-

• 24 replies
    • gr1nd3r
      gr1nd3r
      Bronze
      Taitaa HU olla aika kuivaa nykyisin.. eli actionia ei saa välttämättä tarpeeksi jos biittaa pelit. Ongamella esim. pöytiä auki kaamea määrä ja kaikki odottaa donaattoreita
    • Shevtshenko
      Shevtshenko
      Platinum
      Alkuperäinen kirjoittaja gr1nd3r
      Taitaa HU olla aika kuivaa nykyisin.. eli actionia ei saa välttämättä tarpeeksi jos biittaa pelit. Ongamella esim. pöytiä auki kaamea määrä ja kaikki odottaa donaattoreita
      No value in HU, everyone is solid.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Juu eipä saa meikäläinen ainakaan ipokerilla peliseuraa oikein millään, vakkarit menee sitouttiin tai häipyy sitten kun huomaa et nyt mennään oman mukavusalueen ulkopuolella ja reilusti. Kaikki venaa sitä paistia, mut kun semmoista ei vaan löydy.

Ehkä jossain muissa isommissa verkoissa sitä vielä on, mene ja tiedä.
    • Obersdorf
      Obersdorf
      Gold
      Itekkin pelaan HU ja mielestäni bumhunttaus tappaa heads upin pelaamisen. Vihaan tätä yli kaiken. Pelaan normaalisti NL100-200 reguja vs, jos huomaan että joku oottelee vastustajaa monessa pöydässä NL50 pelaan siellä. Reguja vs paras höynäytys tulla stackilla esim 47,58 NL50 joka ei käytännössä eroa täyteen stackkiin. Limppailen paljon näitä vastaan koska korottavat lähes jokaisen käden minua eli "paistia" vs. Tästä saa loistavasti 3-bettejä käytettyä ja pääset pelaamaan 3-betattua pottia positiosta.
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
      Juu eipä saa meikäläinen ainakaan ipokerilla peliseuraa oikein millään, vakkarit menee sitouttiin tai häipyy sitten kun huomaa et nyt mennään oman mukavusalueen ulkopuolella ja reilusti. Kaikki venaa sitä paistia, mut kun semmoista ei vaan löydy.

Ehkä jossain muissa isommissa verkoissa sitä vielä on, mene ja tiedä.
      ipokerilla ei pitäis olla ongelma kun on jotain 100 skiniä, teet vaan aina uuden nickin kun vanha ei enää anna actionia.
    • PokkAA
      PokkAA
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja Anssi
      ipokerilla ei pitäis olla ongelma kun on jotain 100 skiniä, teet vaan aina uuden nickin kun vanha ei enää anna actionia.
      Mitä olen aiheesta lukenut, niin tuo ei auta. Ongelma on se, että vakkarit bumhunttaa miljoonassa pöydässä. Jos meet sinne uudella nickillä, niin ne lopettaa nopeasti pelaamisen kun huomaa, että osaat säännöt ja susta ei irtoa valueta... :f_cool:
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Yhdistä Obersdorfin neuvoon :)
    • gr1nd3r
      gr1nd3r
      Bronze
      Kyllä bumhunttauksella silti varmaan rahaa tekee käsimäärään nähden aika paljon jos jaksaa odotella tunnista toiseen pöydissä..
    • Milkou
      Milkou
      Bronze
      Tänään tupla tai kuitti 50$ bankrollia. NL50 Head's Up ja koppasin vastustajien bluffeja ja sain omille monstereille maksut, tunnin jälkeen kassa näytti 117$ ja siihen on hyvä lopettaa :P
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja Milkou
      Tänään tupla tai kuitti 50$ bankrollia. NL50 Head's Up ja koppasin vastustajien bluffeja ja sain omille monstereille maksut, tunnin jälkeen kassa näytti 117$ ja siihen on hyvä lopettaa :P
      Mä luin tosta. Yritin hetimiten ettiä sua FT:lta, koska uskon et sun kaa pelatessa ois ollu valueta, kuten muillakin joilla brm-taidot on 0. Valitettavasti olit jo mennyt.

Näettekö, HU ei ole kuollut.
    • Milkou
      Milkou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja IPoker4k1I

Mä luin tosta. Yritin hetimiten ettiä sua FT:lta, koska uskon et sun kaa pelatessa ois ollu valueta, kuten muillakin joilla brm-taidot on 0. Valitettavasti olit jo mennyt.

Mitään BRM sääntöjä ei ole kiveen kirjotettu, eivätkä kaikki ole välttämättä oikein. Ja oon huomannut, että porukkaa oikeen risoo, jos joku tekee tupla tai kuitti ja onnistuu. Mistä se voi johtua :O
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      En usko, että kovinkaan montaa risoo, jos olet "tupla tai kuitilla" voittanut 50 dollaria. Pitkän tähtäimen pokerin pelaaja voittaa tuon verran kuukaudessa, vaikka pelaisi pienimpiä pelejä, mitä netistä löytyy.

BRM on yksi tärkeimmistä ellei jopa tärkein asia pokerissa. Tää keskutelu oli tässä.
    • partane
      partane
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja IPoker4k1I

Mitään BRM sääntöjä ei ole kiveen kirjotettu, eivätkä kaikki ole välttämättä oikein. Ja oon huomannut, että porukkaa oikeen risoo, jos joku tekee tupla tai kuitti ja onnistuu. Mistä se voi johtua :O
      Enemmän mua risois kusta oma rolli NL1k hupissa, ku sille vakkarille hävitä mulle 1k jos sillä on yli 100k rollia ja se katkoo mun tapaisia paisteja päivittäin. Miltä susta tuntuis yhen binin häviäiminen paistille jolla on rollina joku 2$ freerolli rahastus. Ei juuri miltään.

Aivan sama kuinka hyvä pelaaja on tai kuinka paljon rahaa omistaa, mutta siltikään ei ole mitään järkeä vetää tuplaa ja kuittia rollista, koska on ollu swingi. Oon kokeillu eikä mun tapauksessa käynyt ihan yhtä hyvin ku sulla.
    • Milkou
      Milkou
      Bronze
      Tietenkin, tupla tai kuitti on riski eikä tuota pitkän päälle. Mutta tämä on ainut ja viimeinen kerta kun sitä enää harrastan, nyt kävi näin, varienssi oli puolellani, hyvä niin.

Tästä lähtien noudatan 25-bin sääntöä, ehkä 30-bin.
    • Fading80
      Fading80
      Bronze
      Hyvä niin.

Pien pilkunpiipintä viel, se on varianssi. ;)
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Tietenkin, tupla tai kuitti on riski eikä tuota pitkän päälle. Mutta tämä on ainut ja viimeinen kerta kun sitä enää harrastan, nyt kävi näin, varienssi oli puolellani, hyvä niin.

Hupissa 30bin on aika mitätön kassa.
    • Milkou
      Milkou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi

En pelaa huppia enää ku rolli 117 ei riitä millää NL50, NL4 tahkoon.
      4-7 tablee samaan aikaan.
    • Shevtshenko
      Shevtshenko
      Platinum
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi

Hupissa 30bin on paljon. + tuhat muuta mielipidettä.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Ompussa tuo 30 bin on aika riittämätön kyllä, tiukalle teksujannulle voi olla ihan riittävä jos kerta vielä bumhunttailee. Eihän sitä kassaa mene kun yksi bini per tyhjä pöytä, eli on varaa istua aika moneen venaamaan sitä paistia. :s_biggrin:
    • 1
    • 2