Millon heitetään noppaa?

• PopaS
      PopaS
      Bronze
      Löytyi tossa noppa laatikosta ja ajattelin deggyn tyyliin käyttää sitä sillon tällön pelin varioimiseen / tasapainottamiseen.

Eli ideoita missä tilanteissa käyttäisitte / käytätte noppaa apuna...?

Itse ajattelin ensiks kattella statseista mun leakkeja. Esim reissaan vähän liikaa vetopelillä. Sit kun tulee perus vetopeli flopilla, ja statseista ei oo selvää reissata vai maksaa niin heitetään noppaa ja päätetään että 1,2 tai 1-3 reissataan ja muuten maksetaan. Eikä pelata intuitiolla agrosti. Tasapainottaa vähän oikeeseen suuntaan, ei kuitenkaan liikaa että rupeisin vaan maksamaan. Samoin esim turni millon reissaan vedon turnilla, päätetään sopiva silmäluku ja ruvetaan käyttämään, koska ei koskaan on liian vähän ja aina on ihan liikaa.

Muita ideoita?
  • 3 replies
    • Phinski
      Phinski
      Bronze
      Oisko 4bet bluffit hyvä arpoa nopalla? Ei tietenkään täysin nopan varassa, mut jollei historia anna selkeää vastausta.

Vai onko parempi mennä täysin flown mukaan?
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Joskus nakkaan nopalla avaanko esim ATo EP:stä shortissa(positioittain rangen pohjaa). Samoin blindinpuolustustilanteissa oon ajoittain ottanu nopalla vedänkö light 3betin vai passiivisen preflopin linen suunitelmana craisee floppei, yms.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Riverin tilanne, missä toisen range on bluffcatchereitä ja toisen polarisoitunu, voi arpoo ottaako kopin vai kippaako tai vastaavasti pillittääkö vai sököttääkö hävittyyn showdowniin. Mikäli siis haluu vetää GTO:ta mukaillen.