Run It Twice

• againAA
      againAA
      Bronze
      Pelannut taas starsilla ja tämä ominaisuus tullut(en tiedä kuinka kauan ollut) NL10 tasollekin kannattaako käyttää/käyttättekö kyseistä ominaisuutta.

PS. jos joku ei tiedä mikä on, niin riveri pelataan All inn tilanteessa kahteen kertaan.
  • 8 replies
    • Urpo567
      Urpo567
      Bronze
      En oo itse kokeillu mutta luulisin että varianssi ainakin pienenee -> kannattaa käyttää? :D
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Tarkennusta vielä tohon RITin määritelmään, eli siinä tilanteessa kun mennään all-in, jaetaan potti kahtia ja loput jakamattomat kortit jaetaan kahdesti niin, että
      puolikas potista menee ensimmäisen run-outin voittajalle ja toinen puoli toisen.

Itse pidän oletuksena RITtiä päällä Starsilla, kaventaa varianssia mukavasti varsinkin pref-arvontojen osalta ja toisaalta ainakaan meikäläistä ei vituta niin pahasti jos kaveri vetää puolet potista ohi hieman useammin (tietyllä aikavälillä) kuin että vetää ison potin kokonaan hieman ajallisesti harvemmin.
    • againAA
      againAA
      Bronze
      No empä itsekkään tietänyt mitä tapahtuu ja miten,kiitos hitille hienosta selonteosta,pistänpä päälle.
    • mesisification
      mesisification
      Bronze
      Mun mielestä ei oo mitään järkevää syytä olla käyttämättä run it twiceä. Mut tollehan ei teoriassa oo mitään merkitystä onko se päällä vai ei, pokeri on pitkän aikavälin peli jokatapauksessa. Tolla ominaisuudella ei siis saa mitään edgeä, ainut mitä RIT aiheuttaa on pienempi varianssi.
    • Hnngh
      Hnngh
      Silver
      Jotain vihua vastaanhan voisi ehkä saada paremmin kippiosuutta, jos ei suostu tuota ominaisuutta käyttämään. Oon miettinyt, että miksi esim. Greenstein tv-pokerissa ei tuohon ikinä suostu. Jotenkin en usko, että kyse on vaan vanhanaikaisuudesta.
    • mesisification
      mesisification
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Hnngh
      Jotain vihua vastaanhan voisi ehkä saada paremmin kippiosuutta, jos ei suostu tuota ominaisuutta käyttämään. Oon miettinyt, että miksi esim. Greenstein tv-pokerissa ei tuohon ikinä suostu. Jotenkin en usko, että kyse on vaan vanhanaikaisuudesta.
      Ehkä hän halusi olla cool telkkarissa.
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Strategia-wise on mielestäni hyvä arpoa vasemmalla istuvien kanssa kahdesti ja oikealla kerran (pienentää todennäköisyyttä että vasemmalla istuva saa ison stackin ; suurentaa efektiivistä oikealla istuvien kanssa). Hupissa en runaa ikinä kuin kerran, koska deepeillä vihujen virheet isompia.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Ivey jakaa aina kerran, ja uskoisin että tää johtuu siitä moni muu pelaa telkkarissa liian isoa peli ja haluaa jakaa jopa neljä kertaa. Kun kaikki tietävät että Iveyn kanssa jaetaan vain kerran, tulee scared money efekti mukaan peliin.

Tuo syvän stäkin saaminen on hyvä pointti. Kos kokee että oma edge on syvillä pinoilla suurempi, sitä kannattaa toki tavoitella.