Non-sd voitot

• elSancho
      elSancho
      Bronze
      Miltä tason murskaavan pelaajan non-sd käyrä tulisi näyttää nl100-tasolla, entä isommilla tasoilla?

En tiedä onko tähän yksiselitteistä vastausta, haluaisin lähinnä tietää että onko oma ~BE non-sd käyrä oikeilla raiteilla.
  • 10 replies
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Ei sitä kannata kattoa kovin tarkasti, kunhan peli on muuten voitollista. Voitollista peliä voi tehdä monella tavalla, toiset tekee sen sd-poteilla pääasias ja toiset non-sd. Mun mielestä BE-käyrä on hyvä kunhan kokonaisvoitot menevät kohti kaakkoa:)
    • Leakmund
      Leakmund
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja smaster
      Ei sitä kannata kattoa kovin tarkasti, kunhan peli on muuten voitollista. Voitollista peliä voi tehdä monella tavalla, toiset tekee sen sd-poteilla pääasias ja toiset non-sd. Mun mielestä BE-käyrä on hyvä kunhan kokonaisvoitot menevät kohti kaakkoa:)
      Takas koulunpenkille!
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Leakmund
      Alkuperäinen kirjoittaja smaster
      Takas koulunpenkille!
      :f_biggrin: Kirjoitin maantieteestä E:n. Jääny kyl sinne koulunpenkille nuo tiedot.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Ikuisuuskysymys. Jos nonsd-käyrän haluaa ylös, lopettaa kippaamisen. Jos ei koskaan foldaa, se ei koskaan laske.

Tärkein käyrä on voitot. Jos se nousee, pitäisi olla tyytyväinen. Sd ja nonsd on niin riippuvaisia vihuista. Mitä enemmän vihut tekevät paistikkaita maksuja, sitä vähemmän nonsd nousee, mutta se sd nousee sitäkin enemmän.

Jos taas vihut ovat tageja jotka foldailevat kiltisti heron pilleihin, niin nonsd nousee mutta sd taas laskee.

Mahdoton sanoa mikä olisi hyvä käyrä, koska se riippuu myös niin paljon heron omasta pelistä.
    • elSancho
      elSancho
      Bronze
      Kiitti vastauksista, jotain tuollaista ajattelinkin.
    • Shevtshenko
      Shevtshenko
      Bronze
      Nykyään elän siinä uskossa, että hieman pakkasen puolella menevä nonsd-käyrä on optimaalinen ssnl. Ennen uskoin, että b/e tai positiivinen on optimi, mutta liian moni hyvä pelaaja on väittänyt toisin, jotta uskaltaisin edelleen olla erimieltä.
    • risto
      risto
      Bronze
      vihu/pelityyli riippuvainen. PLO vai NLHE. Mulla laahas alkuu pakkasel, mut nykyään BE/plussalla. Ei näihi oikeeta vastausta ole. Kunhan ei mee rymisten alas.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Periaattees kunhan se vihree käyrä menee ylös niin noilla ei ole väliä. Sit jos sininen ja punanen menee alas, ni pitää havahtua.
    • partane
      partane
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja risto
      vihu/pelityyli riippuvainen. PLO vai NLHE. Mulla laahas alkuu pakkasel, mut nykyään BE/plussalla. Ei näihi oikeeta vastausta ole. Kunhan ei mee rymisten alas.
      Entä jos non-sd nousee kovaa tahtia ylös ja sd rahaa miinuksella/breakeven. Voittava pelaaja kuitenkin olen :D
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Alkuperäinen kirjoittaja partane
      Entä jos non-sd nousee kovaa tahtia ylös ja sd rahaa miinuksella/breakeven. Voittava pelaaja kuitenkin olen :D
      Vihut ovat nittejä jotka foldaavat kaikki muut paitsi nutsit.