NL25 statsit

• nantou
      nantou
      Bronze
      Olen pelannut aiemmin turnauksia ja nyt aloin kokeilemaan käteistä NL25 fullissa.
      Fulli istuu paremmin turnausputken jälkeen.Tarkoituksena tietysti kehittää peliä ja olen pelannut max.2 pöytää,pystyn näin paremmin miettimään tekemisiäni ja näin kehittämään peliä.
      Jos runi on ollut huono,kuten eilen,kuoppasin n.35taalaa toisessa pöydässä,niin pudotin sen kylmästi pois ja päätin keskittyä yhteen pöytään,kunnes saan runin paranemaan,lopputulos n.150 käden jälkeen +50 USD.Ilmeisesti multitablaaminen ei ole ainakaan vielä minun juttu:)
      Niin tilttaaminen ei ole minulle ongelma,uskoakseni henkinen puoli on kunnossa:) (vuosien jooga ja meditaatio harjoittelu)

Olen kokeillut parilla saitilla NL25 ja ihmetyttää kuinka paljon on pikkustäkkejä,varsinkin Bossilla,samat kaverit istuvat joka ilta miltei kaikissa NL25 pöydissä.Ilmeisesi pelaavat +EV,pienellä otannalla en osaa sanoa,mutta peliä siellä ei saa aikaiseksi kuin muutaman ison stäkin kanssa ja ne on harvassa.Itse pelaan täydellä stäkillä,en ole oikein sisäistänyt pienen stäkin strategiaa ikinä.Varmasti siinä on puolensa ja tappiot voi pitää pienenä,mutta itselläni herää kysymys post-flop pelin kehittäminen,miten se onnistuu,jos pelaa koko ajan pienellä säkillä.Itseäni ainakin kiinnostaa oppia myös post-flop peli,joka on todella mielenkiintoista.

Siis olen vasta vähän aikaa takonut cashiä ja etsinut vuotoja,virheitä yms. noista statseistani.Ajattelin jos saisi apua propelaajilta,jos noista statseista löytyisi jotain.Olen pelannut normi ABC peliä,ehkä hieman agrommin kuin keskivertopelaajat tällä tasolla.
      Tässä noita statseja:

• 3 replies
    • nantou
      nantou
      Bronze
      Tässä vielä toi käyrä:

• oylioika
      oylioika
      Bronze
      En lähtis mitään isoa muuttaa missään tapauksessa.

Tiputat BB 64% ja 3bettaat isolta blindilta 15% (joudut ikäviin paikkoihin postflop vastaryöstäessäs noin paljon) tietty otoskoko on nii pieni että oot saattanu saada paljon hanskoi tonne.

c/r turn on vissiin todella usein käytössä? vissiin haet flouttaajilta maxeja ulos, mut taidat käytää tota pillinäki usein?

Solidilta peliltä näyttää pääasiassa imo. Kävisin sinuna läpi hanskoi pelattuna ilman positioo ja mitettisin vastaryöstämistä blindeiltä. Turnin c/r joko valuena suoraviivasemmin maksuautomaatteja vastaan. Toki flouttaajilta saadaan aika maxit tolla ulos hempuloiltaan.

2k hanskoi, nii voi sattuu ja tapahtuu mitä vaan. Tsemppii peleihin :)
    • nantou
      nantou
      Bronze
      Täytyy seurata tota BB peliä,kyllä siinä 3 betissä on n.30% roskaa,on se kuitenkin ollut voitollista.

Joo olen käyttänyt varmaan liian paljon c/r turnilla,varmaan 20% pillittänyt.
      Näitä suurimpia maksuautomaatteja vastaan olen kyllä lyönyt suoraan valueta.
      Normistatseilla pelaavaa vastaan c/r saa usein pakkaan jopa paremman käden.

Täytyy ruveta käymään noita käsiä läpi.2k on pieni otanta,kuten sanoit.

Kiitos paljon!