Leakfinding: Riverillä maksaminen

• Shevtshenko
      Shevtshenko
      Bronze
      Kiinnostaa kuinka call-happy tyyppejä täällä pyörii ja kuinka station itse olen. Sekä ylipäätään kuinka kannattavaa riverin makselu on.

Filtteröikää trakkeristä seuraavat tiedot:

-river action: call (hemissä filters-->edit-->filter by actions-->filter by river actions-->call-->save)

Listaa seuraavat tiedot (esim. hemin reports välilehdeltä):

-pelattu limiitti
      -voitot/tappiot
      -river call efficiency
      -river call win%

Uskoisin, että aika monella tappiollisella pelaajalla noi on ruman näköisiä lukemia. Voittavillakin toi saattaa olla toki tappiolla, mutta yleensä kyseessä on isohko virhe omassa pelissä. Break-even olisi vähintään tavoitteena, koska implied oddseja ei riverillä oo, ainakaan meikäläiselle, ikinä tarjoiltu.

Omat statsit tältä kuulta (15k kättä)

- nl100
      - +49,95$
      - 1,91
      - 42,4%

PS. jos joku on kartalla miten tuo river call efficiency lasketaan, niin ilmoittakoot kaavan. Kiitän!
  • 6 replies
    • Hnngh
      Hnngh
      Silver
      Yht 50k jakoa pitkältä aikaväliltä.

nl5-nl30
      +$63.73
      2.74
      51.8%

Taidan koppailla liiankin tiukasti, koska eikös tuon prosentin ois hyvä olla 33%, jos olettaisi vihujen lyövän potillisia aina riverillä? Yleensä lyönnit on pienempiä, niin voittoprosentti saisi olla vieläkin pienempi. Iso voittoprosentti olisi siis myös leak, vai meneekö mun järkeily metsään?

Toisaalta mulla on paha tapa alirepata käsiä tietyissä paikoissa, jolloin saan vihut spewwaamaan rivereillä helpommin, joten aiempien katujen pelityyli vaikuttaisi asiaan.

muoks: efficiencyn ollessa 1, voittaa varmaan omansa takaisin jne.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      River Call Net$

1) Only looks at hands where you Called or Check Called the River. Bet Call / Raise Call etc are skipped.

2) If you lose then it is the amount of the call and if you win then it it the total amount won - the call amount.

River Call Efficiency

1) Same condition as above
      2) Total Amount won (or lose) on River Calls divided by Total amount of river calls
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja HnnghTaidan koppailla liiankin tiukasti, koska eikös tuon prosentin ois hyvä olla 33%, jos olettaisi vihujen lyövän potillisia aina riverillä? Yleensä lyönnit on pienempiä, niin voittoprosentti saisi olla vieläkin pienempi. Iso voittoprosentti olisi siis myös leak, vai meneekö mun järkeily metsään?
      Ellen nyt vallan erehdy, niin 33% voittoja olettaen vihun lyövän aina potillisen ois vissiin breakeven, eli ei todellakaan tavoiteltava tilanne. Mutta toisaalta, lyökö ne muka aina sitä potillista? Ite oon pelaillu microja Starsilla, Everestillä, sekä iPokerin ja Entractionin verkoissa, eikä muistaakseni missään ollu potillisen riverlyönti mikään standardi..

Tuo ihanteellinen voittoprosentti on aika kinkkinen tilanne, koska niistä kipatuista käsistähän ei voi tietää millon niillä voittais ja millon ei. Jos tilanne ois se, että vihulla on aina parempi käsi ku sulla kun se lyö riverillä, niin sun ei pitöis koskaan maksaa, jolloin sulla ei olis voittoprosenttia ollenkaan. Jos taas sulla ois aina parempi käsi ku vihula ku se lyö riverillä, niin ihanteellista ois että maksat aina, jolloinka sun voittoprosentti olis sata. Kuitenkin todellisuudessa satase voittoprosentilla sulla voi olla tyyliin 1 maksu ja 258 kippiä, jolloinka on aika varmasti jääny ihan muutaman kerran hilut hävittyä. Varmaan ymmärrät mitä haen takaa, elikkäpä tuota ihanteellista prosenttia ei voi laskea ilman käsijoukkoja. Bluffako vihu yleensä riverillä vai lyökö se aina arvoa kovalla kädellä kun lyö.

Pitäisköhän sitä itekin hommata HEM ku sillä pysty analisoimaan peliään näemmä huomattavasti enempi ku norsulla...
    • AngleZero
      AngleZero
      Silver
      teistä en tiedä mutta minä maksan.

edit .
      aina.
    • Hnngh
      Hnngh
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja HuhtalaJ
      Ellen nyt vallan erehdy, niin 33% voittoja olettaen vihun lyövän aina potillisen ois vissiin breakeven, eli ei todellakaan tavoiteltava tilanne. Mutta toisaalta, lyökö ne muka aina sitä potillista? Ite oon pelaillu microja Starsilla, Everestillä, sekä iPokerin ja Entractionin verkoissa, eikä muistaakseni missään ollu potillisen riverlyönti mikään standardi..

Tuo ihanteellinen voittoprosentti on aika kinkkinen tilanne, koska niistä kipatuista käsistähän ei voi tietää millon niillä voittais ja millon ei. Jos tilanne ois se, että vihulla on aina parempi käsi ku sulla kun se lyö riverillä, niin sun ei pitöis koskaan maksaa, jolloin sulla ei olis voittoprosenttia ollenkaan. Jos taas sulla ois aina parempi käsi ku vihula ku se lyö riverillä, niin ihanteellista ois että maksat aina, jolloinka sun voittoprosentti olis sata. Kuitenkin todellisuudessa satase voittoprosentilla sulla voi olla tyyliin 1 maksu ja 258 kippiä, jolloinka on aika varmasti jääny ihan muutaman kerran hilut hävittyä. Varmaan ymmärrät mitä haen takaa, elikkäpä tuota ihanteellista prosenttia ei voi laskea ilman käsijoukkoja. Bluffako vihu yleensä riverillä vai lyökö se aina arvoa kovalla kädellä kun lyö.
      Jeps joo, ilmaisin hieman hölmösti tuon. Luulen kuitenkin, että suuremman kokonaisvoiton saavuttaisi pienemmällä voittoprosentilla. Tai sitten voi soulriidata sen 100%. :P Ehkä esim. tuo 33% voisi olla melko hyvä, koska ne vihujen river-lyönnit on yleensä alle potin. Tietenkin jos jatkuvasti häviää isoja potteja ja voittaa pieniä, niin noilla prosenttiosuuksilla ei tee mitään.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Prosentit on siinä mielessä huonoja, että erilaiset vastustajat vaikuttavat siihen niin paljon. Toi efficiency on ehkä parempi tapa, näkee suoraan tekeekö riverin maksuilla voittoa vai ei.