nl50 on aikamoista pf riehumista mitä oon huomannu. Regut aika paljon 4bettailee. Oon tässä jo hetken aikaa testannu semmosta takua, että pf peliä tajuavia reguja vastaan 3bet 5bet shoveen myös taskut tyyliin 77+. Mietin tuossa että aika vitun monella regulla se 4bet meinaa AK, QQ ja bluffia. Hyvin moni flättää AA ja KK joten jos vihulta tuleekin maksu niin oot paskana vaan QQ vs ja sit AK vastaan flippaat. Mut hyvin, HYVIN usein se on silkka bluffi.

Oon reilut 2 kuukautta moista harrastanut ja tasan 1 call tullu sinä aikana, ja se oli vs QQ. Toi on harkiten käytettynä mielestäni tiettyjä reguja vs tosi +ev kun se kippi tulee sit niin usein. Heti kun vihut näkee ton niin notet KAIKISTA pelaajista jotka on nähny sun shoveevan pienen taskun. Siitä on sit helppo alkaa survoo premiumeja kun vihuilla on susta riidit... Tietenkään joka taskua ei kannata lähtee 3bet 5bettaamaan. Mut usein kun näkee et on hyvä spotti muutenkin 3betata niin aika usein vihut haistaa sen spotin ja 4bet bluffaa siihen.

Mitä ootte mieltä? En oo mitään laskelmii tehny onko toi +ev ja näin. Pers tuntumalla oon spotannu hyvät paikat tolle ja voin sanoo et vaikka yhen potin oon lossinutkin niin oon enemmän voitolla tuosta moovista kun häviöllä.