korotusta tarvii kunnioittaa niin paljon koska vastaryöstää useammin.. Jos taas avaat aikaisemmasta niin silloin tulisi miettiä tarkemmin.

Mun mielestä Noi JJ+Ak ei oo vielä hankalia. Mut Tyyliin AQ, KJs TT nuo alkaa olla kinkkisempiä käsiä..

Nykyisin oon alkanu enemmän vaan koppaa noita 3 bettejä positiosta koska ainakin itse se tuntuu aina vittumaiselta kun hyvä vihu tekee niin.. Oopista sit koitan vaan kurmuuttaa lisää painetta usein ihan rojullakin..

Mut joo jos joku valmentaja vois antaa oman analyysin ja samalla kertoo mitä mietlä on mun nykysestä linjasta ??

Edit: En huomannu et puhuttiin syvillä stäkeillä pelaamisesta.. no anyway jos joku viitsi vastata tohon mun kysymykseen pelattaessa 100bb stäkeillä..
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Tässä olis hyvä videon aihe. NL Deep stack strategy.
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Onko tietoo millä rangella vihu maksaa 4 betin? Entäs ite lyö 5bettii?
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Joo siis komppaan kyllä NTV:tä tuossa deepstack videoiden tekemisessä. 100bb:llä tuntuu olevan peli kuosissa, mutta kun aletaan pelaan effektivisillä 200bb pinoil nii on yleesä nii hukas. Pitäs varmaa nousta pöydäst tuplauksen jälkee :f_biggrin: .

player9000: No pelitilantees näkyvis yleesä vaa 3betti, ja se on yleesä n.7-8%. Siitä voi varmaan johtopäätöksiä, että ollaan 3bettirangee edellä. Kaitpa se ois järkevintä tehä 4betti ja kipata shoveen nuil eikä alkaa arpomaa flopilla, että ollaanko peräs vai eel.
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Juu, eiköhän tuo onnistune. Deepstack peli onkin ihan mielenkiintoista, yleensä saadaan tiukempia pelaajia vastaan isompaa edgeä kun vihut ei oikein tajua miten pelata tiettyjä tilanteita. Myös fisut tykkää maksaa ihan mitä vain millä vetokädellä tahansa, kun luulevat saavansa koko stäkin toiselta jos veto osuu.