4betin flättäys

• AngleZero
      AngleZero
      Silver
      mitä mieltä olette kun NL50 tasolla olen nähnyt että vihu flättää 4betin OOP KQs aggroa 4bettaajaa vastaan(hero), ja sit sökö puskee AT9rb flopin? (eli tekee käytännön min raisen) tämä siis 100bb deep. itsestä ainakin vaikuttaa aika hirveältä peliltä.
      minkälaisella kädellä 4bettejä yleensä ottaen voi flätätä lightisti 4bettaavia vastaan. itse en OOP varmaan tahtoisi pelata yhtään kättä näin. vaan mieluummin puskisin suoraan.
      toinen käsi millä olen nähnyt kyseisen pelin useammin on AK. mutta jos floppi menee ohi niin joutuu sökö / kippaamaan kaikki osumattomat flopit.
      tämä siis vielä NL50n vakkareiden pelaamana, joten mikään älyttömän -EV muuvi ei kai voi olla. toisaalta ehkä ne siksi pelaakin NL50...
      ajatuksia?
  • 2 replies
    • degnic
      degnic
      Bronze
      En itse flättää 4bettejä käytännössä ikinä, en ainakaan vakkareita vastaan 100bb deeppinä. Olen isommilla tasoilla nähnyt miten varianssia halutaan tasoittaa flättäämällä 4bettejä TT-QQ rangella jolloin mennään kaikkiin floppeihin poikki mitkä eivät ole A/K-high. Tätäkin on sitten taas toisaalta suht helppo exploitata 4bettaamalla rangella QQ+ / AK ja sitten tekemällä enemmän kevyitä 4bettejä tyyliin suittarikonnektoreilla jolloin voidaan lyödä cbetti aina A/K-high boardeihin ja aina kun suittarilla osutaan 8+ outin veto flopilta.

AK:lla 4betin flättääminen on suht hirveätä, koska et flopilla osu naulaa tai kallea kuin n. 1/3 kerroista ja tällöinkään et välttämättä saa valueta / olet jäljessä. AK:lla kuitenkin flippaat todella usein tilanteissa missä rahat menee keskelle preflop, niin imo on tyhmää vain flätätä prefloppia ko. kädellä.
    • Them
      Them
      Bronze
      Näin ne 4betit flätätään:
      http://www.pokerihanska.com/?h=540076569

Itq :<

*edit*
      Olin hieman tilteissäkin, ei std peli :f_biggrin: