Ässät

• falloutti
      falloutti
      Bronze
      Avasin pelin perus 3BB betillä mid positiosta ässillä (A A) sain yhden callerin buttonista.
      Pöytään tuli: 2 9 6, C-betin jälkeen vihu reissaa 2x minun C-betin verran ja maksoin, Turnilla (8) vihu heittää all in -> ja heitin ässät roskikseen.

Pelaanko liian pelokasta, vai pitäisikö tossa maksaa?
      Vihaan kun vihu heittää pienen setin ympäri ja koko stacki menee siinä puff savuna tuuleen. (Vihaan ylipareja...)

Mä olin 110BB syvä, vihu 225BB

muokkaus: kirjotin vahingossa blindeista, kun caller oli buttonissa
  • 4 replies
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Heität equilabbiin mitä käsii uskot vihulla flopilla olevan?

Ite pistäisin setit, ja jotain random 9x käsiä ja TT/JJ saattaa välillä heräillä tuossa pelailemaan. Jos potti on pieni suhteessa stäkkiin niin voi hyvinki heittää menee, mut katotaan mitä mielt joku voittava pelaaja on
    • falloutti
      falloutti
      Bronze
      Potti oli siis dollarin luokkaa turnilla ku vihu löi all in, mulla stackia jäljellä n. 5x potin verran, vihu 2x ylitte mun stackin.

muokkaus: vihu oli juuri istunu pöytää, joten ei ollut paljo informaatiota saatavilla preflop/postflop käytöksestä. Ei yhtään historiaa vastakkain pelatuissa käsissä.
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      kyllä mä heittäisin menee jos oon järjissäni, koska;

Potti yksin kertasesti sen verra pieni että sun tarvii voittaa se aika monta % kerroista. Ja tossa löytyy välil pillei, mut uskoisin boardin kuivuuden puolesta sieltä löytyvän biitti. Ajatuskaavalla; Tight is right!

ikäviähän nää aina on heittää pois :( Mut voittoja on aina hyvä kasvattaa minimoimalla tappioita

Mutta katsotaan mitä muut vastaa
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Jos käsihistoria löytyy nii laita tonne bss-käsianalyysiin niin kattellaan tarkemmin :)