Vahvuutesi pelaajana?

• oylioika
      oylioika
      Bronze
      Suomalaiselle on monesti paha paikka kun tulee tilanne kehaista taidoillaan. Johtunee lähinnä siitä et porukka aattelee et toi on turhan ylpee ittestään tjsp. Lähinnä blogeista tulee luettua niitä osa-alueita mitä kokevat heikkouksi sillä hetkellä. Vahvuuksia hyödyntämällä tehokkaasti kuitenki saavutetaan se paras tulos keskimäärin. Sekään ei tietty oo paha, että on kokonaiskuva pelaajana, koska jos keskittyy heikkouksiin tulee aika helposti vääristyny kuva taidoistaan.

Millaisia vahvuuksia sulla on pelaajana pöydässä ja sen ulkopuolella (toki pokeriin liittyvää :P )

Ei muuta ku kertomaan omat vahvuutesi rohkeasti! =)
  • 12 replies
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      5-vuotiaan meininki, koko ajan tulee kysyttyä mielessä "miksi". Aina kun vihut tekevät jotain, alitajuisesti alan miettimään syitä siihen. Tällöin vihujen pään sisään pääseminen on usein kohtuu helppoa.
    • XdzhX
      XdzhX
      Bronze
      Rauhallinen ja antitemperamenttinen ihminen kun olen, niin tilttaamattomuuden ja kärsivällisyyden koen mun parhaiks ominaisuuksiks pokerissa. Pitkäjänteisyys ja periksantamattomuus on myös vanhana kestävyysurheilijana ihan hyvällä tasolla. :)
    • keekkini
      keekkini
      Bronze
      Ehdottomasti kärsivällisyys ja kunnianhimo. Jälkimmäinen voi toki ajaa välillä päin puuta
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Vahvuuksista pelipöydissä ensimmäisenä tulee mieleen matemaattinen osaaminen, avoin mieli pelipöydissä, adjustaamiskyky, tiltti- ja grindikestävyys. Sekä heikkoutena että vahvuutena miestä vastaan pelaaminen, joskus liiaksikin.
    • PerusJamppa
      PerusJamppa
      Bronze
      Ainakin haluaisin uskoa että se on käsien lukeminen.. :tongue:

Heikoimpia osa-alueita on sitten matematiikka ja tilttiherkkyys.
    • Zanfess
      Zanfess
      Bronze
      Varmaan pokeripöydässä ja sen ulkopuolellakin mentaalinen vahvuus, lievä perfektionismi, luottamus siihen että tuo pokeri ja elämä minkalaisia haasteita tahansa niin handlaan ne kun keskityn 110% ja luotan itseeni ja päätöksiini. Vahvuutena myös motivaatio tienata että pojalla olis parempi tulevaisuus, uskallan väittää että biittaan motivaatiossa jo aika monet helpon elämän metsästäjät. Lisäksi perhe tuo perspektiiviä enkä voi lipsua kassanhallinnasta tai fokuksesta koskaan.

Heikkouksia on ajan puute ja tästä suoraan aiheutuva opiskelun vähyys. Tietyt matemaattiset tilanteet turnauksissa. Liian nopea adjustaminen vihuihin liian pienellä otannalla. Kaikki muut pelimuodot ku nl teksu. Huono fyysinen kunto ja se että en tyyliin koskaan pelaa virkeenä ja optimifiiliksellä vaan aina on univelkaa, työpäivä alla, flunssa tms.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Vahvuudet..hmm..Jinxitaidot on kyllä hyvät :D

Onnistun luomaan muille aina hyvät voitot luomalla semmosta fiilistä joka aiheuttaa hyvät päätökset ja kuuleman mukaan ot:n sisällyttäminen itse aiheeseen on hallussa...
      Itellä vahvuus on ehdottomasti kestävyys,ei paljon paina vaikka pitäisi istua vuorokausi yhtä pöytää pelatessa.

Ihmisten ja tilanteiden lukeminen jo pelkästään käytöksen tai kirjoittamisen perusteella on mulla ollut aina todella vahva puoli jo elämässä.Siitä kertoo,ei yhtään onnettomuutta tai tilannetta jossa olisin ollut altavastaaja,näitä mahtuu nuoruuteen satoja.Samat pätee pöydässä.Tähän heikkoutena yleensä etten kuitenkaan onnistu 100% hyödyntämään näitä tilanteita.

Pari muutakin on mutta kaikkeahan ei kerrota :P
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      NL10 tasolle unlimited rebuy :D

Palkkatyöt pitää sen mahdollisena etä ei tarvii aina pienimmissä peleissä käkkiä. Nyt ehkä jkova oppimisen halu ja draivi päästä vihdoin eteenpäin. Ennen oon menny kohtuu perstuntumalla. Nyt olen ruvennu panostamaan. Vihujen ranget ja niiden tunnistaminen on kohtuu kova mutta en kyllä osaa laittaa suoraan millekkään kädelle ellei ole ihan captain obvious. Aina agressiivinen pelityyli on tuottanut mikroissa ainakin tulosta mutta samalla swingejä. Olen myös hyvä unohtamaan. Entinen duuni oli sellanen etä knu ovi meni kiinni niin kaiken saatto unohtaa ja seuraavassa vuorossa oltiin taas uusissa tilanteissa kiinni. Nykään duunit aina mielessä ja deadlinet paukkuu (valivali ja kirjoittaa duunien lomassa pokerifoorumilla) mutta kun pääsen korttien ääreen kaikki duuni ja perhestressi unohuu ja pysty fokusoimaan aika hyvin itseni zoneen jossa muut ärsykkeet ei haittaa..tilttiä kyllä tulee silloin tällöin mutta seuraavana aamuna asia unohdettu ja jatketaan sillä rollilla mihin jäätiin.

Osaan myös foldata...isostikkin.
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Mun ehdoton vahvuus on ennustaa river. Jos vihulla on kolme outtia niin mä osaan huutaa yhden niistä riverille. Gutarit on melkein yhtä helppoja. Värikorttien loihtiminen on jo vaikeampaa. Niin monesti flipissä jossa olen osunut flopissa vaikka AKlla kärkeen vihun kymppejä vastaan ja turnissa huudan kymppi, niin river on se kymppi ja vihu vie potin kaksi outtisella.
    • Phinski
      Phinski
      Bronze
      Vahvuuteni on aina jatkuva kunnianhimoinen paistien etsiminen ja stäkkääminen. Mä mitään pokeria haluu pelata :D
    • PS2011
      PS2011
      Bronze
      Laittaa kaveri tarkasti 2 kortille :)

Valitettavasti melkein aina pitää varmistaa, että olenhan oikeassa.
    • Jone29
      Jone29
      Bronze
      Tilttaamattomuus ja kärsivällisyys.