Ilmoittaudu No Limit 6-maxin tasoryhmään!

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Tasoryhmä-työnimellä kulkeva projekti on uusi kaikille PokerStrategy.comin vähintään kultajäsenille tarkoitettu konsepti. Kuten kaikki muukin opetustarjontamme, myös tasoryhmiin osallistuminen on jäsenillemme täysin ilmaista!

Lue aiheesta lisää uutisestamme. :f_thumbsup:

Käytä tätä ketjua ainoastaan ilmoittautuaksesi NL 6-max. tasoryhmään. Keskustelua ja kysymyksiä tasoryhmiin liittyen voit käydä erikseen foorumille avattuun viestiketjuun.

Huomioithan ilmoittautuessasi seuraavat seikat:
      * Tasoryhmät ovat avoinna kaikille vähintään kultatason jäsenille. Tämä minimijäsentaso vaaditaan koko kurssin ajan.
      * Ilmoittautuessasi tiedostat, että sinulla liikenee tarpeeksi aikaa osallistua mukaan tasoryhmään. Ryhmätapaamisia (livevalmennukset ja muut liveyhteydenpidot) lukuun ottamatta voit itse säädellä ajankäyttöäsi (esim. milloin postaat käsiä foorumille tai teet muita valmentajaltasi saamia tehtäviä).
      * Kirjoita tähän ketjuun ainakin seuraavat tiedot:

- Nykyinen pääasiallinen pelitaso
      - Pääasiallisella pelitasolla pelaamiesi käsien määrä tai mistä lähtien olet pelannut kyseisellä tasolla
      - Paljonko käytät aikaa pokeriin tai montako kättä pelaat kuukausittain
      - Kaikki muu omasta mielestäsi tarpeellinen tieto, joka helpottaa päätöstämme tasoryhmiä kootessa ja henkilöitä niihin valitessa.

Toimi nopeasti, sillä käynnistämme oppimisryhmiä sitä mukaan kun saamme tarpeeksi mielenkiintoisia hakemuksia kasaan.
  • 43 replies
    • partane
      partane
      Silver
      Ilmoittaudun :P

- Pääasiallisella pelitasolla pelaamiesi käsien määrä tai mistä lähtien olet pelannut kyseisellä tasolla
      - Kaikki muu omasta mielestäsi tarpeellinen tieto, joka helpottaa päätöstämme tasoryhmiä kootessa ja henkilöitä niihin valitessa.

- NL25, NL30, NL50. Tarkkoja käsimääriä en osaa antaa, koska multa hävisi tietokannasta iso läjä käsiä vuoden alussa.

Ehkä 50k NL50, NL25 50k , NL30 10k kättä.

(NL25 & NL50 peleistä noin 25k kättä rushia)

- Useita tunteja päivässä pelaamiseen, analysointiin ja opiskeluun. Riippuen fiiliksestä saatan painottaa jotain hiukan enemmän. (500 - 1k hanskaa päivä noin yleensä)

- No en mä tiedä mitä tähän laittaa. Kaikki ajat sopii kun on vaa tiedossa hyvissä ajoin, ei sen suhteen ongelmaa.
    • leisoni
      leisoni
      Bronze
      Ilmottaudun ehdottomasti mukaan.

:spade: Tällähetkellä pelitasona on NL50, jossa pelattuja käsiä on hemissä (vasta hankittu) tallessa 40k ja pt3 uumenissa varmaan saman verran.

:spade: Käsiä per kk tulee noin 20k ja määrää olisi tarkoitus kasvatella. Analysointi on aina jäänyt hieman taka-alalle ja siinä on myös yksi leakki.

:spade: Motivaatio pelin kehittämiseen on kova ja työtä sen eteen olen valmis kovasti tekemään. Mielenkiintoista olisi myös katsoa, että oppiiko vanha koira uusia temppuja.

:spade: Työssäkäyvänä perheellisellä "oma aika" alkaa klo. 20.00 ja siitä eteenpäin on mahdollista täysi panostus projektiin.
    • ToN11
      ToN11
      Silver
      edit. en pystykkään osallistumaan henk.koht. syistä tällä kertaa.
    • kikapo
      kikapo
      Bronze
      Ilmoittaudun.

Peliä tullut lähinnä pelattua nl 25 tasolla. Tosin nyt oon myös pikkuhiljaa alkanu siirtymään nl 50. Käsiä varmaan tulee sellanen 20-40k kuukaudessa eli vaihtelee aika paljon. Esim. nyt maaliskuulta 9k nl25 ja 9k nl50. Tähän asti oon onnistunu pelaa ihan voittavaa peliä, mutta leakkeja löytyy varmasti rutkasti.
      Mulla on aika joustava aikataulu ku yliopistolla opiskelen. Varsinkin sitten viimisen periodin jälkeen eli jostain toukokuun alusta lähtien on aikaa alkaa kunnolla panostaa oppimiseen ja pelaamisen. Nyt varmaan keskimäärin se 2h päivässä irtoo ja sit viikonloppusin vähän enemmän. Tällä hetkellä tulee pelattua 6 pöytää kerralla. Pokeria alotin pelaa tossa 2009 syksyllä eli noin 1,5v tullu pelattua.

Käsianalalyyseja en oo pahemmin kerenny harrastaa eli lähinnä oon painottanu vaan pelaamista, artikkelien lukemista ja videoiden katsomista.

Tavoite ois et jos sais vaakinnettua pelin nyt ainaki aluks nl 50 tasolle ja kahtoo onko taitoja nl 100.
    • JonTTu22
      JonTTu22
      Bronze
      nl 25 - nl 30, käsimäärä about 20K
      Pelailen vähintään pari tuntia joka päivä, vko:n loppuisin enemmän.
      Kiinnostus oman pelin kehittämiseen ja nousemiseen tasoilla kiinnostaa enemmän ku mikään!
    • Wuhf
      Wuhf
      Bronze
      ILMOTTAUDUN

Taso on kyllä tällä hetkellä NL10 ja sieltä meinasin punnertaa ylöspäin.
      Tosin jos taso on liian matala ryhmää ajatellen niin voin kyllä siirtyä NL25 tarpeen vaatiessa.

Viimeisen n. 2 kuukauden aikana aktiivisesti (taas) panostanut opiskeluun pokerin saralla, käsiä viimeisen kuukauden aikana noin 15000.
      Päivässä 2-8h.

Niin ja ikää on 35, jos se ketään kiinnostaa.

NoLimittiä pelannut n.4 vuotta, korkeimmillaan NL50.
      Kiinnostus on kova, mutta aikasemman yrittäjänä toimimisen takia ei koskaan päässyt aloittamaan ihan tosissaan perehtymistä pelin saloihin joten jos nyt on mahdollisuus, motivaatiota löytyy.
    • Jontsu
      Jontsu
      Bronze
      pääasiallinen pelitaso nl50.
      käsiä pelattu yhteensä n. 80k, tämän hetkinen tahti n. 24-30k/kk.

intoa ja motivaatiota löytyy yllin kyllin. tuntuu vain tämä yksin opiskelu ja oman pelin kehittäminen takkuavan. Katselen videoita ja analysoin peliäni muutamia tunteja viikossa.

Tällä hetkellä teen epäsäännöllistä 3vuorotyötä eli esim vapaat illat eivät ole mitenkään loogisesti vaan hujan hajan (toki vastaava vapaa osuu sitten toiseen kohtaan päivästä), mutta jos tämä ei muodostu esteeksi, niin olen valmis panostamaan täysillä tähän projektiin.
    • MrChrist
      MrChrist
      Bronze
      Kyllähän tuo kiinnostaisi itteäkin tämmöseen lähtee mukaan :P NL10 pelaan tällä hetkellä ja 23k käden jälkeen täydellisen +/-0 on saldona, Full Tiltillä tuli rush pokerin full ringiä pelattua nl25 ja siinä tuli jopa voittoakin, mut William Hillin pelit ovat olleet vähän nihkeämpiä :) viime kuun aikana hakkasin 13k kättä ja pelaan varmaan keskimäärin pari tuntia päivässä neljää pöytää. Tiedän että pelissä on paljon aukkoja, mut en oikein oo ite keksiny et missä :P kaikki apu olisi erittäin tervetullutta et jos joskus pääsis vähän isompiakin limittejä kokeilemaan
    • SuhtPaska
      SuhtPaska
      Bronze
      ILMOITTAUDUN

Tämä sopisi kuin nyrkki silmään, mainiota!

- Tällä hetkellä NL25-30
      - Uusi tuleminen alkoi noin 3 kuukautta sitten, jonka jälkeen pelattu 100k käsiä. Tätä ennen oli 1½ vuoden tauko nettipokerista matkailukiireiden takia
      - Tuosta laskien noin 30k käsiä kuussa. Karkea arvio 4h päivä.
      - Tämä olisi juurikin mitä koen tarvitsevani tällä hetkellä, sillä motivaatiota ja aikaa pelin kehittämiseen löytyy lähes rajattomasti. Fulltiltin doomswitch on pistänyt pääkopan koville viime aikoina, joten uutta näkökulmaa kaivataan ja kovasti. Kaiken muun lisäksi mm. käsianalyysi on omalta kohdalta ehdottomasti yksi heikkouksista.

-SP-
    • Nauticus1
      Nauticus1
      Gold
      Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta projektilta,

Nykyinen pääasiallinen pelitaso:

Pelaan NL10 tasolla. Yleensä pelailen neljää pöytää yhtäaikaa.

- Pääasiallisella pelitasolla pelaamiesi käsien määrä tai mistä lähtien olet pelannut kyseisellä tasolla:

Aloin pelaamaan NL10 tämän vuoden alusta. En osaa sanoa käsimääriä.

Sanoisin että käytän pokeriin aikaa noin 20h viikossa. Joskus tulee pelailtua enemmänkin muun elämän menoista riippuen.

Olen seuraillut pokerstrategyn sivustoa noin vuoden ajan ja lueskellut stragiaosastoa ja katsellut varsinkin Degnicin tekemiä videoita. Olen pelannut pokeria vasta vuoden 2010 alusta, joten olen aika vasta-alkaja kuitenkin. En ole aikaisemmin osallistunut tämän kaltaisiin projekteihin, joten olisi mielenkiintoista päästä mukaan. Haluaisin kehittää peliäni ja kohota NL20/25 tasolle. Vuotoja varmaan löytyy paljon, joten oppi ei olisi pahitteeksi :)
    • Ranuli
      Ranuli
      Bronze
      Pystyykö ilmottautumaan alustavasti ryhmään jo vaikka on tällä hetkellä prossi tasolla? :D Oon joutunut nyt pitämään kuukauden taukoa kun on pitäny lukea ylppäreihin. Grindaan ton vaadittavan tason parissa päivässä kunhan kirjotukset loppuvat. (11 days left)

Oon pelannu nyt pääasiallisesti NL100 ja NL50. Käsiä pelaan kuukaudessa varmaan ~30k/kk. Pokeria oon pelannut monta vuotta joten käsiä on takana aika paljon.
    • Shevtshenko
      Shevtshenko
      Bronze
      Konsepti kuulostaa hyvältä, enää toteutuksesta kiinni. Semisti epäilyttää, mutta ilmottaudutaanpa nyt kuitenkin.

-nl100 ja nl200
      -jaa-a, nl100 ~200k+. nl200 ~30k
      -tunteja kuussa ~75-100h. Käsiä 30-50k.
      -Mielellään semmoseen ryhmään, jossa keskitytään asiaan eli kehittymiseen. Muun sonnanjauhannan voinee hoitaa muualla/muulloin. Riittävän monta skype "study grouppia" nähtynä, mitkä viikossa muuttuu täysin asiaankuulumattoman tarinan suoltokeittiöksi.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Pelaan mikrotasoilla nl2- nl30 nykyään aika epäsäännöllisesti.

Vähän käsiä tulee alle ja monesti 2-3tabletan. Panostan enemmän laatuun kuin määrään tällä hetkellä.

Pelissä kehittyminen tähtäimeessä ja ennenkaikkea hyvällä fiiliksellä pelaaminen tärkeämmässä roolissa, kuin sitten hampaat irvessä grindaaminen ja multitablettaminen.

Tunteja viikossa tulee 10-20h vaikee sanoa.
    • TheMan1984
      TheMan1984
      Bronze
      Ilmoittaudutaan koeryhmään :)

Käsiä tulee kuussa n. 10k ja pelit painottuvat välille 22.00 - 24.00
      Tasona tällähetkelle NL20, mutta rollia saanut sen verran kasvatettua, että siirtymävaihe NL50 meneillää ( 2tablea NL20 auki ja 1 table NL50, kunnes kassa kohoaa vielä kuutisen NL50 biniä jolloin siirryn täysin NL50)

Pelailen lähes päivittäin ( paitsi kännissä / krapulassa ) 1-2 tuntia jolloin käsiä kertyy se 300-400.
    • Begehet
      Begehet
      Bronze
      Ilmoittaudutaan!

Pokerin maailmassa olen vasta aika tuore tapaus. Viimevuoden joulukuusta heräsi kuitenkin mielenkiinto sairaslomalle jäätyäni tämän pelin antiin. Ajoittain ahkeraa opiskelua mutta ei ehkä tarpeeksi säännöllisesti. Perus hommat voisin väittää olevan aika hyvin hallussa. Tasonihan on tippunut nyt tuonne hopealle sivuvaihdon ansiosta. Mutta jos tässä mahdollisesti voisi valituksi tulla niin eiköhän sen repästä sinne kullan puolelle nopeasti.

-Taso NL10-25
      -Käsiä ~20-30k/kk
      -4 tablee auki
      -Aikaa rajattomasti !

Pelini on ollut hieman swingailevaa johtuen ehkä hieman liian pitkistä sessioista ja kokemattomuudesta. :f_mad:

Motivaatio peliin ja pelin opiskeluun on niin hurja että meinaa muut asiat jäädä taka alalle. Ainiin ja ikähän on se 20v.

Toivon todella kovasti tulevani valituksi ! Sillä aikaa olen valmis käyttämään niin paljon kun on tarve ja hinku päästä nousemaan tasoilla ja tulla voitokkaaksi pelaajaksi on ISO :s_cool:
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Begehet
      Tasonihan on tippunut nyt tuonne hopealle sivuvaihdon ansiosta. Mutta jos tässä mahdollisesti voisi valituksi tulla niin eiköhän sen repästä sinne kullan puolelle nopeasti.
      Ilmoittautuessa jäsentason on oltava kulta. Tällaisilla projekteilla tuemme tietenkin niitä jäseniä, jotka puolestaan pelisivustonvalinnoillaan tukevat meitä. :f_thumbsup:
    • Raipe69
      Raipe69
      Bronze

Kiinnostaa!

Pelitaso nl50. Helmikuussa muutaman viikon shotittelu nl100:n 30 binin kassalla, turpaan 8bin ja takaisin nl50.

Kuukaudesssa aikaa kuluu n. 48h, 4-6 pöydän multitab. Rush ja tavalliset pöydät, molemmat fulli ja shortti.

Epäsäännölliset työajat, mutta eiköhän sitä jotenkin aikaa pysty järjestämään.
    • TDiii
      TDiii
      Bronze
      Pelailen nl10,nl25 ja nl50 ehkä eniten nl10. Pelimuotoina Bss/sss ja fulli/sortti ja hedsup.

Pelaan päivässa noin 1-3 tuntia 2-4 pöytää. Pyrin joka päivä lukemaan artikkelin tai katsomaan videon.

Olen ollut pokerstrategyn jäsen n.4kk. Pelaan voitollista peliä, vaikka välillä sorrun typeryyksiin.
      Tavoiteena kehitää omaa peliä ja nousta nl100.
      Olen kolmivuoro työssä joten viikolla en aina pääsisi valmennuksiin.
    • Flmsi
      Flmsi
      Bronze
      Ilmottaudun omalla hankalalla nickilläni mukaan :f_biggrin:

Pokerstrategyyn liityin aika tarkalleen pari vuotta takaperin. Sittemmin pokeria taustalla yli 100k kättä, lajeina SS, PLO, MTT, Sittarit, shortti ja fulli BSS ... Eli kaiken näköisiä pokeri variaatioita on testattu. Nykyisellään käsiä tulee 5000 - 15000 kuukaudessa lajien ollessa 3-15Bin mtt, PLO20-50, NLH20 (käsiä n.15k)

Pokeriin käytän arkiviikolla aikaa kuudesta kymmeneen tuntiin, josta valtaosa on itse pelaamista. Isoin este omalle kehittymiselle on juurikin artikkelien, videon katselun ja oman pelin analysoinnin vähyys. Monesti aloitan opiskelun, mutta yhtä nopeasti aukea pokeriohjelma ja yhtäkkiä videot jää alkuteksteihin. Uskon, että juuri tämän tyyppinen toiminta "pakoittaisi" opiskeluun ja oman pelin analysointiin.