Fullista shorttiin siirtymässä

• XdzhX
      XdzhX
      Bronze
      Terve vaan kaikille! :P Kerrotaan nyt tähän alkuun vähän taustaa ittestä ja "peliurasta".

Elikkäs olen reilun kuukauden verran nyt pokeria pelaillut tuolla pokerstrategyn 50$ alkupääomalla Poker770 -sivustolla ja pikkuhiljaa toi bankrolli alkaa oleen siinä pisteessä, että NL4 siirtyminen olis ajankohtasta. Olen siis käytännössä täys keltanokka tän pelin parissa, mitä nyt joskus leikkirahalla ja jonkun verran freerolleja netissä huvikseen pelaillut, sekä livenä kavereiden kanssa joskus ja jouluna. Olen kuitenkin tässä yliopiston pääsykokeisiin lukemisen sivussa saanut ihan kunnon innostuksen tähän peliin ja on aika paljonkin tullu vietettyä aikaa strategia-artikkeleiden ja -videoiden parissa. Käsiä on tähän asti kertynyt vähän yli 16000, kun olen sellaista 2-6 pöytää pelannut. Tätä nykyä lähes aina 4-6 pöytää kerralla auki.

Eli tosiaan nyt kun toi alkupääoma alkaa lähennellä jo tuplautumista, niin olen pikkuhiljaa kokeillut NL4 -tason pöytiä. Ongelma on vain se, että monet paistikkaimmat pöydät näyttävät tuolla omalla sivustollani olevan 6-max-pöytiä ja oma kokemus shortista on pyöreä nolla, fullringiä siis olen tähän asti pelaillut (BSS-strategialla), niin mielellään ottaisin tässä vastaan joitain pointteja kokeneemmilta pelaajilta, mitä pitää ottaa huomioon siirryttäessä fullista shorttiin.

Hopeatason artikkeleista olen jonkun verran jo lueskellut miten avausrangee pitää löysentää, mutta kaikenlaisia vinkkejä otetaan vastaan, myös aiheen ulkopuolelta saa antaa vinkkejä tälläselle aloittelevalle pelaajalle! =) Miten esimerkiksi postflopin peli eroaa fullringistä, vai eroaako ollenkaan? Aika tiukkaa ja suoraviivasta kuitenkin varmaan näillä tasoilla kannattaa pelata.
  • 1 reply