Won without SD

• Mantz
      Mantz
      Bronze
      Olen nyt ottanut ensimmäisiä askeleita ison stäkin strategialla ja tulos käyrän värit on vaihtanut paikkaa :f_cool:

Eli ennen SSS pelillä sininen käyrä (joka siis kuvastaa won at showdown @ HEM) oli punaista (won without showdown) yläpuolella, joka siis tuntui hirvittävän loogiselta.
      Nyt kuitenkin vaikka tulos (vihreä käyrä) on ollut kutakuinkin tasaista 20-30bb/100 kättä sininen käyrä on lähtenyt laskuun ja punainen on tullut viivan alta yli ja mennyt ristiin sinisen käyrän kanssa.

Onko tämä tyypillistä BSS:lle?
      Onko pelistäni tullut jo liian aggressiivista?
      Onko käytännön kannalta merkitystä, kun tulos kuitenkin on positiivinen?

Omat huomiot on että kuvittelen usein vihujen fluottaavan flopilla johon lyön 80-85% mutta irroittavat kuitenkin turnin lyöntiin jonka kokona usein on ollut 3/4 pottia. Tästä tulee varmasti nostetta W$W/O SD käyrään.

Tasona micro NL.
  • 6 replies
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Jep liian aggroa painat ja levelöit vihuja turhan usein flouteille. Aikansa vihut antaa sulle rispektiä turnin barreleille, mut sitte ns. vakkarit ottaa sua vastaan calldown keskipareilla ja jopa huonommilla.

Kannattaa tutustua pottikontrolliin ja sit vähän pitää silmällä millasia vihuja vastaan painat 2nd barrel. Kannattaako ajaa TAG tyylistä pelaajaa turnin blankolla pakkaan toisella piipullisella. Sellasta.
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      Alempia tasoja pystyy myös pelata voitollisesti tuollain lähes maanikkona bluffaillen ja painaen vihuja pakkaan kunhan osaa oikeissa tilanteissa sitten hillitä. Jos noin hyvä winrate niin eihän tuossa mitään ole välttämätöntä muuttaa, mutta kuten itse jo päättelit ja oliokin sanoi niin ehkä hivenen liian agroa ja kiinnitä huomiota ketä vastaan kannattaa jättää se toinen barreli väliin.

Itse en tahdo saada punasta käyrää edes plussalle jos en sitä aivan erityisesti tavoittele. Että vähän liikaa taidan pelätä vihujen settejä värejä ja suoria...
    • tilttikala
      tilttikala
      Bronze
      Eli jos ymmärsin oikein tämän äskeisen valmentajien ja teidän parempien pelaajien vastauksen, niin pyritte välttämään ilmalla lyömistä, ellei vastassa ole todella heikko vihu, jonka voi saada kippaamaan jatkolyönnillä, vai kuinka?
      Olen nimittäin itse syyllistynyt usein tuohon liian aggroon peliin ja koetan nyt saada sitä paremmin kuriin. Tekee vaan vähän tiukkaa, kun mikroista mikrommissa pöydissä kaikki preflop-reissut maksetaan ihan vain uteliaisuudesta...
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Mikroissa pärjää vielä aika hyvin bluffaamattakin, ainakin montaa pelaajaa vastaan tuo ilmalla lyöminen on usein aika itsetuhoista. Yhtä vastaan voi toki sen jatkolyönnin tehdä osumattomanakin, mutta yleensä jos siihen tulee maksu niin kannattaa laittaa hanat kiinni jos ei oma käsi parannu.
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
      Mikroissa pärjää vielä aika hyvin bluffaamattakin, ainakin montaa pelaajaa vastaan tuo ilmalla lyöminen on usein aika itsetuhoista. Yhtä vastaan voi toki sen jatkolyönnin tehdä osumattomanakin, mutta yleensä jos siihen tulee maksu niin kannattaa laittaa hanat kiinni jos ei oma käsi parannu.
      Tässä onkin fold to cbet statsista hyötyä+boardin mukaan lyö tai on lyömättä.
    • Lehn1nger
      Lehn1nger
      Bronze
      siirryin tossa viime viikolla shortti pöytiin. alottelen nl5 tasolta. mulla toi money won without showdown vetää koko käyrän miinukselle. showdowni käyrä on tyylikkäästi plussalla. alkaa pikku hiljaa loppuu huumori tän touhun kanssa ku aikasemmin fullringissä vedettii 10,34 ptBB/100 nl5 tasolla. :f_mad: